RIP Boogie (Run In Peace)

Er zijn meerdere mogelijkheden. Je hebt power of nature blikvoer. Uiteraard zitten er wel wat koolhydraten in. je kunt dit alleen online bestellen in Duitsland.

Verder heb je bv nog Bozita, te bestellen bij Zooplus. Ook probeer pakketten.

Maar in principe raad ook alles aan uit de lijst van natvoer waarvan het koolhydraat percentage groen is weergegeven. Je kunt zelfs nog beter gourmet geven met een hoog eiwitpercentage dan een fout natvoer met veel koolhydraten. Het is aan jou welk voer je wilt kiezen uit de lijst. Animonda Carny is ook een goed merk.

Kwalitatief denk ik dat Bandit blik een goeie optie is.

probeer eerst iets goedkoops. Power of Nature kan je niet per blikje bestellen en je betaalt je scheel aan verzendkosten vanuit Duitsland. Dat is zonde zeker als ze het niet gaat eten.
Hou het bij probeer pakketten of bij de winkel waar je bv gewoon 1 blikje kan kopen.
Dat scheelt in je portemonnee. Want als ze bv de power of nature niet wilt eten, waar ga jij dan heen met al die bestelde blikjes. Is gewoon zonde.

Check wel eerst de lijst. Want ook van animonda is blikvoer verkrijgbaar met een hoog percentage aan koolhydraten.

Lily's kitchen natvoer van Albert Heijn bevat bv 0 koolhydraten. Maar ik verwacht dat ze dat wellicht niet zal eten als eerste overstap. Hou de kolom aan met werkelijke koolhydraten. De andere groene kolom is namelijk de misleiding van de fabrikant. Na analyse is de kolom werkelijke koolhydraten ontstaan welje geanalyseerd is door de mensen van diabeteskatten forum.

Ik zie in de lijst niet staan biologische paté van ah?

Ik heb wel jou voer in de lijst laten plaatsen. Deins beste.

Victory! Beertje eet rauwe Dog Food van de biologische slager, overgoten met water en gemalen biergist eroverheen gesprenkeld. Ze vindt het heerlijk!

Mike

❤️❤️❤️❤️❤️ Nu ineens wel!!! Geweldig! helemaal zonder blikvoer???
Dus wel met wat water eroverheen. Niet helemaal gaar dan toch?

En welke biergist tabletten zijn dat??

Wanneer Rossi zich wat beter voelt kan ik dat wellicht ook proberen!

Of toch wel. Morgen ga ik bandit vlees halen. Wil alleen weten welke biergist jij gebruikt.

En nu, absoluut dat blikvoer niet meer geven hoor!

Nu ineens wel!!! Geweldig! helemaal zonder blikvoer???
Dus wel met wat water eroverheen. Niet helemaal gaar dan toch?

Half rauw, sommige stukken waren volledig gekookt en andere nog deels rood. Vanaf nu gaan we heet water steeds korter laten inwerken, zodat we binnen no-time op 100% rauw zitten.

Het geheim zit hem in de biergist. Mijn vriendin had het briljante idee om juist geen bouillon te trekken van dat gemalen biergisttabletje maar het poeder er simpelweg overheen te strooien en goed te vermengen met het vlees, zodat de geur nog krachtiger was. Dat werkte dus perfect!

Gisteren ook twee biergisttabletjes uitgeprobeerd bij de bijzonder kieskeurige kat van de overbuurman. Ook daar gingen ze erin als snoepjes! Ik begin door te krijgen dat B-vitamines wel eens de vergeten voedingsstof zou kunnen zijn voor katten - en waarschijnlijk mensen ook!

En welke biergist tabletten zijn dat??

Ik ben nu niet thuis, maar zal straks even voor je kijken.

Ik lees dat biergist voor Rossi geen optie is bij diabetes

Ik zie dat je al van het tegendeel overtuigd bent, anders had ik je op andere gedachten proberen te brengen. Biergist stabiliseert de glucosespiegel en kalmeert de zenuwen, dus juist zeer goed bij diabetes!

Mike

Ik word hier echt hoopvol van voor Rossi!!! En ook voor Beertje natuurlijk.

Hopelijk geen valse hoop. Maar dan moet ik wel stoppen met de zobaline voor hem denk ik? Anders zijn het wel heel veel B vitamines misschien.

Ik ga ze zelf ook nemen als jij de link door hebt gestuurd.

Beertje vind het lekker.
Boogie vond het lekker en nu de kat van de buurman ook. Dat belooft wat ?

Waar koop je die? Bij de natuurwinkel?
Is dit dan de levende biergist of de bittere variant? Las 2 verschillende soorten zijn.

Wow Mike, wat fijn dat het je zo wel lukt!
Ik doe ook altijd een beetje lauwwarm water over het rauwe voer en mocht ik ooit weer eens een moeilijk eter krijgen dan houd ik de biergist tip zeker achter de hand!

Maar dan moet ik wel stoppen met de zobaline voor hem denk ik? Anders zijn het wel heel veel B vitamines misschien.

Ik zou me daar niet druk over maken. Een teveel aan deze vitamines wordt simpelweg afgevoerd door het lichaam van mens en dier, je kunt dit niet overdoseren.

Mike

Mag ik even aanhaken inzake de biergist. Zijn dat alle B-vitamines? Ik gebruik zelf een supplement met alle B-vitamines, ik had eerst alleen maar B12 maar in bloedonderzoekenn is die tamelijk hoog. Hoewel dat op celnivo niet hoog hoeft te zijn. ik zou anders mettertijd wel over kunnen stappen op biergist denk ik. Want wat ik nu heb is prijzig. Dus ik hoef niet bang te zijn voor een teveel aan B-vit.

Nee, je hoeft niet bang te zijn voor overdosering. Het mooie van biergist is, het is ook een goede bron van eiwitten en spoorelementen. Ik zou dus overstappen, het kost geen drol en het is een natuurlijke voedingsbron van deze voedingsstoffen.

Mike

Ronde twee van de Dog Food: deze keer slechts 15 seconden verwarmd, dus zo goed als rauw geserveerd, uiteraard weer met een vermalen biergisttabletje. De truc is om eerst uit de hand kleine beetjes te voeren en dan te stoppen, de kat wil dan meer en komt vanzelf naar de bak of schotel waarop het voer ligt. Verbaal aanmoedigen werkt natuurlijk ook, je moet alles uit de kast halen want het zijn wel katten natuurlijk! Maar wederom een groot succes met Beertje en nu al zo goed als rauw. De biergist kunnen we er ook in blijven houden, want het is een supergoede toevoeging!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan