Ik had ongeveer 1-2 jaar geleden ook last van chronische slapeloosheid. Zag regelmatig de klok van 22:00 doortikken naar 05:00 en net voor de wekker viel ik dan pas in slaap. Heb mij af en toe dan ook ziek moeten melden omdat ik gewoonweg niet geslapen had. Nu slaap ik gelukkig goed en diep en heb ik nergens last meer van. Mijn 'lijstje' met punten die ik gedaan heb om van nauwelijks slapen naar goed slapen te zijn staat hieronder. Ik weet niet welk punt in welke mate mij hierin geholpen heeft, maar ik ben net zo lang gaan 'sleutelen' aan mijn leven totdat ik weer goed sliep en allerlei andere klachten ook waren verdwenen:
Het eerste punt is eigenlijk luisteren naar je lichaam. Ik merkte dat wanneer ik écht ging luisteren naar mijn lichaam mijn buik/darmen onrustig waren bijvoorbeeld en ik zelf eigenlijk ook vanwege stress. Ik merkte hoe makkelijk het is je lichaam te negeren als je 'onbewust' gewoon door aan het leven bent. Toen ben ik begonnen om stap voor stap alle problemen langs te lopen.
- Ik kwam achter een verborgen allergie voor melkeiwitten. Later, toen ik deze site ontdekte, bleek dit te kunnen zijn vanwege het pasteuriseren. Ik heb langzaam opgebouwd met rauwe melk en kefir en hiervoor werd ik niet allergisch/intolerant getest en dit kan ik nu goed hebben.
- Zo goed als volledig wapf eten
- Mijn huis laten ontstoren met piramide's en later met biopolers. Wifi uitgedaan en straling waar mogelijk beperkt. Vlak voor het slapen beeldschermgebruik/mobieltje e.d. beperken omdat deze er voor zorgen dat je minder slaaphormoon aanmaakt.
- Aardingslaken (voor mijn gevoel helpt dit heel goed mee, of dit nu is omdat ik er gedurende de nacht geaard is of omdat dit het voor het lichaam mogelijk maakt om te herstellen weet ik niet). Ook dit zou er voor moeten zorgen dat je meer melatonine aanmaakt.
Daarnaast heb ik nog veel meer zaken gedaan waaronder h2O2, MMS, MSM, Acerolabespoeder, Zapper enzovoort, maar voor ik daarmee begon sliep ik volgens mij alweer goed. Ik denk wel dat alles tezamen er voor gezorgd heeft dat mijn leven nu weer een stuk leuker is