Spiritueel nihilisme

Quote:
Ik merk het bij tieners: jongens die zichzelf hetero noemen, maar die echt iets opvallends metroseksueels uitstralen, juist ook zonder dat ze daarvoor kiezen.


En ook lijken veel jongens ook steeds meer op meisjes en hun gezichten vervrouwelijkt zelfs.

 
Ja ik merk dat. Volgens mij zit hem dat in chemicaliën, zie ook dit topic.

Maar ik zeg erbij dat homoseksualiteit in Zuidoost-Azie echt geworteld is en een plaats heeft in de natuur.. met name ook in dorpen waar echt uitstekend wordt gegeten. Dus dat is mijn mening.

 
Ik heb 2 dagen op fantasiefestival geholpen met kinderworkshops geven. Heel veel kinderen voorbij zien komen. En een paar keer flink mis gezeten door jongens aan te spreken met dames. En dan is het niet alleen het lange haar van de jongens waar je de mist mee in gaat. Maar vooral de uitstraling en het vrouwelijke gezicht. De jongens worden zo vaak aangesproken als meisje dat ze het nog wel corrigeren, maar niet erg meer lijken te vinden.

Ook kwamen we twee totaal gesminckte dames tegen. 1 Van de andere helpers wist na twee dagen nog niet of het mannen of vrouwen waren. Zulke zware stemmen hadden ze.

 
Tja vreemd, ik had vroeger (ik ben van 1974) niet echt een uitgesproken mannelijk gezicht. Zachte trekken met veel blond haar maar ik kan mij niet herinneren ooit voor een meisje te zijn gehouden.

Ik heb nu nog niet echt een mannelijk gezicht met brede strakke kaaklijn etc maar je snapt wat ik bedoel.

 
Naast ons een kraam met een heel schattig, max 2 jaar oud, blond haar, krulletjes en in mijn ogen een vrouwelijke naam (komt omdat een vriendin van mij die naam zou gebruiken als ze een dochter zou krijgen), maar het was echt wel een jongen hoor! Het gaat ook om een stuk uitstraling.

 
Kijk naar de twee foto's in dit artikel:

http://www.debbieschlussel.com/1988...ont-want-masculinity-why-decade-of-the-palin/

Quote:
Count me out of that mix. I looked at the photos of the feminine men and thought, “Blechhhh.” As a red-blooded, American female, I prefer the ruggedly handsome, masculine-looking guy–who can fix things and protect me–any day of the week to the effeminate, gay-looking girlie-men these “sophisticated Western women” picked. Sadly, according to these studies, many Western women prefer the feminized version. But, to me, even the “masculine” version looks like a chick (see above). Yuck.


Mike

 
Een heel plezierig bijeffect is wel dat mannen zich nu vrouwvriendelijker opstellen dan 20 -30 jaar terug. Misschien dat jij dat mieterig noemt Mike, maar als vrouw kan ik dat waarderen.

 
Ruggengraatloze watjes zijn het geworden inderdaad! Om diezelfde reden zijn homo's vaak geen bedreiging voor vrouwen, want oestrogene wezens bij elkaar en zo. Overigens is dit natuurlijk geen pleidooi om verbaal of fysiek agressief te zijn tegen vrouwen. Mannen die dat doen zijn geen echte mannen, dat zijn lafaards. Een echte man draagt vrouwen op handen maar maakt ook bij tijd en wijle (op beschaafde wijze) duidelijk dat hij niet met zich laat sollen!

Mike

 
Wordt een man dan weer automatisch mannelijker als hij beter eet Mike? Qua testosteronlevel en algemeen gedrag bedoel ik, niet qua uiterlijk.

Ben het eens met je post hierboven, ik ervaar mannen in het algemeen ook als zeer slap. Ondertussen wel klagen over dat "de vrouw" de broek aan heeft thuis en altijd zeurt. Dan denk ik: daar ben je toch zelf bij om er iets van te zeggen? Niemand dwingt je om dat zomaar toe te staan. Wat ik wel heel goed vind aan de "moderne tijd" is dat een man vaak weet hoe hij zichzelf moet redden. Ik vind het totaal niet mannelijk als de vrouw voor ze de deur uitgaat eten moet klaarmaken voor de man omdat hij het anders zelf niet kan, of dat de man zijn moeder opbelt om de baby te verzorgen als de vrouw even van huis is (pas nog gehoord van een kennis).

 
Quote:
Wordt een man dan weer automatisch mannelijker als hij beter eet Mike? Qua testosteronlevel en algemeen gedrag bedoel ik, niet qua uiterlijk.


Pfff, moeilijk om te zeggen. Als je met me meegaat in de gedachte dat homoseksualiteit een hormonale stoornis is, zou het dan niet heel erg interessant zijn om eens naar de hormoonhuishouding van homo's te kijken? Mocht blijken dat homo's overwegend oestrogeen zijn, dan zou klip en klaar kunnen worden aangetoond dat dit inderdaad een hormonale stoornis is. Waarom is dit nooit onderzocht? In de volksmond spreken we nl. wel van 'verwijfd' of 'zijig'!

Als dit zou kloppen, is het dan mogelijk om van homo's hetero's te maken op basis van gerichte natuurlijke hormoontherapie? Geen idee, volgens mij is het nog nooit geprobeerd, niet in de laatste plaats omdat men kennelijk nooit een diepgaand onderzoek heeft gedaan naar homo's en hun hormonen.

We zien nu feminisering van heteromannen, zowel hormonaal als opgedrongen via de media. Zijn deze mannen weer hormonaal te corrigeren d.m.v. de juiste voeding? Zou een gericht voedingspatroon de hormonen van homo's opnieuw in evenwicht kunnen brengen, waardoor je 'spontaan' weer hetero wordt? Wie weet, er zijn op andere fronten al kleine wonderen gebeurd op basis van de juiste voeding!

Er valt nog veel te ontdekken en we lezen hier natuurlijk graag over praktijkervaringen!

Mike

 
Een echte man.. tsja.. vanuit die emotie zul je een meer matriarchale samenleving, zoals bijvoorbeeld ook in Zuid-Amerika, niet kunnen begrijpen.

Wat je schrijft over mannen die hun vrouw op handen dragen doet denken aan Middeleeuwse erecodes. Het is ook de taal van georganiseerde religies. Het is wat perse op papier moest komen. Kennelijk was dat iets nieuws.. de rol van mannen.

Peru: Once the Spanish arrived they were astonished at the sexual practices of the natives. Viceroy Francisco de Toledo and the priests were aghast to discover that homosexuality was accepted and that the indigenous population also did not prohibit premarital sex or hold female chastity to be of any particular importance

 
Er is blijkbaar wel enig onderzoek naar gedaan:

https://en.wikipedia.org/wiki/Prenatal_hormones_and_sexual_orientation

Quote:
Gay men have also been shown to have higher levels of circulating androgens [20] and larger penises,[21] on average, than hetero men



Grappig en een beetje vreemd mocht het echt zo zijn...

 
@Mike

Homoseksuele mannen zíjn overwegend oestrogeen maar in de natuur had dit ooit allemaal een functie. Je trekt een conclusie vanuit een emotie.

 
Een echte man? ik vrees dat die echt uitgestorven is.

Ik ga ervan uit dat zolang we niet helemaal gezond (mogen) zijn zoals onze verre voorouders, de echte mannen en ook echte vrouwen misschien wel niet eens bestaan.

Al is het wel een heel mannelijke daad om keihard voor de gezondheid te vechten nu het echt noodzakelijk is. Wij zijn de 300 Spartanen tegen veel meer "vijanden" in deze moderne wereld om even op deze manier te zeggen.

We vechten nu alleen niet puur voor vrijheid maar vooral voor gezondheid :-)

Gezondheid :mrgreen:

 
Quote:
Ik ken jouw theorie van de 'extended family', maar zoals je weet vind ik deze nergens op slaan.



Bijen zijn ook niet allemaal met de voortplanting bezig en maar met werken voor de groep en het nageslacht ( :wink: indirecte voortplanting). Werkt zeer goed daar. Geef mij ook maar een homo in de extended familiy. Wel bijdragen, maar zonder de verstorende sexuele escapades, zonder spierballen gedrag etc.

Weet je wat Mike, dan mag jij op de nieuwe aarde in het homo-vrije gedeelte wonen. En Thijs en ik adopteren er dan wel 1.

https://www.facebook.com/photo.php?....75332.314865045264322&type=1&theater

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.960
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan