Het was me al eerder opgevallen bij discussies op dit forum over homoseksualiteit en feminisme dat feministen het het krachtigst opnemen voor homo's. Ik vroeg me af wat de connectie was, totdat ik deze zeer gave lezing zag van dr Phil Valentine over homoseksualiteit en feminisme:
Deel 1:
Deel 2:
Een korte samenvatting van wat deze politiek incorrecte en tegelijkertijd amsusante man te vertellen heeft:
De natuur creeert eenheid d.m.v. vereniging van tegenovergestelde krachten (yin en yang, vrouwelijk en mannelijk). Dit heb ik hier ook meermaals beweerd: de tegenovergestelde krachten worden samengevoegd en vormen een twee-eenheid, die groter en sterker is dan de losse delen. Dit is ook waarom ik me tegen nihilisme keer. Als je dit vertaalt naar het mannelijke en het vrouwelijke geslacht en je gelooft in de bullshit dat vrouwen en mannen 'essentieel hetzelfde' zijn, dan creeer je een asexuele wereld. Volgens Valentine manifesteert God zich in het geslacht in zowel mannelijke als vrouwelijke vorm en horen de twee elkaar
aan te vullen als yin en yang. We zien dit ook terug in de twee tegenovergestelde polen ( + en -) die tezamen megnetisme creeren, maar in de voeding bijv. in zuren (vrouwelijk) en basen (mannelijk). Juist door de
dualiteit te erkennen en het
verschil te zien tussen de twee tegenovergestelde krachten creeren we eenheid!
Behalve dat er opvallend veel lesbische feministen zijn, is dit dus wat homoseksualiteit en feminisme met elkaar gemeen hebben: ze proberen ons het politieke correcte, nihilistische standpunt wijs te maken dat er essentieel geen verschil zou zijn tussen mannen en vrouwen. Dit is je reinste onzin! Het zijn alleen al de fysieke verschillen tussen mannen en vrouwen die de voortplanting mogelijk maken, twee mensen van hetzelfde geslacht kunnen zich niet voortplanten en dragen dus niets bij aan het natuurlijke plan van voortplanting van de soort. Zo proberen ze ons ook wijs te maken dat het niet uitmaakt of je nu door een vader en een moeder wordt opgevoed of door twee mannen of twee vrouwen. Opnieuw totale onzin! Een ouder is
niet hetzelfde als een vader of moeder, wat men je ook op de mouw probeert te spelden!
Dit maakt homoseksualiteit en feminisme onderdeel van de nihilistische agenda, wsarin alles waar we traditioneel in geloofden wordt afgedaan als 'niet meer van deze tijd' of onderdeel van een 'onderdrukkend patriarchaat'. Volgens Valentine heeft men op geniepige wijze de 'burgerrechtenbeweging', wat eigenlijk een
mensenrechtenbeweging was, waarbij zwarte mensen vochten voor dezelfde rechten als blanken, maar ook de oorspronkelijke feministische beweging die streed voor dezelfde rechten voor vrouwen als mennen, gekaapt om nu homo's en vrouwen af te schilderen als 'slachtoffers' en een 'minderheid', terwijl men dit tegelijkertijd cultureel zo'n gemeengoed maakt dat het zo langzamerhand
hetersoseksuele mannen zijn die de minderheid zijn gaan vormen!
Over het argument dat homo's 'nu eenmaal zo zijn' en 'zo zijn geboren' zegt Valentine dat we bestookt worden met voedsel, luchtvervuiling en stoffen in ons drinkwater die een hormoonverstorende werking hebben, met als doel om onze bevolking uit te dunnen door op deze wijze onze hormoonhuishouding zo in de war te schoppen dat we 'terminale mensen' worden die onvruchtbaar, homo, lesbisch of bi worden of op een andere manier genetische mutaties op de wereld zetten. Hormonale verstoring dus, zoals ik ook al regelmatig hier schrijf. En ja, nu worden mensen dus 'zo geboren' - en steeds vaker ook! Maar zijn ze 'van nature' zo? Is homoseksualiteit een 'natuurlijke variatie', zoals homo's en feministen ons willen laten geloven? Is heteroseksualiteit zelfs een 'afwijking', zoals radicale feministen (die de term 'seksistisch' hiervoor in het leven hebben geroepen als het ultieme woord voor het 'onderdrukkende patriarchaat') beweren? Nu wordt er al 'wetenschappelijk' beweerd dat mannen met minder testosteron betere vaders zijn!
Er is een oorlog tegen mannen en mannelijkheid gaande en ik merk dat ik het hier vaker moet opnemen voor het mannelijke gezichtspunt, aangezien de meerderheid van de forumleden hier uit vrouwen bestaat, die bijna allemaal op subtiele wijze sociaal geconditioneerd zijn om vrouwen te zien als beter, wijzer, intelligenter en evenwichtiger dan mannen. Recentelijk gebeurde het nog hier:
https://www.fatsforum.nl/topic/pubertijd/page/2#post-64156 (en verder)
Waarom moet de man worden verzwakt en gefiminiseerd? Omdat mannen van oudsher verdedigers en beschermers zijn, dat is hun traditionele rol. Schakel de verdediging uit en de gezinseenheid wordt kwetsbaarder voor aanvallen, vooral als de man zich ineens moet gaan verdedigen tegen zijn wederhelft, die tegen hem is opgezet, omdat zij wil bewijzen dat ze ´net zo goed´ is als hij. In plaats van zij aan zij, waarbij ieder zijn of haar natuurlijke rol erkent, staan ze ineens tegenover elkaar. Verdeel en heers, daar gaat het om, nietwaar° Bovendien zijn vrouwen uit op consensus, oftewel de opvattingen van de staat en de samenleving, en daarmee dus makkelijker beinvloedbaar voor de ´lieve vrede´.
Ik heb het vaker gezegd; feminisme gaat niet over de bevrijding van vrouwen, het gaat over het
gevangen houden van vrouwen, in een carriere tijdens hun meest vruchtbare jaren. Wat hebben vrouwen te winnen bij het ontkennen van hun vrouwelijkheid, hoe kan dit bevrijdend zijn? Wat hebben mannen te winnen bij het ontkennen van hun mannelijkheid? Deze Phil Valentine zegt waar het op staat en het is heerlijk verfrissend om iemand weer eens heldere taal te horen spreken in deze politiek correcte, bihilistische wereld.
Overigens is voor thijs nog wel interessant dat Valentine rond de 44 minuten in deel 2 de Afrikaanse Igbo´s aanhaalt, die een traditie kenden van vrouwen die met vrouwen trouwden, die stamde van voor de komst van de blanken. Het betrof hier echter oudere vrouwen die geen mannelijke kinderen meer konden krijgen. De samenleving van de Igbo´s was patriarchaal en dergelijke huwelijken hadden als doel om de familienaam te behouden, aangezien de jonge meisjes uitgehuwelijkt werden, soms aan iemand van een andere stam. Dit heeft dus niets met feminisme, noch met homoseksualiteit te maken, men deed dit uit pure noodzaak! Het heeft ook niets te maken met het romantische beeld van de ´extended family´ dat thijs zo graag schetst!
Mike