Quote:
Is een reactie toch? Waar meer mensen dan de schrijfster alleen zich in kunnen vinden denk ik.
Waarop ik antwoordde:
Quote:
Je wordt in je valse realiteit aangetast en slaat nu terug. Maak het maar belachelijk, het maakt me niet uit. Ik hoop dat anderen er van kunnen leren. Wie dit niet kan of wil (en willen = kunnen!) is niet vrij en zal altijd een slaaf blijven..
Ik vroeg om een ZINVOLLE reactie. Ik kan dit echt niet serieus nemen. Als meer mensen zich hierin kunnen vinden, dan spijt me dat voor hen, want dan hebben ze er geen snars van begrepen en zijn ze nog meer slaafs dan ik dacht! Ik wil een INHOUDELIJKE reactie van mensen die werkelijk de moeite hebben genomen om dit te lezen en in zich op hebben genomen! Ik schrijf niet voor niets zo'n lange post, met de opmerking dat dit misschien wel de belangrijkste post is die ik ooit heb geschreven! Denk je dat ik me zomaar laat wegschrijven als een schizofreen of een malloot in welke zin dan ook?! Als je me tegen wil spreken, zul je met argumenten moeten komen!
Quote:
Lucifer die neerdaalt als reddende engel om ons uit een conspiracy van drogeren te trekken? Begrijp ik dat goed?
De Luciferianen geloven ook in het verhaal van Adam en Eva. Zij zijn echter van mening dat God een tiran was die Adam en Eva gevangen hield in de Hof van Eden, het Paradijs. Door hen te verleiden uit de Hof heeft hij ze 'bevrijd'. Hoe? Door middel van de 'Boom des Levens', oftewel essentiele kennis over hoe het leven werkelijk in elkaar zit. Dit is de 'verlichting', kennis = verlichting. Lucifer bood (volgens de Luciferianen) deze kennis. Let wel: dit is een OMKERING! Als we sinds de 'zondeval' verlicht zouden zijn, waarom dan zijn we ze onwetend? Waarom zijn er geheime clubjes die wel degelijk over deze kennis beschikken, maar deze voor zich houden en in zetten TEGEN de mensheid? Zoals Gezondheid al opmerkte: de duisternis kan ons helemaal niet verlichten, alleen licht kan de duisternis verlichten! Kortom, een OMKERING! Blijf daarom je gezond verstand gebruiken en wees je vanaf nu bewust dat de 'dark side' zich bedient van omgekeerde logica. Lees het boek 1984 van Orwell, waarin de bevolking dagelijks werd blootgesteld aan de volgende slogans:
Oorlog is vrede
Vrijheid is slavernij
Onwetendheid is kracht
Er is ook een fantastische topic waarin we zelf allerlei omkeringen zijn gaan identificeren:
https://www.fatsforum.nl/topic/precies-andersom-denken
Keer de omkeringen om en je komt terug bij de waarheid!
Mike