Quote:
De elite bedient zich allereerst van mannelijke (oneven) nummers, waarbij 11 en veelvouden van 11 worden gezien als een 'meesternummer'. We zien de 11 terug in de data 11 maart (Madrid) en 11 september (New York). Wist je bijvoorbeeld dat het eerste vliegtuig dat zich in de North Tower boorde Flight 11 was? De twee torens naast elkaar zagen er ook uit als een 11.
Nou, dit slaat echt op alles
En inderdaad, die twee torens bij elkaar vormen samen ook een 11
Heel veelzeggend inderdaad.
Dit is gewoon van te voren gepland, niet waar? Binladen speelde hier helemaal geen rol en heeft hier nooit een opdracht voor gegeven, maar dat werd ons via de media geprobeerd wijs te maken, wat een ontzettend dom en ziekelijk excuus van VS om oorlog te mogen voeren in Midden-Oosten en het ergste is dat wij de waarheid niet mogen weten.
Maar ik vond Snowden-zaak ook erg veelzeggend. Hij kon zelfs de doodstraf krijgen alleen maar omdat hij in zag dat Amerikaanse Geheime Dienst niet deugde en daarom verraden heeft, dit zegt toch wel heel erg veel over VS en met name Amerikaanse regering, want dat kon ik uit reactie afleiden toen de VS, de Amerikaanse regering zwaar teleurgesteld was toen Rusland Snowden de toestemming gaf om jaar lang te mogen blijven als asiel.
En Obama is ook gewoon maar een poppetje om mensen te laten denken dat Amerika het beste met ze voor heeft, integendeel is waar.
Ik had al veel langer het vermoeden al dat de wereld ziekelijk in elkaar zat maar jij haalt het nu zo duidelijk naar voren dat het haast geen twijfel over mogelijk is. Maar ik wist bijvoorbeeld wel langer dat het niet toevallig was dat de farmaceutische industrie kankerpatiënten nodig had om geld te verdienen, is gewoon opzettelijk zo gedaan door de elite.
Ik begin er steeds beter te begrijpen en ook meer de samenhang in te zien van hoe de elite te werk stelt om ons tot geconditioneerde zombies te maken.
Gezondheid,