@trotse boer dan lijkt het erop dat er geen enkel obstakel hoeft te zijn om niet te gaan als ik je bericht zo lees. Men zal er toch zelf iets van moeten maken in deze tijd. Mooi om te lezen dat je in mogelijkheden denkt. Gewoon je eigen feestje ervan maken des te minder invloed heeft al die Corona op de mens zelf. Over die fake vaccinatie paspoort. Het zou me niet verbazen als deze idd te koop aangeboden gaan worden.
Overigens, wist je dat je als ondernemer ook een werkgeversverklaring zelf in kan vullen? Wie weet loont het de moeite om te checken of dit ook het geval is bij oversteken van de grenzen van andere landen. In elk geval voor als je in de avond naar buiten wilt.
@mike, goed idee van die rechtsbijstand. Wel is het zo dat ook zij natuurlijk de regels van de overheid handhaven. Behalve voor de verplichte vaccinatie. Ook zij stellen dat niemand dat kan verplichten. Ook een werkgever niet.
Overigens zou ik niet al teveel in doem scenario’s denken. Uiteraard goed om ver vooruit te kijken, maar niet handig als het de overhand neemt. Voor je het weet heb je een nieuw patroon gecreëerd welke allesbehalve behulpzaam is voor jezelf.