Jakob,
Ik volg je reacties zowel op deze als op andere topic.
Paranormale mensen kunnen dingen waarnemen die niet-paranormale mensen niet kan waarnemen, het is dan ook geen wonder dat je het niet kan bewijzen, omdat je van paranormale wereld afgesloten bent, zeker gezien je reacties kan ik afleiden dat je hersenen veel te snelle hersengolven produceren, namelijk teveel Betagolven(uitgelegd in ander topic), dan sta je zeker niet open voor het paranormale en zie je ook geen aura's, geesten of andere helderziende dingen.
Als iemand "paranormaal" is en aura's of geesten kan zien, wil dat niet zeggen dat andere mensen dat ook kunnen zien. Een "paranormaal" iemand die aura's kan waarnemen weet dat aura's bestaan, maar andere mensen die het niet zien verklaren hem voor gek want die mensen zien geen aura's en TOCH is er een "paranormaal" iemand die dat wel kan zien.
Misschien is het wel zo dat we maar te accepteren hebben dat niet alles te bewijzen valt en al helemaal niet zoals de vele wetenschapsaanhangers zo graag wil want zelfs als je met bewijzen komt valt er niets mee te overtuigen omdat het ego bij veel wetenschapsmensen wel bijzonder groot is en daarom haast nooit te overtuigen zijn, maar dat wil nog steeds niet zeggen dat het niet bestaat, helaas is dat wel het kille denken die de wetenschap wel ervan uitgaat. Niet alles is nou te bewijzen met de wetenschap maar aan je reacties te lezen betwijfel ik zeer of je dat kan accepteren.
Ja, ik respecteer je mening en dat je het paranormale maar onzin vind, maar een aantal medeforummers en ik denken er anders over. Of je dat in waarde kan laten?
En trouwens, over het bestaan van aura's. Er bestaat ook zoiets als aurafotografie waarmee je een foto van je aura kan laten maken, misschien wel de moeite waard om te proberen als je meer over het paranormale te weten wilt komen, maar dat zal wel niet passen in het kille denken van de wetenschap die jij ook erg sterk aanhangt.
Gezondheid,