Spiritueel nihilisme

Ik ga toch nog even dieper op de zaak in.
David Icke heeft het over archonten. Wij hier geloven hier niet in en daar sta ik achter. De elite zijn gewone mensen net als wij, alleen gaan ze van een ander uitgangspunt uit.
Mike, jij schrijft:
De satanische elite ontkent de bezieling van het leven en daarmee dus ook het bestaan van een bewustzijn.
Wij mensen beschikken als enige soort over de goddelijke gave van bewustzijn,
Het enige wat zij kunnen doen is de creatie vervormen en omkeren,
De elite werkt met abstracte concepten die als concrete illusies worden verkocht,
hun zwakheid zit hem in de kracht van de schepping zelf en het daaraan gekoppelde bewustzijn.
Maar als de elite net als wij gewone mensen zijn, waarom hebben ze dan niet dezelfde mogelijkheden als wij?
Als ze zo intelligent zijn (want dat zijn ze toch wel), dan moeten ze toch ook weten hoe ze concreet kunnen handelen. Of kun je dan geen boze concepten neerzetten. Is concreet handelen met bewustzijn altijd ethisch en goed? Er zijn anders ook genoeg gewone burgers die slecht handelen, zijn die dan net zoals de elite bezig abstract te handelen zonder bewustzijn en bezieling?

Dorothé
 
Ja, het zijn gewoon mensen en ze zijn dus ook niet onfeilbaar. In antwoord op je vraag:

Er is in essentie geen goed of fout als het gaat om abstract of concreet, er bestaat alleen maar goed of fout gedrag, op basis van vrije wil. De satanische misleiding zit hem in spelen op de positieve natuur en goede bedoelingen van de meeste mensen en ze doen geloven dat iets wat eigenlijk slecht is goed is. Voorbeeld: neurotixische vaccins verkopen als 'bescherming' van jonge kinderen. Of een aanvallende i.p.v. een beschermende oorlog voeren op basis van leugens en bedrog en verkopen als 'vechten voor de goede zaak' of het brengen van 'vrijheid' en 'democratie'.

Men maakt dus gebruik van de creatie zelf en vervormt dit richting anti-creatie door mensen medeplichtig hieraan te maken omdat ze denken dat het goed is, terwijl dat helemaal niet zo is.

Mike
 
Dus eigenlijk zal hun opzet mislukken omdat wij steeds meer gaan doorzien dat het allemaal fake en slecht is.
En dat gebeurt op metafysisch niveau, dus een soort algemeen ontwaken. En zoals we hierboven al gezegd hebben, de onhoudbaarheid van hun opgezette systemen.

Dorothé
 
Stel, we zijn zover. Dan zal er altijd nog slechtheid bestaan omdat de gewone mens ook tot slechtheid in staat is.
Zullen dan uiteindelijk toch niet zeer veel slechte zaken blijven bestaan omdat het nu eenmaal in de meeste mensen ingebakken zit om uit te zijn op macht en geld?

Misschien breekt de elitemacht af, maar al het andere zal blijven bestaan.
Zo zullen er firma's blijven bestaan die niet ethisch met medewerkers omgaan. Er zal geweld blijven bestaan en misdaad.
De machtigen (onder de elite) blijven machtig - zullen die dan niet de uiteindelijke macht grijpen?

Dorothé
 
Krijgen we dan alleen maar biologische producten - bestaat er geen GMO meer - ontstaat er daarom geen geslachtsverandering meer - verandert de wetenschap - en ga zo maar door...

Dorothé
 
Wat gebeurt er met het onderwijs, de politiek, de EU, de religies, alles moet op de schop. Weten wij dan wel wat objectieve waarheid is....
Dit gaat lang duren, want er is ook lang gewerkt aan de anti-creatie.

Dorothé
 
En hoe gaat het met het onderwijs, de EU, de politiek, de religies.
Alles moet op de schop. Weten we dan wel de objectieve waarheid?

Dorothé
 
Omdat hierboven ook al over Clinton werd gesproken, plaats ik dit hier:

Gisteren was er een interview met Assange in Nieuwsuur. Tussen de regels door (zacht uitgedrukt) geeft hij de suggestie dat de recent vermoorde Seth Rich de bron was van de door Wikileaks gelekte DNC e-mails. Zou me niets verbazen dat Rich daarom vermoord is. Hillary moet namelijk koste wat het kost de nieuwe president worden.

http://www.thegatewaypundit.com/201...-seth-rich-wikileaks-dnc-source-shot-dead-dc/

Mark
 
Heb ik toevallig gezien, ik kijk bijna geen "nieuws" op tv. Maar het viel mij op dat de journalist het er vooral om te doen was om Poetin cq Rusland in een kwaad daglicht te stellen. Of leek dat alleen maar zo?
 
Ik heb het zelf niet gezien, zag wel een aankondiging ervan. Het Rusland-bashen is aan de orde van de dag bij MSM, dus verbaast me niets.

Mark
 
Sorry, ik link even weer terug naar mijn laatste post.

Hoe zit het dan met de religies, het onderwijs, de EU, de geschiedenis....
Alles moet op de schop.
Zijn we nog wel in staat de objectieve waarheid te kennen?
Dat gaat best lang duren om alles opnieuw op te zetten.

Dorothe
 
Twee conversaties tegelijk om op in te gaan. Wst betreft de banden van Seth Rich met Assange, ik had het ook al gezien en gelezen, alleen nog geen tijd gehad om dit op ConDis te zetten.

Wat betreft de vragen/opmerkingen van Dorothe:



Stel, we zijn zover. Dan zal er altijd nog slechtheid bestaan omdat de gewone mens ook tot slechtheid in staat is.
Zullen dan uiteindelijk toch niet zeer veel slechte zaken blijven bestaan omdat het nu eenmaal in de meeste mensen ingebakken zit om uit te zijn op macht en geld?

Slechtheid heeft altijd al bestaan, vandaar dat natuurvolken hier ook wetten en regels tegen hadden. We kunnen alleen maar hopen dat we lering trekken uit het verleden, mits de huidige structuren tot het verleden gaan behoren.

Als we een libertarisch economisch systeem gaan krijgen met gouddekking en zonder centrale banken, dan creeren we welvaart middels een kapitaaleconomie zonder inflatie en schuld en met weinig of geen belastingen. Hebzucht werkt alleen maar bij een kleine, steenrijke elite die over alle financiele middelen beschikt.

Als we een libertarische politiek krijgen met een zo klein mogelijke overheid, die als taak heeft om onze burgervrijheden maximaal te bewaken en garanderen, zijn de overheidsdienaars en volksvertegenwoordigers ook precies dat: vertegenwoordigers en dienaren van het volk. Zucht naar macht werkt alleen maar bij een kleine elite die over alle macht beschikt.



Krijgen we dan alleen maar biologische producten – bestaat er geen GMO meer – ontstaat er daarom geen geslachtsverandering meer – verandert de wetenschap – en ga zo maar door…



Momenteel zie ik Rusland als de morele leider van de wereld en ik zie hun invloed toenemen en alle Rusland-bashen ten spijt is er niets wat het immorele westen hiertegen kan doen. Zij staan voor biologische, niet-GMO producten, keren zich tegen wat zij de 'gay-koorts' noemen en zijn bereid met iedere partij samen te werken, zonder deze hun wil op te leggen. Eindelijk een volwassen natie als wereldmacht i.p.v. de oorlogszuchtige puber die Amerika is!



Misschien breekt de elitemacht af, maar al het andere zal blijven bestaan.
Zo zullen er firma’s blijven bestaan die niet ethisch met medewerkers omgaan. Er zal geweld blijven bestaan en misdaad.

Ik zie een trend van kleinschaligheid en regionale economieen. In zo'n structuur is er geen topmanagement nodig met een astronomisch salaris en een gouden handdruk. Zo'n structuur heeft ook geen top-down management nodig en draait veel meer op intrinsieke motivatie van iedereen die er werkt i.p.v. je met ellebogenwerk omhoog proberen te werken ten koste van anderen.

Misdaad komt alleen maar voor als je groepen mensen kansarm maakt en in economische slavernij houdt. Als het welzijn en tegelijkertijd de eigen verantwoordelijkheid van mensen voorop komen te staan en iedereen beseft dat hij/zij unieke kwaliteiten heeft die ingezet moeten worden voor de samenleving, omdat we het met elkaar samen moeten doen, krijgen we een veel betere en meer werkbare samenleving.



Hoe zit het dan met de religies, het onderwijs, de EU, de geschiedenis….
Alles moet op de schop.
Zijn we nog wel in staat de objectieve waarheid te kennen?
Dat gaat best lang duren om alles opnieuw op te zetten.

Het centrale bankensysteem, de EU, dat zijn creaties van de vorige eeuw. Dat is toch ook heel snel gegaan? Je zult verbaasd staan over hoe snel dingen kunnen veranderen! In zijn algemeenheid zie ik een hang naar meer echtheid, een verbintenis met de kracht van de creatie zelf. Dat is waar we vandaan komen, dat is ook waar we op terugvallen, het is simpelweg te krachtig. Alles wat eeuwigheidswaarde heeft overleeft, alles wat dat niet heeft gaat tenonder!

Mike
 
Deze vent zegt waar het op staat op RT - ze herhalen het mantra van 'Russische agressie' omdat dat alles is wat ze hebben:



Dit is een teken van WANHOOP, met al hun sluwe tactieken hebben ze geen enkel alternatief anders dan wat ze altijd al hebben gedaan. Het enige wat we moeten doen is er niet langer meer intuinen!

Mike
 
Inmiddels heb ik op ConDis wel aandacht besteed aan de onthulling van Assange dat Seth Rich de informant was die de emails van Hillary uitlekte naar WikiLeaks:

http://www.conspiracydiscovery.info...ts-murdered-seth-rich-was-wikileaks-dnc-leak/

Door dit op Nieuwsuur te vertellen en het feit dat bijv. een Britse krant als de Daily Mail hierover schrijft heeft Assange dit naar de mainstream gebracht! Natuurlijk wordt hij in de reguliere media belachelijk gemaakt en spreekt men schande van zijn aantijgingen, maar toch... Er gaan nog veel meer beerputten open in de komende maanden, dus zet je schrap en bevestig je veiligheidsriem!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.241
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan