Spiritueel nihilisme

Johanna en Godsgeschenk,

Wat een mooi lijntje en wat een mooie voorvallen beschrijven jullie.

Voor mij heeft dit alles te maken met energie. De één noemt het energie, de ander het wonder en weer een ander noemt het God.

Voor mij is het allemaal energie. Ik heb ook al eerder op het forum gesproken over energie. Dat is ook het wonder van het leven, zoals Godsgeschenk het "de levensvonk" noemt.

Energie trekt gelijksoortige energie aan. Altijd. Vandaar dat tijdens het overlijden van je oma, haar energie en jouw energie elkaar heeft aangetrokken. Jullie hadden blijkbaar de zelfde energie. Waarschijnlijk vormgegeven in een goede band met elkaar. Dat geeft de sensatie van de vuurbal en die (jullie) energie is dan zo sterk geweest, dat het bijvoorbeeld de wekker kan doen laten stilstaan. Het is allemaal energie en energie trekt elkaar aan en energie beïnvloed elkaar.

Vandaar dat het belangrijk is om je vooral bezig te houden met je doel (wat je wel wilt) en niet met belemmeringen (wat je niet wilt). Heel praktisch gesproken zie je vooral veel kansen, opties en mogelijkheden voorbij komen als je je fucust op je doel. Die mogelijkheden zijn er altijd al maar omdat je je focust ga je ze ook zien. Dat is hetzelfde verschijnsel als dat je bijvoorbeeld een nieuwe auto koopt. Opeens zie je al die auto's rijden. Die reden er altijd al maar omdat je op het moment dat je hem zelf koopt gefocust bent, gaan ze je opvallen.

In een ander topic wordt er over positief denken gesproken. Dat heeft ook weer met energie te maken. Het komt in dat topic niet helemaal tot z'n recht omdat er over positief denken vaak wat lacherig wordt gedaan (als je nu maar positief denkt komt alles goed). Zo werkt het natuurlijk niet. Omdat je jezelf door positief denken maar al te gemakkelijk juist met het negatieve bezig houdt.

Als je bijvoorbeeld (positief) denkt dat je gezond wilt worden, richt je jezelf dus gelijktijdig op het feit dat je nu niet gezond bent. Grote kans dat je jezelf dus vooral focust opje ongezondheid en dat je daarmee je genezing in de weg staat. Energie trekt namelijk dezelfde energie aan.

Richt je dus vooral op wat je wilt en wat je belangrijk vindt. Grote kans dat jouw energie mee gaat vibreren op de energie die nodig is om je doel te bereiken. Die energie is er namelijk al lang. En als je jezelf leert focussen op die energie zult je steeds meer gebeurtenissen, kansen en mogelijkheden voorbij zien komen die met die kansrijke energie te maken hebben en waar je je voordeel mee kunt doen.

 
Dat de kerk het Goddelijke heeft neergezet als een sadistische straffende God, die macht (kerk) verkrijgt op basis van angst is al een satanische actie op zich. Ook het hopen dat de slechte medemens later (na de dood) wordt gestraft maakt hier deel van uit. Ik ben het met Dorothe eens, ook de satanische elite is een creatie uit de Godsvonk. Hierbij komt Yin Yang en karma om de hoek kijken.

Joost
 
Mooi Aart, ik had jouw bijdrage nog niet gelezen toen ik mijn reactie plaatste.

Joost
 
als satanisme echt is en staat voor macht, geld, wellust de evil side dus, dan moet daar toch iets tegenover staan? Het goede, is dat dan God, zijn de christenen dan toch zo gek niet en moet ik zelf er maar niet ene worden of ben ik het al?

Ik kan met christenen vaak beter praten over dit soort onderwerpen dan met heidenen. Ik denk dat het belangrijk is dat je een vorm van spiritualiteit hebt dan helemaal geen spiritualiteit.

Maar het Europese christendom is jatwerk, waarbij de crypto-joodse hand weer aan het werk is geweest. Ik zeg vaker: beoordeel hen niet op hun uiterlijk maar op hun gedrag. Volgens de Talmoed is het geoorloofd om te infiltreren in een andere religie en tegelijkertijd heimelijk je Kabbalistische religie te beleven.

Een goed voorbeeld is Sabbatai Zevi, een 17e eeuwse Kabbalist die beweerde de Messias te zijn en die moest vluchten naar het hedendaagse Turkije. De Sultan stelde echter wel als voorwaarde dat hij zich bekeerde tot de islam. Zevi bleef echter in het geheim zijn Kabbalisme bedrijven. Zevi stond aan de wieg van een beweging die uiteindelijk het Ottomaanse Rijk heeft weten te ondermijnen van binnenuit en de huidige seculiere Turkse staat heeft gecreeerd in 1924, o.l.v. Attaturk.

Deze beweging werd de Donmeh genoemd, een neerbuigende term die 'bedriegers' betekent. Deze Donmeh waren verantwoordelijk voor de Armeense genocide. Bovendien bestaat ook het Huis van Saud uit Donmeh. Dus nu hebben ze ineens een tulband op en zijn ze 'moslims'. Maar kijk niet naar het uiterlijk, maar naar het gedrag: genocide, onthoofdingen en andere satanische praktijken. Toen ze 'christenen' waren hielden ze kruistochten en was er de heksenjacht en Inquisitie, waarbij ongekende sadistische wreedheden werden vertoond. Dit is de reden waarom je bij geen enkele georganiseerde religie een werkelijk gezonde spiritualiteit vindt.



Naja er zijn toch een aantal mensen die niet zo goed bezig zijn zeker in de tijden waar we nu in leven. Hoe hoger je komt des te vuiler ze worden. Ik heb geen respect voor deze satanistische psychopaten en dat zijn dan ook GODSvonk als je het zo bekijkt.

Precies. Voortkomend uit dezelfde 'vonk'. Het is immers ook de 'vonk' van Lucifer, nietwaar? God is een objectief en neutraal creatiepotentieel en dat kan zowel positief als negatief worden aangewend. God is noch liefde, noch haat, dat zijn aardse concepten die voortkomen uit het dualistische principe van creatie. God is slechts het POTENTIEEL tot liefde en haat, God is oneindige mogelijkheden. Het is aan ons, want wij hebben vrije wil en dit kunnen we zowel voor goed als kwaad inzetten.

Daarom hoeven we ook niet te rekenen op goddelijke interventie. God komt niet tussenbeide. Wij moeten het doen, wij moeten onze goddelijke gave van vrije wil inzetten om datgene neer te zetten wat wij willen. Voor mij betekent dit het kwaad bestuderen en leren doorzien en dit vervolgens over te dragen aan anderen. Pas als wij de satanische omkeringen die we vaak al van jongs af aan krijgen aangeleerd leren omkeren, komen we weer terug bij de waarheid!

Mike
 
Dank je Mike,
Wat ik bedoel met liefde, is het feit dat er leven ontstaat. Dat is positief en ik noem dat liefde.

Dat we voor de rest zelf verantwoordelijk zijn of we de GODSenergie omzetten tot negatieve energie of positieve, ja dat ligt aan ons zelf.

Maar misschien zie ik dit dan wel verkeerd.
Dorothé
 
Dat kan allemaal best zo zijn maar dan komen die satanistische psychopaten er voorlopig gewoon mee weg helemaal als er geen afterlife zoals het hellevuur bestaat.
 
Hellevuur is juist een uitvinding van hen om je de stuipen op het lijf te jagen, zodat je je hele leven in angst daarvoor doorbrengt! Geen idee waar zij terechtkomen, ik ben er nooit geweest.

Mike
 
Ja, helaas is er geen straf.
Ik denk echter dat ze zichzelf er het meeste mee hebben. Deze mensen kennen geen liefde - wat een arm leven.

Misschien zijn ze wel tevreden met het leven zoals het is, maar dat is dan ook alleen maar zo omdat ze de andere kant van het leven niet kennen.

Dorothé
 
Ik vind het een hopeloos vooruitzicht als het zo zou zijn dat ze op geen enkele wijze boete hoeven te doen voor hun daden en vooral voorlopig nog gewoon hun gang kunnen gaan. Kan ik mensen wel blijven vertellen hoe ver het gaat al deze kwaadaardigheid maar het gros wil daar helemaal niets van weten, het is een stap te ver.
 
Ja, weet je, ik geloof niet dat ik mensen nog iets kan vertellen. Zelfs TTIP wordt als goed neergezet. Ik voel me als een onnozelaar die dingen verkondigt die door iedereen als onzin gezien worden.
Als men echter gewoon leeft en zich niet bezig houdt met dit alles, dan ziet men het ook niet. Al die mensen die gewoon het nieuws volgen en de krant lezen, krijgen ook geen andere informatie, dus dan vinden ze me inderdaad wereldvreemd.
Heel jammer, maar niets aan te doen.
Dorothé
 
Er is geen beloning of straf, ook dat zijn aardse dualistische concepten. Er is alleen maar inzicht. Je stopt niet met groeien en leren zodra je doodgaat.

Mike
 
Ja, weet je, ik geloof niet dat ik mensen nog iets kan vertellen. Zelfs TTIP wordt als goed neergezet. Ik voel me als een onnozelaar die dingen verkondigt die door iedereen als onzin gezien worden.
Als men echter gewoon leeft en zich niet bezig houdt met dit alles, dan ziet men het ook niet. Al die mensen die gewoon het nieuws volgen en de krant lezen, krijgen ook geen andere informatie, dus dan vinden ze me inderdaad wereldvreemd.
Heel jammer, maar niets aan te doen.
Dorothé

Dat gevoel herken ik goed. In mijn kring willen de meeste mensen er niet aan. Ik krijg vaak te horen 'ik weet het liever niet'.. of dat men de media ten dele niet gelooft zelfs nog waarde hecht aan bepaalde acties van politici terwijl imo het een groot spel is waar men achter de schermen deals over maakt en een poppenkast opvoert voor het grote publiek. Satanisme is helemaal too much. Eerlijk gezegd heb ik de hoop op het grote ontwaken de laatste dagen weer een beetje opgegeven sinds men als een zombie de straat opgaat om achter pokemons te jagen.



Er is geen beloning of straf, ook dat zijn aardse dualistische concepten. Er is alleen maar inzicht. Je stopt niet met groeien en leren zodra je doodgaat.

Mike



Betreurend zou dit zijn. The bad guys komen er mee weg dus.
 
Betreurend zou dit zijn. The bad guys komen er mee weg dus.

Daarom moeten we ze tijdens hun leven met pek en veren wegjagen!

Mike
 
In mijn kring willen de meeste mensen er niet aan. Ik krijg vaak te horen ‘ik weet het liever niet’.

Ik denk dat de meeste mensen dit wel herkennen, ik ook. Ik merk toch dat er een sluimerende twijfel heerst bij veel mensen over het gangbare verhaal. En als die mensen meer in aanraking komen met mensen die het spel doorzien, dan valt misschien definitief het kwartje bij hun. Maar als ze zich kritiekloos mee laten voeren op de mainstream media stroom, dan zal er weinig inzicht komen.

Wat ook helpt, en dat is bij mij het geval geweest, is als mensen aan den lijve hebben ondervonden wat het systeem (Big Pharma, overheden, etc.) voor narigheid kan brengen door bijv. vaccinatieschade, amalgaamvullingen, medische missers in het ziekenhuis (las ik vandaag weer over), uit huis plaatsing of politiek correctheid.

Als je min of meer gedwongen wordt om het zelf uit te zoeken in plaats van afhankelijk te zijn van reguliere instellingen, kan het ineens snel gaan met de inzichten!

Kijk maar naar dit forum. De meeste mensen kwamen hier in eerste instantie vanwege gezondheidsproblemen die regulier niet (goed) te behandelen zijn (symptoombestrijding). Daarom is het fijn dat dit geopolitieke gedeelte hier ook is en mensen die daar een beetje voor open staan, zich hierin verder kunnen verdiepen.

Mark
 
En net als de groep die Sally Fallon en Dave Wetzel ten val wilde brengen vanwege een gehypte levertraan'controverse' is ook de groep die mij voortdurend dwarsboomde verdacht stil ineens. We zijn de strijd aan het winnen, als we maar door blijven gaan op de ingeslagen weg!

Mike
 
Continue kwartjes laten vallen. Niet ineens te diep ingaan op bepaalde stof en mensen zelf hun conclusie laten trekken helpt ook goed merk ik. Mensen worden wakkerder, ik merk het! Zelfs de meeste 'nuchtere mensen' krijgen langzaam door dat ze voor de gek worden gehouden.



En net als de groep die Sally Fallon en Dave Wetzel ten val wilde brengen vanwege een gehypte levertraan’controverse’ is ook de groep die mij voortdurend dwarsboomde verdacht stil ineens. We zijn de strijd aan het winnen, als we maar door blijven gaan op de ingeslagen weg!

Mike

Helemaal mee eens!

Joost
 
Kun je nagaan. Als mensen geloven dat wat ze op tv en internet zien, waar is, dan kun je ook makkelijk van die false flag events organiseren, hoe slecht ze ook zijn opgezet.

Mark
 
Wat massaal ontwaken betreft heb ik even een downer zeker nu de pokemongekte toeslaat. Dan nog vraag ik me af wat als 80% van de bevolking het eindelijk doorziet wat zou dit teweeg brengen? Een revolutie? Vandaag werd opnieuw duidelijk dat 'ze' ermee wegkomen, heb ik altijd al gedacht. Denk aan al die pedozaken zoals Dutroux, Demmink waar dik de helft niet eens aan het licht komt. Hoeveel kinderen er nog steeds verdwijnen etc etc.

Het verandert pas als we van die lui verlost zijn maar dat is een wereldwijd probleem en met hun snode plannen zijn ze al heel lang bezig geweest, bovendien met hoeveel zijn ze? Een paar honderd, zijn het er veel meer of juist minder?

Ik heb laatst het boek gelezen van Robin de Ruiter over de grote satanische families en hun daden. In het voorwoord gaf hij aan dat we met het ontwaken traag zijn helemaal in NL, men daar al 30 jaar geleden mee hadden moeten beginnen om het tij nog te kunnen keren. De hoop en moed niet verliezen want hoop doet leven, evengoed zo af en toe zie ik het wel eens donker in.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.240
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan