Fatsnotbad,
Ik heb die topics doorgelezen en had ook even de tijd nodig gehad om in te laten werken. Waar ik respect voor heb is dat je niet aan politieke correctheid doet maar echt zo straight to the point voor de gezondheid gaat, ik bedoel echte gezondheid, dat maakt je meer als een echte mens. Gezondheid heeft bij mij absoluut de eerste prioriteit en als dat betekent dat ik dan juist buiten de kaders van politieke correctheid(waar bijna iedereen ermee besmet is) moet gaan denken dan het zij zo. Vooral over homoseksualiteit is een uiterst gevoelig onderwerp. Ik ben niet voor homohaat, wil die mensen geen kwaad aan doen en ik accepteer die mensen zoals ze er zijn, maar als homoseksualiteit bij de degeneratie hoort dan ga ik daar ook niet erom heen. De waarheid moet en zal gezegd worden.
En dit sloeg echt op alles want ik kan niet erom heen dat dit niet alleen bij katten maar ook bij mensen treft, waaronder inclusief mezelf met "innerlijke meisje"
Blijkbaar ben ik als man-zijnde ook veel te gefeminiseerd.
Dit verklaard veel toen ik dit tegenkwam.
Quote:
Frances Pottenger constateerde bij gedegenereerde katten dat mannetjeskatten vrouwelijk gedrag gingen vertonen en vrouwtjeskatten mannelijk gedrag. Jouw feministische inslag is een typisch voorbeeld van culturele inprenting, gebaseerd op mannelijk gedrag door vrouwen, waaruit blijkt dat het verder gaat dan voeding alleen, de elite bevordert ook morele en ethische degeneratie.
Dit maakt nog eens extra duidelijk dat mannen inderdaad hun mannelijkheid verloren hebben en vrouwen hun vrouwelijkheid.
Eens zat ik naar een film te kijken, dus bijvoorbeeld als het over Indianen ging die in een tropische regenwoud leven en op jacht gaan voor voedsel dan werd mijn mannelijkheid juist weer wakker van, zo van: Aha, dit is het, zo horen mannen als ik nou eenmaal te leven, alsof lang zwaar onderdrukte jachtinstinct toch weer even wat meer tot leven kwam, het zijn dit soort oerinstincten dus. Een film over Indianen waar ik eens naar keek heet "apocalypto" dacht ik.
En over het uitdunnen van de wereldbevolking:
Ik ken NIEMAND die ziekten zoals kanker wil, maar dan moet er toch wel een bepaalde groep mensen zijn die zo...niet in woorden uit te drukken... zijn die dit soort onmenselijks ons willen doen toewensen. Ik heb het boek
verzwegen verhaal over kanker nog niet gelezen, maar alleen de titel al, brrrr zegt genoeg :|
Is het niet alleen door feminisering en homoseksualiteit te stimuleren of om mensen te gaan overhalen om vegetariër te worden, dan wel door de wetenschap en niet te vergeten door Monsanto met hun gif(noem het geen eens voedsel) om mensen massaal aan ziektes ten onder laten gaan.
Het hangt echt alles met elkaar samen in verband want uit alles wijst erop dat de elite alles te werk stellen om de wereldbevolking uit te dunnen en om verdere voortplanting steeds moeilijker(zo niet onmogelijk) te maken. In termen van hel of hemel zou je kunnen zeggen dat er nu sprake is van hel op Aarde, maar wij doen er alles aan om hemel te creëren.
Gezondheid,