Spiritueel nihilisme

Ik heb het ook niet zo op Alex Jones, Dick.

Hij kan (met name in interviews die hij geeft) soms erg aanwezig zijn (en dan druk ik me, als Groninger, voorzichtig uit). Maar de gasten die hij in zijn show krijgt, zijn vaak insiders, die vaak zelf hebben meegemaakt hoe ziek organisaties zoals de VN zijn. Niet dat alle medewerkers van de VN een slecht hart hebben, absoluut niet. Maar de gemeenschappelijke agenda is wel duister.

En Jones kan heel veel van wat hij zegt, onderbouwen met documenten die van de betreffende organisatie/overheid zelf komen. Ik probeer vaak maar gewoon door de maniertjes van Jones heen te prikken. Voordeel daarvan is dat ik wel de informatie tot me neem. En daar gaat het wat mij betreft om: niet de spreker, maar de informatie.

Zo zijn er namelijk ook tal van onderzoekers/schrijvers/sprekers die geloven in de terugkeer van Jezus. Ik vind dat een absurde gedachte. Maar moet ik dan maar alle informatie die ze hebben opgezocht en delen, terzijde schuiven?

Ik vind van niet.

 
Quote:
Er bestaan veel complottheorieën over een nieuwe wereldorde. Er wordt over geschreven in boeken en artikelen en op internet circuleren films. Bij sommige auteurs en aanhangers zijn er overlappingen. Bekende auteurs die zo'n theorie hebben verdedigd zijn onder meer Pat Buchanan, Jim Keith, Lyndon LaRouche, David Icke, Ken Adachi, William Cooper, John Conner en Alex Jones.

In de meeste aan dit onderwerp gerelateerde complottheorieën speelt een geheim en machtig genootschap (vaak worden de llluminati genoemd) een belangrijke rol. Deze groep, die volgens aanhangers van deze ideeën actief is via allerlei geheime genootschappen (waaronder de vrijmetselaars), bestaat uiteindelijk maar uit een klein aantal invloedrijke families. Deze groep staat aan de top van een piramide, zeggen deze theorieën, en heeft beslissende invloed in grote gebeurtenissen in vooral de wereldpolitiek, economie en financiële wereld. Deze uiteindelijk geregisseerde gebeurtenissen zijn allemaal stappen die tot de beoogde Nieuwe Wereldorde moeten leiden. In deze orde zonder soevereine staten heerst de groep over de wereld via een autonome wereldregering.


Quote:

  • Illuminati-theorie


  • Novus Ordo Seclorum-theorie


  1. Round Table-theorie


  1. Vierde Rijk-theorie


  1. Theorie over de invasie van buitenaardse wezens


dit lijstje past mooi in de lijst van sagen of mythen

blijkbaar is er ook heel veel concurrentie in dit segment van de maatschappij, dus welke zal 't worden, of gaan deze organisaties nog met elkaar op de vuist?

dick

 
De eerste vier zijn een en dezelfde en de laatste heeft met deze discussie niets te maken.
Quote:
wat zouden deze figuren met de NWO nou willen bereiken? als deze figuren eeuwig zouden leven kan ik me voorstellen dat ze de zaken naar hun hand zouden willen zetten, maar dat is dus niet zo, ook zij gaan gewoon dood, ook zij kunnen een hartinfarct krijgen of ernstig ziek worden.



Wat wilden de nazi's bereiken?

Of de organisatie achter Stalin, Lenin, Pol pot, Mao, enz?

Gelukkig niets duisters blijkbaar want ze kunnen ook ziek worden en dood gaan :roll:

Welterusten dick.

 
Quote:
Wat wilden de nazi's bereiken?

Of de organisatie achter Stalin, Lenin, Pol pot, Mao, enz?


precies pike,

wat is er van al deze figuren geworden? ze zijn allemaal dood gegaan en dat zonder de door hun gewenste NWO...

dus resultaat...NUL

en wie zou nu de NWO moeten leiden of organiseren? amerika?

amerika is een land in verval, verrot tot op 't bot, gaat net als het romeinse rijk, of het derde rijk tenonder, mss maak ik dat zelfs nog wel mee, zou me niet verbazen.

welterusten pike.

 
Quote:
dus resultaat...NUL



Een paar honderd miljoen doden, ontzaglijk veel lijden en een agenda die tot op de dag van vandaag nog gaande is. Met andere gezichten erbij ja.
Quote:
en dat zonder de door hun gewenste NWO...



Dat komt omdat er in de afgelopen honderd jaar altijd nog een kritieke massa van mensen weerstand aan de waanzinnige plannen van deze psychopaten bood.

Maar nu met de huidige technologie en mind control technieken komt het angstvallig dichterbij.
Quote:
en wie zou nu de NWO moeten leiden of organiseren? amerika?

amerika is een land in verval, verrot tot op 't bot, gaat net als het romeinse rijk, of het derde rijk tenonder, mss maak ik dat zelfs nog wel mee, zou me niet verbazen



Hieruit blijkt weer dat je echt helemaal niet snapt waar het nu om gaat.

Het gaat niet om landen, dat betekent niets voor die mensen. Amerika is in verval en dat is doelbewust gedaan.

 
Dick je begrijpt het niet. Ze hebben juist een hoop bereikt allemaal ondergronds

denk aan de Vegetariers

En het is niet America die de NWO leidt nee het zijn machtigen personen die onder anderen daar WONEN.

En wat te denken van de Italiaanse families zoals de Aldobrandini's die in Europa wonen

De Somaglia, Orsini, Farnese en Aldobrandini. Niet voor niets is David de Rothschild bijvoorbeeld getrouwd met de Italiaanse prinses Olimpia Anna Aldobrandini.

Al die families je hoort er nooit wat over in het nieuws maar ze zijn 100000000keer machtiger dan en persoon als berlusconi of de Camorra bijvoorbeeld.

Het is allemaal niet zo simpel zoas jij beweert.

 
Dick houdt het liever simpel. Op dit forum proberen we mensen te wijzen op hun onwetendheid, want onwetendheid = slavernij. Sommige mensen zijn kennelijk zo onwetend dat ze hiervoor BEWUST kiezen en zich dus vrijwillig laten ketenen. Ik heb dan ook niet de illusie dat dick hiervan te overtuigen is. Hij is pas gestopt met roken, dus wellicht dat onder invloed van goede voeding er nog de nodige 'wiring and firing' gaat plaatsvinden in zijn brein!

Mike

 
@pike

@robinAlexander

Quote:
Hieruit blijkt weer dat je echt helemaal niet snapt waar het nu om gaat.

Het gaat niet om landen, dat betekent niets voor die mensen. Amerika is in verval en dat is doelbewust gedaan.


is de tsunami in japan soms ook doelbewust veroorzaakt? met 't vizier gericht op de kerncentrales?

en de tsunami van 2004 ook?

is de klimaatverandering soms ook aan deze geheime organisaties te wijten?

amerika doelbewust in verval? en welk land is er na amerika aan de beurt? china? of mss brazilië? want zijn opkomende economische machten.

Stalin, Lenin, Pol pot, Mao, hitler, mugabe, khadaffi, castro, kim jong-Il, enz, enz. zijn massamoordenaars en hebben niks met een NWO te maken.

de mafia heeft er ook mee te maken? en dan ook nog verschillende families, kom op zeg die gunnen elkaar 't licht in de ogen niet, schieten elkaar alleen maar af.

nee idd, ik begrijp de paranoia niet...

er is geen NWO en zal er ook nooit komen.

dick

 
Zit je op quofataferunt.nl robinalexander? Daar heb ik die namen allemaal voorbij zien komen.

 
Quote:
is de tsunami in japan soms ook doelbewust veroorzaakt? met 't vizier gericht op de kerncentrales?

en de tsunami van 2004 ook?

is de klimaatverandering soms ook aan deze geheime organisaties te wijten?



Waarom kom je niet gewoon aan met "en jij gelooft zeker ook in Ufo's hahah!"

Is ook zo'n bekende techniek om het onderwerp belachelijk proberen te maken.

Quote:
Stalin, Lenin, Pol pot, Mao, hitler, mugabe, khadaffi, castro, kim jong-Il, enz, enz. zijn massamoordenaars en hebben niks met een NWO te maken.


Misschien niet direct maar waren wel "mensen" met een duistere agenda en dat ook ten uitvoer hebben gebracht. Iets wat volgens jou niet kan omdat deze mensen zelf ook dood gaan of ziek kunnen worden.

 
@Mike
Quote:
Dick houdt het liever simpel. Op dit forum proberen we mensen te wijzen op hun onwetendheid, want onwetendheid = slavernij. Sommige mensen zijn kennelijk zo onwetend dat ze hiervoor BEWUST kiezen en zich dus vrijwillig laten ketenen. Ik heb dan ook niet de illusie dat dick hiervan te overtuigen is. Hij is pas gestopt met roken, dus wellicht dat onder invloed van goede voeding er nog de nodige 'wiring and firing' gaat plaatsvinden in zijn brein!


mike,

eerst was ik onwetend omdat ik rookte en nu ben ik onwetend omdat ik niet meer rook... :D

ik ben niet onwetend en al helemaal niet geketend.

ben niemand iets op deze wereld verschuldigd en ben juist iemand met een heel wijze ziel.

(een goed verstaander hoef ik niet uit te leggen wat ik bedoel met een wijze ziel.)

dus ik kies er idd bewust voor om niet te geloven in een NWO of dat daar aan gewerkt wordt.

dick

 
@pike

Quote:
Waarom kom je niet gewoon aan met "en jij gelooft zeker ook in Ufo's hahah!"

Is ook zo'n bekende techniek om het onderwerp belachelijk proberen te maken.


ik maak idd de paranoia belachelijk...

Quote:
Misschien niet direct maar waren wel "mensen" met een duistere agenda en dat ook ten uitvoer hebben gebracht. Iets wat volgens jou niet kan omdat deze mensen zelf ook dood gaan of ziek kunnen worden.


hadden idd een duistere agenda, die hield in alleen heerschappij en vermoorden daarom zoveel mensen, ook niks te maken met een NWO.

dick

 
Mag ik weten hoe jij het ziet Dick?

Waarom zijn er oorlogen en ziektes? Heeft een ieder hier op aarde het beste voor met een ander? Heeft het allemaal geen nut verder te kijken dan je neus lang is? Wat kom je hier op aarde doen behalve ademhalen? Wat wakkert jouw innerlijk vuur aan?

 
dick,

Zoals ik zei, ik heb niet de illusie dat je op andere gedachten te brengen bent.

Om toch nog even in te gaan op een aantal van je vragen en opmerkingen:

Ja, de tsunami's van 2004 en in Japan zijn doelbewust in gang gezet op basis van zgn. 'scalar weapons'. Google dat maar eens!

Ja, zeer wrede communistische regimes die hun eigen volk uitmoorden zijn in het zadel geholpen door krachten van buitenaf. De rol van met name Henry Kissinger is de moeite waard om te onderzoeken!

Alex Jones 'verdacht' omdat hij zich bezig houdt met het ontmaskeren van dergelijke zieke lieden, die een regelrechte oorlog voeren tegen de mensheid? Je bent verdacht als je dit niet doet (of grenzeloos naief en zeker geen 'wijze ziel'). Op dit forum hebben we het hoofdzakelijk over voeding en komen we tot de conclusie dat we bang worden gemaakt voor alle voeding die LEVENSSCHEPPEND is. Toeval? In jouw wereld misschien wel, in de mijne in ieder geval niet!

Ja, ik haal veel van mijn info van het internet. Voor de komst van het internet was ik minstens zo kritisch en las ik elk boek dat ik tot mijn beschikking had dat over dit soort zaken ging. De info is er dus altijd geweest, maar is nu veel makkelijker te vinden. Er is echter nu veel kaf onder het koren en je moet dus over een goede intuitieve radar beschikken om info van disinfo (zoals die bijv. door Julian Assange wordt verspreid) te kunnen onderscheiden. Laat ik die radar nu bezitten! Misschien wel ik omdat ik een oude, wijze ziel ben?

Mike

 
Quote:
Mag ik weten hoe jij het ziet Dick?

Waarom zijn er oorlogen en ziektes? Heeft een ieder hier op aarde de beste intenties voor een ander? Heeft het allemaal geen nut verder te kijken dan je neus lang is? Wat kom je hier op aarde doen behalve ademhalen? Wat wakkert jouw innerlijk vuur aan?


hoe ik het zie?

de wereld (deze aarde) is de hel en we zijn hier om lessen te leren totdat we in staat zijn om met goed gevolg het belangrijkste examen ooit af te leggen.

Asaya,

we weten allang wie we zijn maar zijn 't vergeten ook zijn we het "weten" vergeten daarom zijn we hier: we moeten onszelf weer terug vinden, terug naar Yin-Yang, terug naar balans.

dat is mijn innerlijk drijfveer.

dick

 
@ DIck ik heb het helemaal niet over Landen kan je me tekst niet lezen ?????

(En het is niet America die de NWO leidt nee het zijn machtigen personen die onder anderen daar WONEN.)

 
@Mike
Quote:
Ja, de tsunami's van 2004 en in Japan zijn doelbewust in gang gezet op basis van zgn. 'scalar weapons'. Google dat maar eens!


sorry mike ik vind bovenstaande werkelijk de paranoia ten top, weet echt niet hoe hier nu verder op te reageren.

dick

 
@robinAlexander

ja hoor robinAlexander ik kan lezen, geef ook een algemeen antwoord en dat in tweeën.

dick

 
We draaien in kringetjes rond, dick. Ik ben al eens eerder ingegaan (3e pagina van deze thread) op jouw 'aarde als hel'-gedachte:

Quote:
De aarde is niet de hel en we komen niet keer op keer terug naar de hel om hier lessen op te doen. Jij bent besmet door de gedachte 'het leven is lijden'. In het Engels zeg je: live your life. Leef je leven. In het calvinistische Nederland zeggen we: lijd je leven. Dat is een krachtige boodschap die we via onze taal hebben meegekregen. Als we doodgaan 'overlijden' we, we zijn dan 'over het lijden'. Onzin! We kunnen NU de hemel op aarde creeren en een eind maken aan alle lijden, het is helemaal niet moeilijk! Het enige wat we hiervoor nodig hebben is een kritische massa die uiteindelijk het volledige energieveld beinvloedt. Waar denk je dat de satanisten al zo lang mee bezig zijn? Ook zij willen een kritische massa en zolang jij blijft geloven dat het leven lijden is doe jij hier onbewust aan mee!


Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.087
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan