Spiritueel nihilisme

Ik ga er wel van uit dat het allemaal goed komt. Ik ben geen doemdenker en ik zie veel hoopvolle tekens. Ik zie bijv. een nieuwe generatie politici opkomen, die e.e.a. feilloos doorziet:

http://www.bbc.com/news/world-australia-36972449

Ik zie Hillary Clinton de Amerikaanse verkiezing niet winnen. Als ze al geen dodelijke hersenbloeding krijgt voor november, dan zal de volgende lading uitgelekte emails haar ten val brengen. Mocht ze onverhoopt (midels stemfraude) toch 'winnen', dan zal er een burgerrevolutie ontstaan in Amerika. Killary vormt momenteel de grootste bedreiging voor de wereldvrede. Ik ben niet pro-Trump, maar wel anti-Hillary, omdat haar nederlaag onze grootste kans is op normale betrekkingen van het westen met Rusland.

De EU valt als los zand uit elkaar en er staat een aantal verkieziengen en referenda dit jaar nog op de agenda dat flink roet in het eten kan gooien van de bureaucraten in Brussel:

http://www.express.co.uk/news/world...Brexit-nine-referendum-election-tear-EU-apart

Merkel en Hollande staan al onder grote druk en de krtiek onder de Duitse en Franse bevolking neemt alsmaar toe. En dat zijn de twee grootste en machtigste landen binnen de EU!

Het centrale bankenstelsel staat op omvallen. Als de Italiaanse banken niet als eerste vallen, dan is het wel Deutsche Bank:

http://www.conspiracydiscovery.info/economy/deutsche-bank-profits-plummet-98/

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom, alle mooie plannetjes van de elite vallen in duigen, gerechtigheid!

Mike
 
Kijk, dat zijn hele positieve zaken.
Als jij er al vanuit gaat dat het allemaal goed komt, dan geeft dat weer hoop!!!

Dorothé
 
Inderdaad is het systeem onhoudbaar omdat het fictief is en op leugens gebaseerd en dit past niet in een aardse realiteit. Wij kunnen dit bespoedigen d.m.v. bewustwording en ook dat is volop gaande!

Mike
 
Het zou fijn zijn als de 'slapenden' bij een verandering dan ook in de gaten gaan krijgen wat er gaande was. Ik ben alleen bang dat sommige mensen nooit tot inzicht komen en denken dat het huidige systeem dan de juiste wending veroorzaakt heeft.

Dorothé
 
Dat maakt niet uit. Volgens de wet van 'entanglement' (het 'internet van de geest') wordt nieuwe informatie die van belang is voor overleving van de soort telepathisch overgebracht op de hele soort (morfologisch veld), mits er sprake is van genoeg kritische massa. Hoe meer ze ons in overlevingsstand brengen, hoe sneller de bewustwor4ing gaat. De natuur denkt alleem maar in termen van overleving en voortplanting, ALLES wat we doen wordt hierdoor ingegeven. Dat is de aard van creatie in een materiele werkelijkheid. Daarom kun je ook geen fictieve economie hebben en is alleen goud geld en de rest krediet (letterlijk"geloof). Je kunt geen abstracte realiteit hebben in een mater4ele wereld.

Mike
 
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom, alle mooie plannetjes van de elite vallen in duigen, gerechtigheid!

Maar denk je niet dat deze elite al lang een plan B en zelfs C, D en E heeft klaarliggen wanneer het huidige onhoudbare economische fake systeem uiteindelijk in elkaar stort? Jij weet dat het onhoudbaar is, ik weet het, en verder iedereen met een normaal IQ die deze materie enigszins bestudeerd heeft weet dat. Maar zij weten het niet? Onbestaanbaar.

Dezelfde elite komt met de "oplossing" nadat het systeem in elkaar gestort is en er zich hoogstwaarschijnlijk een regelrecht horror scenario ontvouwd in Europa.
Lege supermarkten, geen voedsel, plunderingen, verkrachtingen, moorden enz.

De oplossing wordt ons dan door de strot geduwd. Waarschijnlijk the usual, te weten 1 Europese superstaat, alle macht naar Brussel, alle belastingen naar Brussel.
Spaargeld en pensioenen zijn helaas verdampt. Verzet wordt in verband met de noodtoestand met harde hand de kop ingedrukt.
En dit is dan nog maar het begin.
Sorry dat ik zo "negatief" ben maar ik kan met de beste wil van de wereld niet een scenario bedenken waarin de elite alles uit handen geeft als er iets gebeurd wat ze al tientallen jaren zien aankomen, in ieder geval minimaal sinds 2008.
 
Natuurlijk zien ze dit lang en brreed aankomen. Het stomste wat we wel kunnen doen is hun intelligentie onderschatten. Alle 'oplossingen' die ze ongewtijfeld al klaar hebben liggen zijn echter tot mislukking gedoemd. Hoe weet ik dat zo zeker? Omdat we hier te maken hebben met een SPIRITUELE strijd. Ik zal het proberen uit te leggen, want als je het metafysische aspect niet meeneemt snap je niet waarom dit wel degelijk de doodsstrijd is van een failliet mechanisme:

De satanische elite ontkent de bezieling van het leven en daarmee dus ook het bestaan van een bewustzijn. Hun zwakheid zit hem in het feit dat het een bewustzijn is (God) dat deze materiele realiteit heeft geschapen. Dit bewustzijn is objectief en neutraal en grijpt om deze reden niet in, waardoor de satanische elite de illusie heeft dat God een 'zwakkeling' is en zij overal mee weg kunnen komen. Dat gaat al zeker 2.000 jaar goed, als het niet langer is.

Onderdeel van de satanische energie is de energie van de medeplichtigheid. Wij mensen beschikken als enige soort over de goddelijke gave van bewustzijn, vandaar dat er legendes zijn van de duivel die wil dat je een contract tekent in ruil voor je ziel of de vampier die tegen het raam tikt om te worden binnengelaten. Wij mensen zijn degenen die over de vrije wil beschikken om die handtekening te zetten of dat raam te openen en zo het kwaad binnen te laten en onze ziel (bewustzijn) te verkopen.

De zwakheid van de zieke spiritualiteit van de elite zit hem in het feit dat ook zij niet om de materiele schepping heen kunnen en dus ook niet om de schepper en zijn bewustzijn, net zo min als dat ze om het menselijke bewustzijn heen kunnen. Het enige wat zij kunnen doen is de creatie vervormen en omkeren, vandaar dat de duivel altijd bekend staat als een verleider en een misleider (de duivel moet dus wel een vrouw zijn). Waar zij werkelijk op uit zijn is niet geld of macht, maar onze VRIJHEID VAN BEWUSTZIJN. Zij staan of vallen bij onze MEDEPLICHTIGHEID en deze is het handigst te verwerven door ons in angst en onwetendheid te houden. Opnieuw gaat dat al zo'n 2.000 jaar of langer zeer voorspoedig.

Al een aantal jaren vindt er echter een razendsnelle ontwaking plaats, waarbij een groeiend aantal mensen in sneltreintempo aanhaakt en het krachtveld (kritische massa) dat hier spiritueel tegenwicht aan biedt alsmaar in omvang toeneemt. Zoals gezegd, uiteindelijk zal dit de volledige mensheid beinvloeden. Nog nooit eerder in de geschiedenis is er zo'n snelle informatieoverdracht geweest als nu, voorheen had men de volledige controle over kennisoverdracht via onderwijs en informatieoverdracht via de media. Het internet speelt een sleutelrol bij deze voor de elite onverwachte ontwikkeling, die in hun arrogantie het internet had ontworpen om ons in een virtuele, digitale transhumanistische schijnwerkelijkheid te storten. Nu trekken we onszelf met een noodgang uit de onwetendheid, de basis van hun leugens, en winnen we de informatieoorlog!

Dat is slechts 1 facet aan dit verhaal. Dorothe zei al heel treffend dat het zowel ging om bewustwording, zoals hierboven beschreven, als om de onhoudbaarheid van het systeem zelf. De elite werkt met abstracte concepten die als concrete illusies worden verkocht, zoals het fictieve fiat-geld. Als iets op gebakken lucht is gebaseerd kun je dit nooit concretiseren. Concreet geld en concrete productie creeert welvaart, alleen abstracte schuld creeert slavernij en armoede.

Maar net als leugens gebaseerd op onwetendheid uiteindelijk achterhaald worden, zo is ook dit systeem achterhaald, simpelweg omdat het niet beantwoordt aan de metafyische wetten van materiele creatie. Tegenover abstracte leugens staan concrete feiten. Tegenover abstracte schuld staat concrete welvaart. Hun illusies zijn een luchtballon die alsmaar meer wordt doorgeprikt en met elk 'plan B', 'plan C', enz. kunnen ze alleen maar meer van hetzelfde bedenken. De alternatieven die jij noemt hebben alleen maar te maken met meer centralisering van de macht - en laten wij nu steeds beter worden in deze spelletjes te doorzien! Een werkelijk doordacht alternatief hebben ze helemaal niet en zullen ze ook nooit hebben, want hun zwakheid zit hem in de kracht van de schepping zelf en het daaraan gekoppelde bewustzijn.

Alle luchtballonnetjes worden nu een voor een doorgeprikt en de elite raakt steeds meer in paniek, omdat ze merken dat de regels van het door hen bedachte spel gewijzigd zijn. De mind control werkt niet meer zoals voorheen en dat is uiteindelijk alles wat ze hebben. Als wij de controle over onze geest terugnemen en zelfdenkend worden is het game over en in dat proces zitten we volop. Het domste wat je nu kunt doen is zwartgallig worden en denken dat ze alle gaten hebben dichtgetimmerd, want dat is pas de ultieme negatieve mind control!

Mike
 
Ik zal het proberen uit te leggen, want als je het metafysische aspect niet meeneemt snap je niet waarom dit wel degelijk de doodsstrijd is van een failliet mechanisme:

Ik heb wel degelijk kennis van het metafysische aspect, maar desondanks goede informatie.



Een werkelijk doordacht alternatief hebben ze helemaal niet en zullen ze ook nooit hebben, want hun zwakheid zit hem in de kracht van de schepping zelf en het daaraan gekoppelde bewustzijn.
Mee eens, vandaar dat ik ook zei dat ze meer van hetzelfde gaan doen. Wat ze dus ook in 2008 en verder gedaan hebben en waar ze goed mee weggekomen zijn.



Alle luchtballonnetjes worden nu een voor een doorgeprikt en de elite raakt steeds meer in paniek, omdat ze merken dat de regels van het door hen bedachte spel gewijzigd zijn. De mind control werkt niet meer zoals voorheen en dat is uiteindelijk alles wat ze hebben
Dat is dus datgene wat ik helaas betwijfel. Ik zie dat totaal net in mijn omgeving, maar dat kan aan mij liggen.



Het domste wat je nu kunt doen is zwartgallig worden en denken dat ze alle gaten hebben dichtgetimmerd, want dat is pas de ultieme negatieve mind control
Ik zeg niet dat ze alle gaten dichtgetimmerd hebben, ik denk zelfs dat ze geen enkel gat hebben dichtgetimmerd. Het systeem staat of valt bij de mate van mind control van de massa, of een kritisch aantal van deze massa.
En deze is op heel veel punten nog erg groot ben ik bang.





 
Internet is de enige 'vrije' informatiebron waar de elite moeilijker vat op krijgt. Vandaar ook de vele trollen die her en der aanwezig zijn op forums, in de commentaren bij artikelen en filmpjes, om de waarheid de kop in te drukken en er voor te zorgen dat mensen die nog niet wakker zijn, lekker blijven slapen.

De censuur zal ongetwijfeld opgevoerd worden en ik verwacht dan ook dat er meer alternatieve internetdiensten zullen ontstaan als bijv. Youtube bepaalde filmpjes structureel zal verwijderen.

Mark
 
Mee eens, vandaar dat ik ook zei dat ze meer van hetzelfde gaan doen. Wat ze dus ook in 2008 en verder gedaan hebben en waar ze goed mee weggekomen zijn.

In 2008 konden ze de financiele crisis nog afwenden, die is nu echt onafwendbaar. Er is in 8 jaar tijd veel veranderd, het is uitstel van executie geweest. In de tussentijd heeft de kritische massa hier lering uit kunnen trekken. Met 9/11 hebben ze ons verrast, maar als ze nu iets soortgelijks uithalen staan er BINNEN ENKELE UREN analyses op het net!



Dat is dus datgene wat ik helaas betwijfel. Ik zie dat totaal net in mijn omgeving, maar dat kan aan mij liggen.

Natuurlijk hebben we nog een weg te gaan. Ik ga hier ook niet lopen beweren dat mijn collega's, vrienden, kennissen en familieleden nu allemaal zo ongelooflijk wakker zijn. Toch vind ik steeds meer aansluiting bij mensen van wie ik het in eerste instantie niet zou verwachten, er is wel degelijk iets gaande!

Mike
 
Toch vind ik steeds meer aansluiting bij mensen van wie ik het in eerste instantie niet zou verwachten, er is wel degelijk iets gaande!

Er is inderdaad iets gaande maar of dat een kritische massa kan bereiken? Ik hoop het van harte.
Maar als ik bijvoorbeeld zie hoe de media, ook in Nederland, Killery Clitnot als een goede presidents kandidaat blijft presenteren zakt de moed mij wel weer eens in de schoenen.

Ik zal bij een volgende verjaardag eens een balletje opgooien en zeggen wat een satanische, psychopathische heks Killery eigenlijk is. Kijken hoe dat ontvangen wordt :)
 
Ik wens je veel succes! Toch gaat het niet zo heel lang meer duren vordat de waarheid over Hitlery uitkomt. Ze gaan het van jou niet aannemen, maar als zelfs het NOS-journaal er niet meer onderuit kan...

Mike
 
Dank jullie voor het verder voeren van deze discussie en de duidelijkheid ervan. Ik meen me trouwens te herinneren dat ook David Icke het al gehad had over het niet kunnen creëren van een werkelijkheid door de elite (hij noemt het dan archonten) en dat ze alleen maar op verkeerde wijze kunnen na-apen en vervormen.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.240
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan