Spiritueel nihilisme

@Fatsnotbad Ik ken zoveel mensen die zich 'suf' lezen en toch niet heel wijs zijn hoor. Sommige dingen zijn sterk maar ik kan je niet met alles geloofwaardig vinden. Ik kom hier trouwens omdat ik me aantrokken voel tot het gedachtengoed van Weston Price. Maar als je de kritiek vervelend vindt moet je het zeggen hoor.

Ik ga altijd van het volgende uit: Mensen die niet tegen kritiek en discussie kunnen die beginnen een dagboek (een mooie roze met slotje of wat moderner: een blog) en degene die discussie aandurven en daar open in kunnen gaan, die starten een forum. Maar misschien heb ik het mis, dan ben ik hier zo weg hoor, no problem.

Heb ik nog 1 vraagje voor je: Wie denk je zo te bereiken behalve een vast groepje aanhangers? Ik denk (maar das mijn mening) dat je hier geen groot publiek mee bereikt.

Gezondheid bedankt voor de ondertiteling, dat waardeer ik enorm en duidelijk verhaal zo!

 
Vandaag nog een hele discussie met mijn tante gehad. Die loopt al jaren rond met het E-nummer boekje (wat zit er in uw eten?) en ze weet dat ze gepiepeld wordt met het eten, maar ze komt niet in het volgende level. Ik zie het bij meer bekenden.

Dat doet verwarring met mensen. Daarom wou ik nooit echt wat weten over gezonde voeding, het was allemaal zo tegenstrijdig. De elite doet het geweldig met hun omkeringen.

En je had het ook een keer over Poortwachters, Mike. Sites met goede info over bv kokosolie aangevuld met leugens. Zo weten mensen als ze zich proberen te informeren niet waar ze aan toe zijn. Zolang hun ogen niet open zijn, zijn ze makkelijk manipuleerbaar. Jij dus ook Jacqie. Heb je deze film als eens gezien? Hierin wordt vertelt hoe aspartaam is toegelaten. Als je na deze film niet tot de conclusie komt dat er heel veel mis is in deze wereld, dan ben je nog steeds niet echt wakker.

Ik zie jouw verhaal Mike als een waarschuwing dat we geen lessen uit de officiële geschiedschrijving mogen maken, want zowel de geschiedschrijving als de mensen van toen zijn gepiepeld. We mogen er wel lessen uit trekken, maar dan om te zien hoe mensen altijd al misleid zijn. Niet hoe onze aard is. We zijn losgerukt van onze echte aard. We weten zelfs geeneens meer wat onze echte aard is. We moeten zorgen dat mensen wakker genoeg worden om het valse licht dat eraan komt te herkennen (en niet te vergeten, wij zelf ook!!!!).

Ik vind het alleen zo moeilijk. Bij alle berichtgevingen ben ik nu wantrouwig. Moet ik zaken nu omkeren of niet of half?

Soms ben ik blij om te weten dat veel van het slechte wat nu gebeurd niet mijn/ons lot is. Soms vind ik het leven vroeger simpeler. Wenn you know, you can't unknow

Ik heb eerder veel onderbuik gevoelens bij me zelf ontkend. Nu geef ik ze aandacht en verschillende gevoelens worden hier en daar op het forum bevestigd. Soms heb ik wel eens het idee, dat er diep in mijn hoofd overgeërfde herinneringen zitten. Van alles en nog wat, wat diep begraven is en wat eruit wil. Ik trek zelf de vergelijking met dit boek http://www.bol.com/nl/p/de-aardkinderen-1-de-stam-van-de-holenbeer/1001004010953126/?featuredProduct de oermensen hadden daar kennis in hun hoofd, waaraan ze een keer herinnerd moesten worden en dan wisten ze het weer. Dit alles verbaast mij, want ik sta niet bekend als een zweverig persoon (ook niet bij mezelf, haha).

 
Quote:
Ik ken zoveel mensen die zich 'suf' lezen en toch niet heel wijs zijn hoor.


Dat kan zijn, maar daarmee ken je mij nog niet.

Quote:
Mensen die niet tegen kritiek en discussie kunnen die beginnen een dagboek (een mooie roze met slotje of wat moderner: een blog) en degene die discussie aandurven en daar open in kunnen gaan, die starten een forum. Maar misschien heb ik het mis, dan ben ik hier zo weg hoor, no problem.


Ik heb een forum gestart en behoor dus tot de laatste categorie. Van mij hoef je ook niet weg, maar ik doe geen enkele moeite om jou (of wie dan ook) hier te houden. Als ik dat zou doen zou ik mezelf moeten censureren en me politiek correcter op moeten stellen om iedereen te vriend te houden. Daar ben ik niet van en daarom heb ik ook een forum gestart, een platofrm voor informatievoorziening en voor discussie. Ik heb ook geen moeite met het feit dat je tegengas geeft, in tegenstelling tot wat je denkt.

Quote:
Ik denk (maar das mijn mening) dat je hier geen groot publiek mee bereikt.


Interesseert me geen lor. Conformisme aan de norm van de massa is nooit mijn sterkste punt geweest. Ik had ook nooit gedacht dat dit forum zo'n groei zou meemaken. Maar kennelijk blijkt dit dus de kracht van het forum te zijn, juist mijn nietsontziende opstelling! Had ik in ieder geval nooit durven vermoeden. Momenteel trek ik 1 miljoen unieke bezoekers per jaat in 2 jaar tijd. Het zou dus wel een veel grotere vaart kunnen lopen dan jij denkt!

En jij, trek jij volle zalen? Ik heb het vaker gezegd: aan de zijlijn kritiek leveren is heel makkelijk. Voorlopig heb ik het podium gecreeerd dat het jou mogelijk maakt om deze kritiek te leveren. Dat heb ik toch maar mooi gedaan. Wat is jouw bijdrage aan het geheel? Hoe maak jij de mensheid bewuster? Gezien je ontkenningsgedrag moet je eerst maar eens aan de verhoging van je eigen bewustzijn werken!

Mike

 
Quote:
En jij, trek jij volle zalen? Ik heb het vaker gezegd: aan de zijlijn kritiek leveren is heel makkelijk. Voorlopig heb ik het podium gecreeerd dat het jou mogelijk maakt om deze kritiek te leveren. Dat heb ik toch maar mooi gedaan. Wat is jouw bijdrage aan het geheel? Hoe maak jij de mensheid bewuster? Gezien je ontkenningsgedrag moet je eerst maar eens aan de verhoging van je eigen bewustzijn werken!



Voorpagina's zelfs. Alle nieuwsprogramma's, en nog wereldwijd ook! Zelfs m'n buren zijn wel eens geïnterviewd of ze weten dat wij staatsgevaarlijk zijn.

Toegeven, dat kan jij vast niet zeggen!

Wij hoeven niet meer te proberen op vakantie te gaan naar de VS zullen we maar zeggen. Maar dat maakt ook niet uit.

'ontkenningsgedrag'

Mooi woord weer hoor.

 
PS
Quote:
Momenteel trek ik 1 miljoen unieke bezoekers per jaat in 2 jaar tijd. Het zou dus wel een veel grotere vaart kunnen lopen dan jij denkt!



Dat lijkt enorm veel maar statistieken jagen al snel door het plafond. Je google ranking is wel heel goed, maar dat is niks geks met een forum. Dat genereert ook veel bezoekers via die ranking, zijn niet direct 'gelijkgestemden'. Wss heb je veel hits die maar paar sec blijven.

 
http://vimeo.com/24005961

Willem de Ridder in gesprek met Peter den Haring. Vanaf 14.00 een stukje over demonen. Zij die de goddelijke donkerte zijn, zodat je het licht kunt zien.

 
Jacqie,

Serieus? Heb jij iets te maken met WikiLeaks? Besef je wel dat Assange gewoon een disinformatie-agent is? Alle 'cables' en filmpjes die hij naar buiten heeft gebracht, dit was allemaal al jarenlang bekend op alternatieve websites. Assange over 9/11:

http://911blogger.com/news/2010-07-22/wikileaks-founder-julian-assange-annoyed-911-truth

Hieraan herken je een 'poortwachter'. We kunnen de meest explosieve info naar buiten brengen over wat er gebeurd is NA 9/11, maar het is deze beerput zelf, waarmee alles begonnen is, die moet worden opengetrokken! Waarom doet Assange dit niet? Je staat voor de verkeerde zaak!

Mike

 
@Fats Mag je vinden hoor dat ik voor een verkeerde zaak sta. Jij trekt je info van internet dus kan je weinig kwalijk nemen.

 
De info is afkomstig van de BBC. In een interview met de BBC heeft Assange deze uitspraken gedaan. Dat is dus MAINSTREAM NEWS! Kun je mij uitleggen waarom Assange zijn vingers niet wil branden aan 9/11? ALLES wat er nu op geopilitiek gebied gebeurt gaat terug naar die gebeurtenis. We kunnen ons druk maken over wat Amerika uitspookt in Aghanistan en het buurland, Pakistan, maar dit is alleen maar een DIRECT GEVOLG van 9/11. Als je echt explosieve informatie naar buiten wil brengen, dan moet je daar dus induiken en nergens anders! Assange heeft ook rijke vriendjes als geldschieters. Denk je nu werkelijk dat die rijkeluisclub waarheidsvinding als hun hoogste prioriteit heeft? Wake up and smell the coffee!

Mike

 
@Fats Mainstream news is nu wel betrouwbaar? Wel niet wel niet of wanneer het jou uitkomt?

PS wat is je sterrenbeeld?

 
Ik denk ook dat het Assange's droom was om de rest van z'n leven te mogen slijten in een kamertje van een ambassade in Londen, en te moeten vrezen voor de doodstraf. Inderdaad, dat poortwachten is zo slecht nog niet.

 
OK, de BBC legt Assange woorden in de mond. Prima, laten we dat als hypothese nemen. Dan blijft nog steeds de vraag: waarom heeft Assange nog steeds geen explosieve informatie naar buiten gebracht over 9/11? Het is nu inmddels ruim 11 jaar geleden en elke dag dat deze beerput gesloten blijft is er een excuus om nieuwe oorlogen te starten in het middenoosten en in Afrika, of waar men dan ook zijn pijlen op richt!

Mijn sterrenbeeld is...je raadt het al...STIER!

Mike

 
Quote:
Ik denk ook dat het Assange's droom was om de rest van z'n leven te mogen slijten in een kamertje van een ambassade in Londen, en te moeten vrezen voor de doodstraf. Inderdaad, dat poortwachten is zo slecht nog niet.


Ik denk dat ze Assange nu opofferen, net zoals ze Bradley Manning en Edward Snowden aan het kruis nagelen. Ik hoef jou toch niet te vertellen dat de elite iedereen ziet als 'useful idiots', inclusief de lui die voor ze werken. Het is Dominique Strauss-Kahn ook overkomen, remember? En Sadam Hoessein. Moet ik je geheugen opfrissen over nog meer 'assets' die ze van vriend tot vijand hebben gemaakt?

Mike

 
Quote:
Ik denk ook dat het Assange's droom was om de rest van z'n leven te mogen slijten in een kamertje van een ambassade in Londen, en te moeten vrezen voor de doodstraf. Inderdaad, dat poortwachten is zo slecht nog niet.



Inderdaad, goed verwoord, dank je.

Quote:
OK, de BBC legt Assange woorden in de mond. Prima, laten we dat als hypothese nemen. Dan blijft nog steeds de vraag: waarom heeft Assange nog steeds geen explosieve informatie naar buiten gebracht over 9/11? Het is nu inmddels ruim 11 jaar geleden en elke dag dat deze beerput gesloten blijft is er een excuus om nieuwe oorlogen te starten in het middenoosten en in Afrika, of waar men dan ook zijn pijlen op richt!



Aan de zijlijn kritiek leveren is heel makkelijk.

Om maar in je eigen woorden te spreken

Owja.. Stier, nee dat verbaasd me niet.

 
Nee, je hoeft me niet bij te praten. De vraag is alleen en steeds, waar houdt het op? Of is er ook nog de mogelijkheid dat Assange gewoon is wie hij zegt dat hij is, en Snowden ook? IS het mogelijk dat 'the powers that be' gewoon een groot probleem hebben met deze klokkenluiders en dat ze nu tot het uiterste moeten gaan voor damage control?

 
Van Snowden weet ik het niet. Van Assange wel. En ja, ik denk dat ze achter de feiten aanlopen en bezig zijn met 'damage control', dat is het goede nieuws!

Mike

 
wie de wereld ook regeert, de rothschilds, de illuminatie, de elite, joden of bush en z'n kliek, niemand ontloopt zijn lot, ze gaan, net als wij, allemaal dood.

zolang dat gebeurt kunnen ze mij de pis niet lauw maken...met nadruk NIEMAND!!

niemand bepaalt zelf wanneer hij of zij geboren wordt of dood gaat, ook bepaal je zelf niet wanneer en of je omvergereden wordt.

ook maken wij niet uit of de trein verongelukt waar wij op dat moment inzitten.

als de rothschilds, de illuminatie, de elite, joden of bush kunnen bepalen wanneer zij of wij dood gaan, dan pas zou ik bang worden...

wat dus echt nooit zal gebeuren, dus wie neemt wie nu in de maling?

dick

 
@fatsnotbad
Quote:
Doet me denken aan de aloude uitspraak: koning, keizer, admiraal, schijten doen ze allemaal!


klopt helemaal mike.

dus wie is nu wie de baas?

dick

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.048
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan