Quote:
Wordt een man dan weer automatisch mannelijker als hij beter eet Mike? Qua testosteronlevel en algemeen gedrag bedoel ik, niet qua uiterlijk.
Pfff, moeilijk om te zeggen. Als je met me meegaat in de gedachte dat homoseksualiteit een hormonale stoornis is, zou het dan niet heel erg interessant zijn om eens naar de hormoonhuishouding van homo's te kijken? Mocht blijken dat homo's overwegend oestrogeen zijn, dan zou klip en klaar kunnen worden aangetoond dat dit inderdaad een hormonale stoornis is. Waarom is dit nooit onderzocht? In de volksmond spreken we nl. wel van 'verwijfd' of 'zijig'!
Als dit zou kloppen, is het dan mogelijk om van homo's hetero's te maken op basis van gerichte natuurlijke hormoontherapie? Geen idee, volgens mij is het nog nooit geprobeerd, niet in de laatste plaats omdat men kennelijk nooit een diepgaand onderzoek heeft gedaan naar homo's en hun hormonen.
We zien nu feminisering van heteromannen, zowel hormonaal als opgedrongen via de media. Zijn deze mannen weer hormonaal te corrigeren d.m.v. de juiste voeding? Zou een gericht voedingspatroon de hormonen van homo's opnieuw in evenwicht kunnen brengen, waardoor je 'spontaan' weer hetero wordt? Wie weet, er zijn op andere fronten al kleine wonderen gebeurd op basis van de juiste voeding!
Er valt nog veel te ontdekken en we lezen hier natuurlijk graag over praktijkervaringen!
Mike