Spiritueel nihilisme

Quote:
Abortus mag tot 24 weken, maar artsen zijn meestal maar tot 22 weken bereid een abortus uit te voeren. Ik vind het het walgelijkste wat er legaal toegestaan is.


Hoe ziet je baby er na 22 weken uit:

http://www.babybytes.nl/zwangerschap/kalender/week/22

Quote:
De oren beginnen in week 22 hun uiteindelijke vorm aan te nemen. Het gehoor is al redelijk ontwikkeld, en de baby neemt geluiden van buiten de baarmoeder waar.

Een liedje dat je kindje nu regelmatig hoort, zal het waarschijnlijk na de geboorte herkennen, en kan hem zelfs rustig maken


Abortus bij 22 weken is pure moord.

 
??? Met wij heb ik t over ik en mijnman. Ik heb het toch over een man....de man die in het stuk wordt aangehaald L. Tavechio. Niet de schrijster dus.

 
Abortus in ELKE week is moord. En denk maar niet dat de eugenisten het hierbij laten:

http://www.campusreform.org/blog/?ID=4872

Zo ging het eraan toe in een Amerikaanse abortuskliniek:

http://thenewamerican.com/usnews/cr...rrors-gosnell-s-abortion-counterpart-in-texas

Quote:
In the new video, produced by Life Dynamics, clinic employees Deborah Edge, Krystal Rodriguez, and Gigi Aguilar offered horrifying testimony about conditions inside one of Karpen's three abortion facilities, the Aaron Women’s Clinic. They tell of regularly delivering late-term abortions in which the baby came out alive and was killed by Dr. Karpen, either by “snipping” the spinal cord or inserting an instrument into the soft spot on the baby’s head. However, sometimes, they said, he actually twisted the heads off the live babies with his bare hands.


Mike

 
Aha, Debby, Louis Tavecchio dus! Zie deze Wiki-pagina over hem:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Louis_Tavecchio

Quote:
Hij houdt zich daarnaast specifiek bezig met de ontwikkeling van jongens en de betekenis van vaderschap. Hij heeft regelmatig de aandacht gevraagd voor het gebrek aan mannelijke opvoeders in kinderopvang en primair onderwijs.


Ik mag die man nou al! Lijkt me een prima kennis om te hebben!

Mike

 
Quote:
I feel the greatest destroyer of peace today is 'Abortion', because it is a war against the child... A direct killing of the innocent child, 'Murder' by the mother herself... And if we can accept that a mother can kill even her own child, how can we tell other people not to kill one another? How do we persuade a woman not to have an abortion? As always, we must persuade her with love... And we remind ourselves that love means to be willing to give until it hurts...


--Moeder Theresa

Mike

 
Je deed wat jou op dat moment het beste leek voor iedereen dus je intentie was zuiver.

En 5 weken is wat mij betreft toch nog een levensgroot verschil met 22 weken...

 
Debsy,

Je hebt een keuze gemaakt op basis van de kennis waar je op dat moment over beschikte. Ik weet zeker dat dit niet de kennis was die je hier nu opdoet. Je kunt niet schuldig zijn aan iets wat je niet weet! Het is dus zinloos om je hier achteraf schuldig over te voelen. De discussie spitst zich hier toe op het zogenaamde 'recht' van vrouwen op abortus. En waarom zijn het mannelijke artsen die de abortussen uitvoeren? Als dit een verworven 'recht' is van vrouwen, dan is het ook hun plicht om de desbetreffende handelingen uit te voeren!

Mike

 
@Pike

22 weken

Ik kreeg op de 9 maandenbeurs (stond vriend met een stand, ik was het jaar ervoor net moeder geworden) een poppetje van een buikbaby van 10 weken oud. Op ware grootte. Ik laat dat ding aan iedere potentiële kandidaat voor het ouderschap zien. Mochten ze ooit voor de keus staan, dan weten ze.. het paste al in de palm van mijn hand, het kindje in mijn buik. Visualisatie is heel goed in zulke gevallen.

Ik ben tegen alle vormen van abortus, je kunt geen grens trekken zo van.. dan mag het wel, dan niet.

@debsy Gedane zaken nemen geen keer

@fatsnotbad
Quote:
Ik mag die man nou al! Lijkt me een prima kennis om te hebben!

Haha!

 
Pike en Mike bedankt. En klopt. Daarbij was ik voor de derde x zwanger, in 3 jaar. Echt gezond is dat ook niet.

@ Jaqcie, goh dat meen je niet.

Ik voel mij verder ook niet schuldig neemt niet weg dat het heel erg moeilijk was, en dat ik zoiets liever nooit had willen doen.

 
Op deze post van mij van 4 dagen geleden heb ik niet of nauwelijks serieuze respons gehad. Gaat dit jullie soms boven de pet? Missen jullie achtergrondkennis waarover ik wel beschik? Ik ben benieuwd of iemand hier nog iets zinnigs over te zeggen heeft...

Mike

 
Fatsnotbad,

Ik heb je hele lange verhaal al eerder gelezen. Wat ik mij wel afvraag is hoe Phil Valentine aan al deze gemiste kennis komt? al voelt het wel zo aan dat dit alles uiterst extreem belangrijk is omdat dit wellicht de hoop biedt om onze oorspronkelijke blauwdruk(zowel fysiek, mentaal, emotioneel en spiritueel) te herstellen.

Quote:
Wij zullen de Nihilisten en Atheisten de vrije loop laten en wij zullen een ontzagwekkende sociale omwenteling bewerkstelligen, die in al haar gruwelijkheid aan alle landen het effect van absoluut atheisme zal tonen, de oorsprong van barbaarsheid en de meest bloederige chaos. Dan zullen burgers overal ter wereld, die zich geroepen voelen zich te verdedigen tegen een wereldwijde minderheid van revolutionairen, zich ontdoen van deze vernietigers van de beschaving. De massa, teleurgesteld in het Christendom, wiens spiritualiteit vanaf dat moment stuurloos en richtingsloos is, snakkend naar een ideaal, maar zonder wetenschap van waar dit te vinden, zal vervolgens het ware licht ontvangen van de universele manifestatie van de pure leer van Lucifer, die zich eindelijk zal openbaren, een manifestatie die het gevolg zal zijn van de algehele reactionaire beweging, voortvloeiend uit de vernietiging van het Christendom en het atheisme, die beide zowel zijn ingelijfd als vernietigd.


Begrijp ik nou goed dat Lucifer(Satan dus) ons moet verlichten? dat is onmogelijk want dat is hetzelfde alsof liefde echt uit kwaad kan voortkomen, maar liefde kan nooit uit kwaad voortkomen want dat is geen echte liefde, maar een valse schijn om de mens in waanzin te leven en dom te houden. Ow wat een ongelofelijke mindcontrol dus en het erger hiervan is dat het via voeding ons zoveel onmogelijk wordt gemaakt om daaruit te ontwaken. Vijf voor twaalf dus!

Gezondheid,

 
Ik zag het zo straks op tv een man met een baard die aan het interviewen was. Zal wel een man zijn die tenminste nog redelijk echt mannelijk is zou je denken, maar niets is minder waar. Aan zijn lichaamstaal en manier van bewegen kon ik gewoon zien dat hij vrouwelijke trekjes had en hij bewoog maar lachte ook als een vrouw.

Gezondheid,

 
Quote:
Wat ik mij wel afvraag is hoe Phil Valentine aan al deze gemiste kennis komt?


Deze lange post is een combi van wat ik van Phil Valentine heb opgestoken, plus wat ik zelf al had ontdekt. Niet alles wat daar staat is dus van Valentine afkomstig, het is een 'coproductie' tussen hem en mij.

Quote:
Begrijp ik nou goed dat Lucifer(Satan dus) ons moet verlichten? dat is onmogelijk want dat is hetzelfde alsof liefde echt uit kwaad kan voortkomen, maar liefde kan nooit uit kwaad voortkomen want dat is geen echte liefde, maar een valse schijn om de mens in waanzin te leven en dom te houden.


Ja, dat is de gedachte inderdaad. Het gaat hem om de totale onlogica presenteren als logica, de totale wanorde presenteren als orde, de totale onbalans presenteren als balans. Onthoud dat het hier gaat om OMKERINGEN, bedoeld om ons te VERWARREN, waardoor we ultiem MANIPULEERBAAR worden. Het is de 'double speak' uit het boek 1984. Een dure term hiervoor is 'cognitieve dissonantie'. Een straatvariant hiervan is 'mind fuck'. Don't let them fuck with your mind!

Mike

 
Quote:
Op deze post van mij van 4 dagen geleden heb ik niet of nauwelijks serieuze respons gehad. Gaat dit jullie soms boven de pet? Missen jullie achtergrondkennis waarover ik wel beschik? Ik ben benieuwd of iemand hier nog iets zinnigs over te zeggen heeft...

Mike


Bambi postte:
Quote:
Vraag: ’Waarom zijn brandweerauto’s rood?’

Antwoord :’Op een brandweerauto zitten 6 brandweermannen. Iedere brandweerman heeft een buik.

Een ander woord voor buik is een pens. Op een brandweerauto zitten dus 6 pensen, een sixpens dus.

Een sixpence is een Engelse munt. Aan de andere kant van de sixpence staat Queen Elisabeth.

De ‘Queen Elisabeth’ is een oceaanstomer.

In de oceaan zitten haaien. Haaien hebben vinnen.

De Finnen wonen naast de Russen.

En de Russen zijn rood.

Daarom zijn brandweerauto’s rood.’

Dit is de uitleg van een zestigjarige suikerpatiënt met de diagnose PARANOÏDE SCHIZOFRENIE, uit het boek ‘Persoonlijk onderhoud’ van René Diekstra.

Deze patiënt kwam ‘s nachts zijn bed uit om aan de auteur, die toen nachtdienst had, urenlang uit te weiden over de zin van het leven, over zijn ziekte, over de ziekmakende samenleving en de debiliteit van psychiatrische behandelingen.

Daar moest ik aan denken, toen ik de ellenlange uiteenzetting van Mike hierboven las.



Is een reactie toch? Waar meer mensen dan de schrijfster alleen zich in kunnen vinden denk ik.

Quote:
Begrijp ik nou goed dat Lucifer(Satan dus) ons moet verlichten? dat is onmogelijk want dat is hetzelfde alsof liefde echt uit kwaad kan voortkomen, maar liefde kan nooit uit kwaad voortkomen want dat is geen echte liefde, maar een valse schijn om de mens in waanzin te leven en dom te houden. Ow wat een ongelofelijke mindcontrol dus en het erger hiervan is dat het via voeding ons zoveel onmogelijk wordt gemaakt om daaruit te ontwaken. Vijf voor twaalf dus!

Gezondheid



Lucifer die neerdaalt als reddende engel om ons uit een conspiracy van drogeren te trekken? Begrijp ik dat goed?

 
Quote:
Is een reactie toch? Waar meer mensen dan de schrijfster alleen zich in kunnen vinden denk ik.


Waarop ik antwoordde:

Quote:
Je wordt in je valse realiteit aangetast en slaat nu terug. Maak het maar belachelijk, het maakt me niet uit. Ik hoop dat anderen er van kunnen leren. Wie dit niet kan of wil (en willen = kunnen!) is niet vrij en zal altijd een slaaf blijven..


Ik vroeg om een ZINVOLLE reactie. Ik kan dit echt niet serieus nemen. Als meer mensen zich hierin kunnen vinden, dan spijt me dat voor hen, want dan hebben ze er geen snars van begrepen en zijn ze nog meer slaafs dan ik dacht! Ik wil een INHOUDELIJKE reactie van mensen die werkelijk de moeite hebben genomen om dit te lezen en in zich op hebben genomen! Ik schrijf niet voor niets zo'n lange post, met de opmerking dat dit misschien wel de belangrijkste post is die ik ooit heb geschreven! Denk je dat ik me zomaar laat wegschrijven als een schizofreen of een malloot in welke zin dan ook?! Als je me tegen wil spreken, zul je met argumenten moeten komen!

Quote:
Lucifer die neerdaalt als reddende engel om ons uit een conspiracy van drogeren te trekken? Begrijp ik dat goed?


De Luciferianen geloven ook in het verhaal van Adam en Eva. Zij zijn echter van mening dat God een tiran was die Adam en Eva gevangen hield in de Hof van Eden, het Paradijs. Door hen te verleiden uit de Hof heeft hij ze 'bevrijd'. Hoe? Door middel van de 'Boom des Levens', oftewel essentiele kennis over hoe het leven werkelijk in elkaar zit. Dit is de 'verlichting', kennis = verlichting. Lucifer bood (volgens de Luciferianen) deze kennis. Let wel: dit is een OMKERING! Als we sinds de 'zondeval' verlicht zouden zijn, waarom dan zijn we ze onwetend? Waarom zijn er geheime clubjes die wel degelijk over deze kennis beschikken, maar deze voor zich houden en in zetten TEGEN de mensheid? Zoals Gezondheid al opmerkte: de duisternis kan ons helemaal niet verlichten, alleen licht kan de duisternis verlichten! Kortom, een OMKERING! Blijf daarom je gezond verstand gebruiken en wees je vanaf nu bewust dat de 'dark side' zich bedient van omgekeerde logica. Lees het boek 1984 van Orwell, waarin de bevolking dagelijks werd blootgesteld aan de volgende slogans:

Oorlog is vrede

Vrijheid is slavernij

Onwetendheid is kracht

Er is ook een fantastische topic waarin we zelf allerlei omkeringen zijn gaan identificeren:

https://www.fatsforum.nl/topic/precies-andersom-denken

Keer de omkeringen om en je komt terug bij de waarheid!

Mike

 
Dus als ik me niet in jouw teksten kan vinden dan ben ik een slaaf?

Geloof me, wij discussiëren hier thuis dagelijks over Monsanto, de macht van de overheid, de farmaceutische industrie en over buitenaards leven, mijn echtgenoot leest het hele oeuvre van Erich von Danicken momenteel. Maar.. en ik mag eerlijk zijn toch? Ik wil je wel begrijpen maar enige wat ik denk is "Koekoek.. dit is wel hele stevige breinkronkel".

Edit.. topic gelezen en ja meeste wat daar staat kan ik me wel in vinden.

 
Is het ooit in je opgekomen dat ik me misschien wel helemaal suf heb gelezen en misschien wel over veel meer basiskennis beschik dan jij? jij komt hier net kijken, zo groen als gras, en staat meteen met je oordeel klaar! Misschien is dit niet het juiste forum voor jou, waarom zou je je willen inlaten met iemand die overduidelijk een 'tik van de molen' heeft gekregen?

Mike

 
Wat Mike doet is proberen gedachtenvirussen(virussen bestaan niet maar goed om even aan te geven wat ik bedoel) op te sporen die maakt dat mensen spiritueel nihilistisch blijven, want het zijn vaak de gedachtenvirussen die mensen zonder dat ze beseffen juist onwetend(en dus slaven) maken waardoor ze zonder dat ze door hebben juist meehelpen met deze planeet te verzieken, om nog maar te zwijgen over de gezondheid van de toekomstige generaties en aan de ondergang van onze soort als ze zo blijven leven zoals ze nu leven. De meeste mensen leven met de gedachtegoed van wrede religie, valse spiritualiteit en kille wetenschap die de waarheid alleen maar ontkent, dus zo van "alles valt wel mee, we moeten niet zo druk om maken en alles wat niet te bewijzen valt of niet te verklaren valt bestaat gewoon niet of valt niet serieus te nemen".

En de wetenschap beschouwd alles wat oud is als achterhaald of achterlijk of juist onzin. Deze wetenschappelijke gedachtenvirus kan zonder dat we door hebben(dus onbewust) nog in ons leven. Ik zeg niet dat het zo is maar mij verbaast het niet als dit de reden is waarom er geen echt serieuze inhoudelijke reacties zijn op die ene post van Mike.

Maar het kan nog veel extremer: De sociale conditionering(dat vol uit gedachtenvirussen bestaat) maakt mensen ook zonder dat ze beseffen echt tot zulke extreme slaven dat we als mensheid in verre en zelfs de laatste stadium van degeneratie nog niet eens beseffen dat er iets heel gruwelijks mis met ons is en dat we als mensheid drastisch wakker moeten worden wil het onze soort blijven overleven. Dit is het punt waar we nu beland zijn.

Gezondheid,

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.994
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan