Spiritueel nihilisme

Ik spreek niet vanuit een een geest, en wat bedoel je met mijn mijn pootje terug trekken ?...begrijp het ff niet....

 
Natuurlijk Jakob begrijp je het niet, als het niet in je straatje past.

Jij bent iemand met geleende kennis in plaats van iemand met geleefde kennis.

 
Jakob,

Ik volg je reacties zowel op deze als op andere topic.

Paranormale mensen kunnen dingen waarnemen die niet-paranormale mensen niet kan waarnemen, het is dan ook geen wonder dat je het niet kan bewijzen, omdat je van paranormale wereld afgesloten bent, zeker gezien je reacties kan ik afleiden dat je hersenen veel te snelle hersengolven produceren, namelijk teveel Betagolven(uitgelegd in ander topic), dan sta je zeker niet open voor het paranormale en zie je ook geen aura's, geesten of andere helderziende dingen.

Als iemand "paranormaal" is en aura's of geesten kan zien, wil dat niet zeggen dat andere mensen dat ook kunnen zien. Een "paranormaal" iemand die aura's kan waarnemen weet dat aura's bestaan, maar andere mensen die het niet zien verklaren hem voor gek want die mensen zien geen aura's en TOCH is er een "paranormaal" iemand die dat wel kan zien.

Misschien is het wel zo dat we maar te accepteren hebben dat niet alles te bewijzen valt en al helemaal niet zoals de vele wetenschapsaanhangers zo graag wil want zelfs als je met bewijzen komt valt er niets mee te overtuigen omdat het ego bij veel wetenschapsmensen wel bijzonder groot is en daarom haast nooit te overtuigen zijn, maar dat wil nog steeds niet zeggen dat het niet bestaat, helaas is dat wel het kille denken die de wetenschap wel ervan uitgaat. Niet alles is nou te bewijzen met de wetenschap maar aan je reacties te lezen betwijfel ik zeer of je dat kan accepteren.

Ja, ik respecteer je mening en dat je het paranormale maar onzin vind, maar een aantal medeforummers en ik denken er anders over. Of je dat in waarde kan laten?

En trouwens, over het bestaan van aura's. Er bestaat ook zoiets als aurafotografie waarmee je een foto van je aura kan laten maken, misschien wel de moeite waard om te proberen als je meer over het paranormale te weten wilt komen, maar dat zal wel niet passen in het kille denken van de wetenschap die jij ook erg sterk aanhangt.

Gezondheid,

 
Quote:
Misschien is het wel zo dat we maar te accepteren hebben


Nee hoor, hoeft niet. Niet alles, maar tal van zaken zijn echt fysiek meetbaar met apparatuur. In de VS, huizen waar letterlijk iedereen paranormale activiteit ondervond.

 
Gezondheid,

Laat toch zitten joh. Jakob denkt dat mensen die eerlijk zeggen wel eens paranormale gebeurtenissen te hebben meegemaakt allemaal leugenaars en smerige charlatans die er blijkbaar allemaal goud geld aan verdienen.

Plus nu zijn wij ook nog eens allemaal "volgelingen van Mike" of lopen achter een ander goeroe aan. :roll:

En dan zegt hij ook nog dat hij niet beledigd pff.

 
Ook wat in jullie straatje niet past begrijpen jullie niet Amancay ...of willen jullie het doelbewust niet begrijpen ? wie er iets kan vertellen of beweren zonder wetenschap of kennis van zaken ?,....dat zijn de paragnosten en helderzienden die vanuit hun overtuiging mensen kunnen helen en hun in contact kunnen brengen met de overleden dierbaren.. soms zien mensen ufo's of ontdekken ze niet verklaarbare graancirkels en wijden dit toe aan buitenaardse wezens....laat er maar 's een keertje een ufo bij mij in de achtertuin landen zou ik zeggen, maar dat gebeurt niet als je niet met beide benen op de grond staat !

mag ik jou ten slot vragen of je ooit in jou beleving een religieuze figuur als Jezus denkt te hebben gezien !...een serieuze vraag hoor...

 
Nee Pike, wat zijn beledigingen dan ? ik voel mij beledigd om met mijn afwijkende mening hier van het forum gepleurd te worden omdat ik niet jullie en Mike sta qua dit onderwerp....ik heb vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel staan maar dat is schijnbaar niet wederzijds !

 
Dat is simpel, op dit moment ben ik op de aardse leerschool, dus de materie (lagere trilling) moet er zijn om me op mijn tekortkomingen te wijzen die ik moet afleren of ontwikkelen.

Iets dat op een hoger niveau staat of op een hogere trilling is niet in mijn sfeer, dus ben ik er niet bij al is hij er wel en ben ik er wel.

Zelf jij weet dat op atoom niveau het kleinste het grootste weerspiegeld, in het atoom zie je het heelal in het klein tot oneindige deeltjes. Die komen en gaan vanuit iets dat ze stuurt en leven geeft. Was er geen leven, was er gewoon niets.

 
Gezondheidheid,

En trouwens, over het bestaan van aura's. Er bestaat ook zoiets als aurafotografie waarmee je een foto van je aura kan laten maken, misschien wel de moeite waard om te proberen als je meer over het paranormale te weten wilt komen, maar dat zal wel niet passen in het kille denken van de wetenschap die jij ook erg sterk aanhangt.

Robbert van den Broeke maakte ook foto's van aura's en dat soort dingen...helaas is ook deze stumper die dacht veel geld te verdienen met zijn "paranormale" gaven door het ijs gezakt....jonge jonge is het nou zo moeilijk om jullie begaafdheden aan mij te tonen ?....toon karakter en ga met mij de tests doen....vanwaar nou die angst ?

 
Je zegt dat wij "volgelingen van Mike zijn " zijn en later nog een keer "of wat voor goeroe je ook aanhangt". Alsof wij allemaal gedachteloze zombies zijn die alles voor zoete koek slikken wat iemand zegt. Dat vind ik beledigend en slaat totaal nergens op.

En jij zit nog steeds hier je mening te geven trouwens dus wat is het probleem?

 
@Jacob:

Als jij van dit forum 'afgepleurd' wordt, zal dat niet zijn door je afwijkende mening.

Ik ben het ook niet eens met dingen die gezegd worden, zoals je hebt kunnen lezen.

Maar dan accepteer je dat iedereen een andere mening heeft en dan laat je het er verder bij. Dat heet volwassen zijn. En iedereen in zijn eigen waarde laten.

Maar jij blijft dezelfde opmerkingen maar herhalen, als een kapotte grammofoonplaat.

Het lijkt wel alsof je teleurgesteld bent dat mensen die hetzelfde eetpatroon hebben,

er over andere dingen een andere mening op na houden, dan jij.

En ze wil dwingen hetzelfde te denken als jij, omdat je je anders in de steek gelaten voelt.

Daar LIJKT het op.

Kan natuurlijk ook zijn dat je alleen maar op dit forum zit, om te zieken.

 
Mekaar na-apen doe jullie hier, ook jullie herhalen je mening hier met de nodige kracht, onsportieve spiritualisten zijn jullie die te laf zijn om de simpele testjes met mij te doen om jullie paranormale begaafdheid te bewijzen....jullie willen wereldverbeteraars zijn in de overtuiging dat alles wat dan ook maar enigszins niet als wetenschappelijk kan worden bestempelt af te doen als paranormaal....als ik mij als medium uit zou geven zou ik zo sportief zijn om de uitdaging aan te gaan....maaaaaar faalangst is een slechte raadgever naar het schijnt !!!

 
Thijs,

Quote:
Nee hoor, hoeft niet. Niet alles, maar tal van zaken zijn echt fysiek meetbaar met apparatuur. In de VS, huizen waar letterlijk iedereen paranormale activiteit ondervond.


Toch wel? je had het eerder in deze draadje inderdaad ook al over een boek met geestverschijningen.
Quote:
Interessant, koude briesjes wijzen inderdaad op geesten. Ik heb nog steeds een boek liggen van Joshua Warren, een paranormale onderzoeker die er echt zijn levenswerk van heeft gemaakt om geestverschijningen wetenschappelijk aan te tonen, kijk maar eens. Er zijn ook geestverschijningen van dieren. In de VS is er trouwens veel minder scepsis op dit gebied.


En zelfs als paranormale activiteit inderdaad meetbaar is dan betwijfel ik het zeer of de wetenschapsaanhangers wel over te tuigen zijn.

Gezondheid,

 
Jongens jongens....en die miljoen dollar dan die op "jullie" ligt te wachten om aan te tonen dat paranormale begaafdheid bestaat ?....alle bekende en prominente paragnosten en helderzienden over de hele wereld zijn er tot nog toe niet in geslaagd om die kinderlijk eenvoudige tests van James Randi met gevolg te doorstaan......kom op en overtuig de hele wereld van jullie begaafdheden en allen van mijn "geloof" zullen hun excuus aanbieden !

 
Quote:
....als ik mij als medium uit zou geven zou ik zo sportief zijn om de uitdaging aan te gaan...



Niemand geeft zich hier uit voor een medium.

Quote:
kom op en overtuig de hele wereld van jullie begaafdheden en allen van mijn "geloof" zullen hun excuus aanbieden !



Dit is je nu al een paar keer uitgelegd dus dat doe ik niet nog een keer maar ik ga nu toch voor de laatste optie van Bambi nl dat je zit te zieken

 
Wat is dit jammer.

Wat een interessant topic had kunnen zijn is nu veranderd in een dogmatisch gebed zonder einde..

 
Een goedkoop antwoord, ook zonder dat jij of anderen je als medium uitgeeft zou je twijfelaars kunnen en moeten overtuigen van paranormale zintuigen maar dat kan jij niet en niemand niet op dit forum......ook vele sektes die op een berg zaten te wachten op het naderende einde van de wereld hebben na hun verlies de spelregels voor hun geloofsgenoten herzien en aangepast, het buitenaardse ruimteschip die hun op zou pikken van deze berg had de navigatiesysteem niet aangezet....volgens ingewijden moet alles nu wel plaatsvinden in 2089....mmmm....kunnen we toch eerst weer opgelucht ademhalen !!

 
Met veel plezier en interesse lees ik hier al een jaar mee. Drie maanden geleden heb ik dan eindelijk een account aangemaakt om, als het nodig was tijdens mijn zoektocht naar betere voeding en heling, vragen te kunnen stellen. Tot nu toe had ik genoeg aan zelf experimenteren. Met hulp van het Wapf-forum, waarvoor ik jullie stuk voor stuk hartelijk wil danken!

Jakob, ga aub in een andere huiskamer trollen want de sfeer wordt grimmig. Wanneer iemand óóit de behoefte voelt om, voor het slijk der aarde nota bene, te bewijzen dat er naast de wereld die wij waarnemen met onze zintuigen, een andere wereld bestaat, zullen we zeker als eerste aan jou denken. Tot die tijd: vaarwel. Vrede.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan