Stop de Lockdown

Tej9mn34wpn8bts870hagbse0inga79ya.jpg

Ik heb de knoop doorgehakt. Ik ben erbij zondag - en met mij vele duizenden!

Mike

Ik ben wel benieuwd wat het verschil is? Waarom deze demonstratie ondersteunen?  Op basis van wat en met welk doel? Is dit geen fantastische gelegenheid voor BLM om juist daarbij aanwezig te zijn en te boycotten? Sorry, buiten het feit dat ik niet kan die dag sta ik er niet achter.

Dit zou wel eens de allergrootste demonstratie ooit kunnen worden, mogelijk wel 10.000 man! De boeren en de bouw komen ook, hier wordt geschiedenis geschreven en ik ben erbij!

Mike

Dit las ik net op FB groep q news:

Aan Oostenrijk en Duitsland hebben ze vanuit Amerika en Rusland het aanbod gedaan om te helpen ze van hun regering te bevrijden. Amerika en Rusland mogen niet ingrijpen als er geen massaal verzoek komt van de inwonende burgers. Zij zijn sinds een kleine week massaal aan het schrijven. Wat voor hun geldt, geldt ook voor ons: vraag massaal om hulp aan beide ambassades. Mailadressen via Google. (Ik heb aan Robert Jensen hetzelfde verzoek gedaan: massale oproep voor massaal verzoek!) Schrijf, denk alsjeblieft mee aan wie we dit nog meer kunnen doorgeven en deel zodat we zoveel mogelijk mensen bereiken!!!

Ik hoop echt dat het zo is Mike. En zo ja, dan gun ik dat iedereen uiteraard van harte. Misschien loont het de moeite om een ste kijken op de fb site van viruswaanzin hoeveel mensen er daadwerkelijk gaan en hoeveel er interesse hebben. Dat is echt een groot verschil. Wil niemand ontmoedigen hiermee en hoop dat al die geinteresseren gaan en dat het vreedzaam zondet tussenkomst van de politie verloopt. Misschien heb je betere en inside informatie over het aantal mensen die komen dan wat ik ervan lees.

Dit zou wel eens de allergrootste demonstratie ooit kunnen worden, mogelijk wel 10.000 man! De boeren en de bouw komen ook, hier wordt geschiedenis geschreven en ik ben erbij!

Mike

Dat zou geweldig zijn, MAAR zorg in hemelsnaam dat er iemand als woordvoeder wordt aangesteld die het verhaal in het kort in jip en janneke gaal kan vertellen aan msm op zon manier dat ze het niet kunnen verdraaien.

Waarschijnlijk ga ik ook, het is redelijk dichtbij. Nu nog wat kompanen vinden die mee willen.

Joost

moeten we niet aan de slag met verzoeken sturen naar Amerikaanse ambassade of iets dergelijks, over dat we graag hulp aanvaarden van USA leger voor het bevrijden van ons land? Zie mijn bericht van gisteravond laat nog geplaatst op dit draadje

Waarom zien jullie niet in dat door deze demonstraties je juist precies doet wat hun verwachten? Met nog 2 weken te gaan voor die achterlijke wet van kracht word bewijzen al die demonstraties het gelijk van het kabinet met als gevolg dat de 2e kamer alle reden heeft om Hugo zijn satanische wet door te drukken! Ik vraag mezelf serieus af of jullie nu zelf niet laten leiden door de emotie iplv verstand? Mijn verstand zegt dat er geen reden voor deze wet gecreëerd moet worden door mee te doen aan demo’s. Welk doel gaat het uiteindelijk echt opleveren?
Denk je serieus dat die wet van tafel kan na demonstratie? Op basis van welke grond dan als demonstranten in werkelijkheid een grond creëren in het voordeel van Hugo de Jonge?

Ik zeg er nog 1 ding over. Een bevolking die zich opstelt als prooidier is net zo nuttig als een slapend schaap! Zo word een prooidier alsnog slachtoffer van een roofdier! De enig manier om dit tegen te houden is camouflage! Wat betekent dat men zich nu juist als kuddedier op zou moeten stellen. Maar ook ik zal in deze een roepende in de woestijn zijn. Maar dan vanuit een ander perspectief.

Binc, ik begrijp werkelijk niet waar je nou vandaan haalt dat demonstreren er juist voor zorgt dat die wet er WEL komt. Vanwege demonstraties gaan ze heus niet deze wet invoeren.

Het ligt er ook aan hoe de demonstranten zich gedragen. Als ze zich aan de regels houden en het niet op rellen uitloopt is er niks aan de hand. Waar ik eerlijk gezegd voor vrees is dat de elite expres rellende demonstranten tegen betaling erop afstuurt. Daar zie ik ze wel voor aan en dat ze het dan kunnen scharen onder ‘ ontvlambare demonstratie’. Het is maar een gedachte die bij me opkwam.

Alhoewel, de wet erdoorheen drukken op basis van alleen 1x een ‘ontvlambare demonstratie’ zal denk niet snel gebeuren

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan