Stop de Lockdown

KIND VAN DE REKENING

Kinderen en jongeren hebben te maken met een stortvloed aan uiterst ingrijpende regels. Scholen zijn veranderd in halve ziekenhuizen. Scholieren worden verplicht mondkapjes te dragen en afstand te houden. Kinderen die positief worden getest worden in quarantaine geplaatst. Onderwijs wordt deels online gegeven.

Het sociale leven van onze kinderen en jongeren wordt door al deze maatregelen zwaar verstoord. Vooral kwetsbare kinderen en kinderen uit achterstandsgroepen hebben hier last van. Het aantal meldingen van huiselijk geweld en zelfmoordpogingen is drastisch gestegen. Dit terwijl kinderen zelf geen last hebben van corona.

@trotse boer dan lijkt het erop dat er geen enkel obstakel hoeft te zijn om niet te gaan als ik je bericht zo lees. Men zal er toch zelf iets van moeten maken in deze tijd. Mooi om te lezen dat je in mogelijkheden denkt. Gewoon je eigen feestje ervan maken des te minder invloed heeft al die Corona op de mens zelf. Over die fake vaccinatie paspoort. Het zou me niet verbazen als deze idd te koop aangeboden gaan worden.

Overigens, wist je dat je als ondernemer ook een werkgeversverklaring zelf in kan vullen? Wie weet loont het de moeite om te checken of dit ook het geval is bij oversteken van de grenzen van andere landen. In elk geval voor als je in de avond naar buiten wilt.

@mike, goed idee van die rechtsbijstand. Wel is het zo dat ook zij natuurlijk de regels van de overheid handhaven. Behalve voor de verplichte vaccinatie. Ook zij stellen dat niemand dat kan verplichten. Ook een werkgever niet.

Overigens zou ik niet al teveel in doem scenario’s denken. Uiteraard goed om ver vooruit te kijken, maar niet handig als het de overhand neemt. Voor je het weet heb je een nieuw patroon gecreëerd welke allesbehalve behulpzaam is voor jezelf.

Overigens zou ik niet al teveel in doem scenario’s denken. Uiteraard goed om ver vooruit te kijken, maar niet handig als het de overhand neemt. Voor je het weet heb je een nieuw patroon gecreëerd welke allesbehalve behulpzaam is voor jezelf.
Dan ken je mij blijkbaar nog niet. Ik ben een Logicus, weet je nog? Ik koppel geen emoties aan mijn overwegingen, dat is voor vrouwen. Ik hanteer pure ratio en denk vooruit als een schaakspeler. Je hoeft je om mij dus geen zorgen te maken.

Mike

.Over die fake vaccinatie paspoort. Het zou me niet verbazen als deze idd te koop aangeboden gaan worden.
Die wordt vast digitaal via je mobiel. Van corona test app naar vaccinatie pass.

Van corona test app naar vaccinatie pass.
Naar Social credit systeem.....

De software die gebruikt wordt voor de Corona-app die uiteindelijk zal overgaan in het vaccinpaspoort (The Greenpass in Israël) is daadwerkelijk het paard van Troje. Het wordt gebracht alsof het om de vaccinaties gaat, maar het platform is binnen een half uur om te bouwen naar een social credit system. Zo zegt ook CEO van een tech-bedrijf en voormalig adviseur van de Clintons en Al Gore Dr. Naomi Wolf. De app (die je nodig hebt om gebruik te kunnen maken van dagelijkse voorzieningen) zal aan je social media-uitingen, locatie, communicatie met anderen etc. gekoppeld gaan worden. Maar ook kunnen Apple Pay en Google Wallet kunnen hieraan gekoppeld worden.
https://www.jornluka.com/de-test-samenleving-het-moderne-paard-van-troje/

Hieronder hoe zo'n social credit syteem eruit kan zien.....

Twake2tu6eocyrnk3r270w7lc4ai8f6r8.jpg

Dan ken je mij blijkbaar nog niet. Ik ben een Logicus, weet je nog? Ik koppel geen emoties aan mijn overwegingen, dat is voor vrouwen. Ik hanteer pure ratio en denk vooruit als een schaakspeler. Je hoeft je om mij dus geen zorgen te maken
Ik weet wel dat we om jou geen zorgen hoeven te maken. Wie weet is mijn uitleg van toegevoegde voor vrouwen van toegevoegde waarde en kan men hier zijn voordeel mee doen.

Dus dames, geen nieuwe patronen aanmaken die niet helpen. Heb je helemaal niks aan 😉

Vorige week had ik een poging gedaan om te achterhalen welke bedrijven achter de testen zitten. Het is namelijk giga business. Bedenk dat de overheid bepaald welke testen goedgekeurd worden. Follow the money.

Op dit moment neemt de GGD alleen positieve uitslagen in behandeling van de in Nederland gevalideerde testen: Panbio COVID-10-Ag rapid test (Abbott), BD Veritor COVID test (Becton Dickinson) en SARS-CoV-2 Rapid Antigen Test (Roche). De GGD volgt hierin de richtlijnen van het LCI/RIVM.
Iemand meer info hierover?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan