Spiritueel nihilisme

ik begrijp er dus uit dat je het eens bent met mij dat we hetzelfde bedoelen voor wat betreft de wet van de 3 eenheid, naar aanleiding van mijn laatste bericht. Dat is wat je bedoeld te zeggen. Had er nog geen antwoord op gekregen behalve nu. Over het resultaat daarvan in mijn geval valt over te twisten ?
 
Binc,

Dat over hormonen vind ik ook interessant. Dus, als het boek er is laat ik het je weten. Ik weet niet of ik meteen erin ga lezen omdat ik nu met dat boek van de overtuiging bezig ben en dan raken de draden een beetje door elkaar. Maar ik zal wel zien.

Dorothé
 
ik begrijp er dus uit dat je het eens bent met mij dat we hetzelfde bedoelen voor wat betreft de wet van de 3 eenheid, naar aanleiding van mijn laatste bericht. Dat is wat je bedoeld te zeggen. Had er nog geen antwoord op gekregen behalve nu. Over het resultaat daarvan in mijn geval valt over te twisten

Wat bedoel je met die laatste zin?

Mike
 
Dat over hormonen vind ik ook interessant. Dus, als het boek er is laat ik het je weten. Ik weet niet of ik meteen erin ga lezen omdat ik nu met dat boek van de overtuiging bezig ben en dan raken de draden een beetje door elkaar. Maar ik zal wel zien.

Daar ligt niet de hoofdzaak in het boek. Hij neemt het wel mee maar beknopter. Ik hoor het wel als je erin begonnen bent en wat je ervan vind.
 
Wat bedoel je met die laatste zin?

Daarmee refereerde ik naar rolverdelingen zoals jij die duidelijk wilt maken aan iedereen hier op het forum. Zowel mannen en vrouwen. Ik bedoel ermee te zeggen dat ik dus eigenlijk in de verkeerde positie zit. Feministisch gezien.

Maar ik weet wel 100% zeker dat we het absoluut over hetzelfde hebben voor wat betreft het universele.
 
Joost,

ga je ook weer met je vrouw naar het Weston Price Congres?

Dorothé

Nee, wij gaan niet, ik vind het interessant en gezellig, maar ken het wel. Wel wil ik weer eens een interessante lezing van Mike bijwonen over politiek, Trump of Qanon als de mogelijkheid zich aanbiedt.

Joost
 
Joost,

Dank je voor je antwoord. Anders hadden we weer eens bij kunnen kletsen. Misschien dan bij een lezing van Mike (als hij meer richting het Zuiden komt).

Dorothé
 
Hoi Dorothé,

Lijkt me leuk, vorige was het ook erg gezellig. We stemmen de volgende lezing op elkaar af :).

Joost
 
Ik denk dat ik hier iets interessants gevonden heb. Wel zware kost.

https://www.kankerverslagen.nl/DNA.html
Ik heb ook nog niet alles ervan doorgelezen.
Mike, ik denk dat hier veel van het Bruce Lipton verhaal terugkomt en kwantummechanica en epigenetica.

Dorothé
 
Ik ben er altijd een beetje voorzichtig mee om te zeggen dat iets goed is. Zeker als ik het allemaal nog niet doorgelezen heb. Zie mijn input hierboven.
Ik heb zo eens gekeken naar de gehele website
Zie inhoudsopgave:
https://www.kankerverslagen.nl/inhoudsopgave.html

Het lijkt me zo snel best wel goed.
Mike, nu ga ik je toch weer vragen om je bullshitradar te gebruiken.
Wat vind je van deze website en het aangehaalde artikel in de post hierboven?
Ben ik er weer ingetrapt of is het iets goeds.
Ik ben nl. op jouw forum aan het lezen over kwantummechanica en ik word eer helemaal door opgezogen.
Het is zo dat hoe meer ik lees en schijn te weten, hoe meer ik het gevoel heb dat ik verder moet graven en hoe minder ik weet.
Ik ga maar door en ga maar door.
Jij zet hier wel zo een kennis neer in dit forum dat het gewoon onvoorstelbaar is dat iemand van al die vlakken allemaal die verbindingen heeft kunnen maken. Mijn hoogachting voor jouw kennis wordt steeds meer.
Dorothé
 
Een erg lange tekst die je hier plaatst en dus veel leeswerk. Wel bijzonder interessant, waarvoor dank! Vooropgesteld dat ik e.e.a. nog nirt in detail heb kunnen doorlezen en dit enkel heb kunnen 'scannen' is de eerste indruk positief. Dat van die virussen spreek ik tegen, maar wat ik verder zo zie is veelbelovend!

Ik heb trouwens nog een andere tip voor je: je moet beslist de film What the Bleep Do we Know gaan zien:

https://www.bol.com/nl/p/what-the-bleep-do-we-know/1002004000116697/

Hier de lange versie, deze gaat veel dieper:

https://www.bol.com/nl/p/what-the-bleep-down-the-rabbit-hole/1002004004398250/

Mike



 
Hoi Mike,

Ik heb die beide Dvd's. Ik heb die gekocht nadat ik bij een lezing van jou geweest ben in Tegelen over spiritualiteit van de natuurvolkeren. Ik heb ze beide bekeken maar kwam niet echt verder. Waarschijnlijk was ik er nog niet klaar voor. Ik ga eerst maar eens verder met lezen en bekijk ze dan opnieuw.

Bedankt in ieder geval al voor je doorscannen van de tekst. Ik vind die gehele website wel interessant uitzien.

Dorothé
 
Bekijk beide films met de wetenschap waar je nu over beschikt, zeker na het lezen van het boek van Lipton!

Mike
 
Weet je wat wel een grappig is.
Sowieso dit forum is voor mij heilig, maar die lezing in Tegelen gaf een extra zet. De grap is dat ik in Tegelen ben geboren!

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.470
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan