Spiritueel nihilisme

Asaya,

Klopt, ik ben het met jou eens...maar discussie voeren hoort bij een forum...tja en omdat ik hier totaal afwijk met mijn mening van de spiritisten wordt ik van het forum verwijderd, er zijn ergere dingen hoor...maar dit is een evangelisatie site in plaats van een gezondheidsforum !

 
Quote:
Een goedkoop antwoord, ook zonder dat jij of anderen je als medium uitgeeft zou je twijfelaars kunnen en moeten overtuigen van paranormale zintuigen



Jij weet totaal niet in welke vorm, frequentie of hoedanigheid ik deze gebeurtenissen meemaak(te) dus dat ik dat wel even heel simpel zou moeten kunnen demonstreren slaat gewoon helemaal nergens op.

En dat verhaaltje over die sekte op die berg: nog goedkoper antwoord

 
Hoi Natuur, je haalt een belangrijk onderwerp aan: de internettrol.

Meer info hierover: http://www.aquariusage.com/index.cfm?objectid=BE905394-24BB-4675-A8A04A25F86DEF84

http://curezone.com/forums/troll.asp

Quote:
The only way to deal with trolls is to limit your reaction and not to respond to trolling messages


Quote:
They usually have an agenda.

A [...] Troll is generally a person who is extremely skeptical of the main forum subject.

He is generally interested to make other forum members look stupid. A troll will sometimes use insults to provoke other people to insult him. Then, he will complain [...] of being insulted [...].

As the majority of support forums on CureZone are about alternatives to commercialized medicine, all you have to do to start a flaming thread questioning the main subject of discussion and to provoke insults from hard core proponents. It has been done every few weeks. It is strictly against our rules!


 
Quote:
Jongens jongens....en die miljoen dollar dan die op "jullie" ligt te wachten om aan te tonen dat paranormale begaafdheid bestaat ?....


Als ik met mijn telekinese echt zwaarder voorwerpen kan bewegen met mijn geest, dus niet met veel te lichte voorwerpen zoals een papiertje op de prikker ronddraaien(want dat is niet overtuigend genoeg) maar echt veel en veel zwaarder dan dat, zoals een glas met water van tafel af kan schuiven met mijn telekinetische krachten, dan kijk ik wel verder. Mocht ik in de toekomst daartoe echt in staat zijn dan zou ik alleen dan pas aan die 1 miljoen dollar mogen denken waar je zoal over hebt. Helaas is mijn telekinetische kracht niet zo sterk genoeg.

Meer dan dit kan ik niet.



Telekinese is een paranormaal gave om met je geest voorwerpen te bewegen en dat is dus wel zichtbaar voor niet-paranormale mensen, je hoeft dus niet "paranormaal" te zijn om iets onverklaarbaars te zien dus dat zou ook voor niet-paranormale mensen waaronder wetenschappers goed waarneembaar moeten zijn, maar daarvoor moeten telekinetische krachten wel sterk zijn zodat het ook echt overtuigend is, ook voor de wetenschap. Een papiertje op een prikkertje laten ronddraaien is echter niet overtuigend genoeg.

Verder kan IEDEREEN telekinese oefenen.

Hier staat het hoe je daar beste mee kunt beginnen.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/spiritueel/46748-telekinese-kan-ik-dat-ook.html

en hier

http://telekinese.webs.com/oefeningen.htm

Gezondheid,

 
Natuur,

Geluk met jullie uitzonderlijke zintuigen, ik zal deze forum verlaten maar met gemengde gevoelens, als er ooit iemand van jullie de moed heeft om mij uit te nodigen voor een test om vanuit jullie oogpunt het paranormale te bewijzen hou ik mij aanbevolen !

groet.

 
Gezondheid,

Ben jij dan de enigste op de wereld met deze gave ?....wie kan dat wel hier met telekinese een glas water van tafel schuiven....ik zet 10.000 euro in.....kom op allemaal waar en wanneer doe we de test ik neem contant geld mee !!!!!

 
Jakob,
Quote:
Ben jij dan de enigste op de wereld met deze gave ?....


Nee, dat denk ik niet.

Dan praat je echt wel over 1 op de 7 miljard mensen en dat ik nou net toevallig die 1 zou zijn van de 7 miljard mensen.

Op youtube is meer over telekinese te vinden. Tik gewoon telekinesis(in Engels dus) in.

Maar die zijn niet overtuigend genoeg als echt bewijs waar de wetenschap erg graag op uit is.

Gezondheid,

 
Ik heb tientallen van deze onderwerpen gelezen, je haalt de boel door elkaar, ik hoef geen wetenschappelijk bewijs....het enige wat ik wil zien dat als er iemand is die met telekinese een vol of leeg glas van tafel kan laten vallen dat die van mij die 10.000 euro krijgt. Er zijn wel spelregels: ik neem het glas mee en IK zet het op tafel,,,wil je het nog makkelijker ?

 
Quote:
Ik heb tientallen van deze onderwerpen gelezen, je haalt de boel door elkaar, ik hoef geen wetenschappelijk bewijs....het enige wat ik wil zien dat als er iemand is die met telekinese een vol of leeg glas van tafel kan laten vallen dat die van mij die 10.000 euro krijgt. Er zijn wel spelregels: ik neem het glas mee en IK zet het op tafel,,,wil je het nog makkelijker ?


Ik snap het.

En dat je er zeker van bent om hiervoor 10.000 euro op het spel durft te zetten.

Maar goed nee, niet makkelijker maken, houden zo.

Alleen zo ver ben ik nog lang niet hoor haha, maar goed, iemand anders misschien wel?

 
Ik ga voor de optie van Dick
Quote:
mensen ik zou de discussie stoppen.

je trapt 't hardst tegen iets waar je van houd of bang voor bent...

Jakob is paranormaal en is er bang voor, waarom? omdat hij 't niet begrijpt.


Quote:
Jakob laat 't los, wees er niet steeds mee bezig, je draait helemaal door op

deze manier wbt dit onderwerp.



Jakob, pas je op jezelf?

 
Bedankt voor jou meelevendheid... dus ook ik ben paranormaal naief ?....hartelijk dank voor deze geweldige opsteker....of ik ga voor het zesde zintuig of voor "mijn toekomst" solliciteren, ik pas op mezelf dat beloof ik je, en ik hou je op de hoogte van mijn ontwikkelingen !

 
Gezondheid,

Alleen zo ver ben ik nog lang niet hoor haha, maar goed, iemand anders misschien wel?

Laten we gewoon wachten tot je zover bent... ik hoor het graag, en ik meen oprecht vanuit mijn hart dat jij of jullie overtuigd zijn van jullie begaafdheden.....maar die 10.000 euro sta ik voor en niet alleen voor deze forumleden maar voor iedereen in dit land....hieruit blijkt toch wel dat ook ik overtuigd ben van mijn uitspraken !

 
Vanuit de fysieke werkelijkheid (is dat de enige werkelijkheid?) kunnen we geesten bestuderen aan de hand van onze kennis over energielichamen.

Mensen van wie bijvoorbeeld een hand is geamputeerd, hebben daar nog steeds een energielichaam.

Van mensen die zijn overleden wordt gerapporteerd dat hun energielichaam enige tijd kan blijven hangen. Dit is meestal gerelateerd aan een bepaalde plek.

Bijvoorbeeld mensen die nog niet weten dat ze dood zijn, jonge kinderen, en mensen met unfinished business. Heel zelden wordt ook het energielichaam van levende personen waargenomen, van mensen die zelf enige tijd het fysieke lichaam kunnen verlaten.

Geesten manifesteren zich vooral in de juiste elektro-magnetische omstandigheden, hoge luchtvochtigheid, statische elektriciteit. Oktober was op en rond de Britse eilanden niet voor niets de tijd van Halloween.

Activiteit is meetbaar met een EMF-meter (electro-magnetic field meter).

Er zijn verschillende soorten:

1) entiteiten:

- bewuste wezens, meestal van mens of dier dat is overleden.

(jonge kinderen met een sterke intentie, of mensen die de fysieke werkelijkheid niet willen verlaten)

- manifesteert zich in een elektrische omgeving (ionische wind)

- kan objectieve (meetbare) en subjectieve ervaringen creeren.

- verschijning is op te nemen met camera´s (800 ASA) die een frequentie oppikken die voor het gewone oog niet zichtbaar is.

2) imprints:

- geen bewustzijn

- kan als plant of object verschijnen, of alleen als geluid

- geen interactie, wat zichtbaar of hoorbaar is verschijnt als een herhaling

3) warps

- gebieden op een bepaald magnetisch knooppunt waar conventionele natuurkunde en tijd zijn geldigheid kan verliezen.

- zeer zeldzaam. Stel je voor dat 1813 en 2013 een paar seconden gelijk oplopen: jij schrikt op en ziet mensen uit het verleden als geesten, en zij schrikken op want ze zien jou als geest.

4) poltergeist-activiteit

- heeft alles te maken met de aanwezigheid van een specifiek individu met een bepaalde ongecontroleerde energie

- grote impact op fysieke objecten, meestal tijdelijk, en dus niet gerelateerd aan entiteiten

5) naturals

- iets dat lijkt op activiteit van geesten maar in feite een heel natuurlijk verschijnsel dat nog niet verklaard kan worden, zoals bijvoorbeeld een bepaald licht.

Voor vaststellen van de aanwezigheid van geesten zijn er betrouwbare methodes, wat betreft de communicatie met geesten zijn die methodes er eigenlijk niet. Communicatie wordt wel gerapporteerd, maar het is moeilijk uit te sluiten dat het komt vanuit iemands onbewuste. Toch is er wel zoiets als interactie, spookhuizen kunnen rustig worden als iemand met de juiste intentie zegt ´jongens, mooi geweest zo´.

 
Niets. Maar ik vermoed dat zij gecreëerd werden door Europese sjamanen, vergelijkbaar met tulpa´s in de Tibetaanse traditie. Van de Tibetanen weten we dat het mogelijk is om zaken in de fysieke werkelijkheid te creëren via een sterke gedachte / intentie / verbeelding. Zulksoort sjamanen hebben we in Europa eigenlijk niet meer, dus ik denk dat hun creaties - kleine levende wezentjes - er ook niet meer zijn.

 
Ik weet niet meer zeker of er op de Orbsenavond een kabouter voorbij kwam, maar wel een vermeende elfendans. Ik kan me echter ook niet meer herinneren waar die foto/film gemaakt was.

Waarschijnlijk zit er heel veel oude (wijsheid ?) in sprookjes.

Ik weet wel dat mijn hersenen nog niet snel genoeg trillen om ze te zien of dit alles te snappen.

 
Oooh dus je weet het niet meer zeker of er die avond een kabouter voorbij kwam ?? ....dan moeten jullie wel met de regelmaat van de klok voorbijschietende kabouters zien want als ik een kabouter zie dan vergeet ik dat tot in de treurnis niet......en ik bedoel niet die kunststoffen kaboutertjes in de tuin, maar die bedoelen jullie toch ook niet ?

 
Naief,

Quote:
Waarschijnlijk zit er heel veel oude (wijsheid ?) in sprookjes.


Zouden sprookjes dan toch geen fantasie zijn? het lijkt mij sterk als kabouters en elfjes slechts verzinsels zou zijn, deze sprookjesfiguurtjes moeten toch ook ergens vandaan komen lijkt mij?

Misschien stond de primitieve mens heel lang geleden nog zo goed open voor het paranormale dat hij die wezens echt konden zien die de moderne mens al gauw af zal doen als onzin of fantasie?

Nou ja, los van kabouters en elfjes vind ik in ieder geval wel bijzonder wat deze kinderen kunnen.

&feature=player_embedded

Volgens het meisje bestaan elfjes niet maar engelen bestaan volgens haar wel.

Gezondheid,

 
Goed nieuws voor de wichelroedelopers en spiritisten / helderzienden onder jullie . Las op de Belgische site van stichting Skepsis dat ook zei een miljoen euro klaar hebben liggen om jullie gaven te demonstreren dat wat jullie beweren te kunnen doen ook daadwerkelijk doen. Niks Randi en of Amerika, het ligt in Brussel op jullie te wachten....er zouden zich inmiddels al tientallen kandidaten aangemeld hebben, ik hoef jullie over de uitkomstresultaten niet op de hoogte houden want bij het uitkeren van dergelijke megabedragen staan de journalisten uit de hele wereld op de stoep !

 
Thijs,

Heel interessant wat je daar schreef. Dat je ook uitgebreid in details weet te vertellen, dank je wel daarvoor.

Quote:
Activiteit is meetbaar met een EMF-meter (electro-magnetic field meter).


Nou, als hiermee paranormale activiteiten echt te meten is dan kunnen we er sowieso niet langer erom heen dat het "paranormale" dus wel bestaat :-)

Gezondheid,

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.910
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan