Op 8 december 2015 schreef ik
hier:
Een ex-forumlid dweepte met Mark Passio, Zen Gardner, John Lash en Red Ice Creations. Met alle vier heb ik moeite, niet in de laatste plaats omdat de grote gemene deler aliens (specifiek ancient aliens, die flauwekul van het History Channel) is. Dit forumlid heeft een feilloos talent om precies de foute disinfo-artiesten eruit te pikken, die je op een dwaalspoor proberen te brengen.
Dit forumlid is inmiddels weer enigzins actief op het forum. Iklustvet, als je meeleest:
Geregeld heb je het feit dat ik zeg te beschikken over een uitstekende intuitie en 'bullshit radar' belachelijk gemaakt. Gedurende de inmiddels 5 jaar dat dit forum bestaat heb ik meerdere keren gelijk gekregen, terwijl ik pas later op informatie stuitte die mijn intuitie feitelijk ondersteunde.
Mijn voorliefde voor Henry Makow heb je eveneens belachelijk gemaakt. Jij hield het liever bij types als Zen Gardner, waar ik vanaf het begin van voelde 'daar deugt iets niet aan'. Welnu, diezelfde Henry Makow doet nu een boekje open over Zen Gardner, op basis van een onthulling van de man zelf over zijn meer dan dubieuze verleden:
http://henrymakow.com/2016/08/ Zen-Garner-Forgiven-Too-Soon.html
Het blijkt dat Don Ferguson aka Zen Gardner gedurende 27 jaar deel heeft uitgemaakt van een satanische sekte van pedofielen en kindermisbruikers genaamd 'Children of God'. Lees het artikel en vel zelf je oordeel. Ik heb het al eerder gezegd: aliens en gnosticisme zijn dwaalsporen, trap er niet in. Bovendien verkondigt Gardner ook nog eens de mythe van de 'soul catchers', zodat je niet eens naar het licht durft te gaan als je je laatste adem uitblaast en overgaat.
Wat is iemand weghouden van het licht? Satanisch. Wat is je tegen God keren en een vrouwelijke Schepper vereren? Satanisch. Wat is geloven in ancient aliens die ons beschaving hebben bijgebracht, om ons mensen het gevoel te geven dat wij nietig zijn? Satanisch. En dan nu structureel kindermisbruik waar Gardner mogelijk aan mee heeft gedaan, of op z'n minst weet van had. Meneer 'Zen Gardner' (wat een belachelijke naam is dat toch) is een walgelijk mannetje, die nu uitgerangeerd is in de alternatieve wereld. Hij mag samen met ex-satanist Mark Passio lezingen gaan geven!
Mike