Stop de Lockdown

Maatregelen gebaseerd op vermoedens zijn niet langer gerechtvaardigd

De rechtbank in Lüneberg ging nog een stap verder en uitte kritiek op de autoriteiten omdat zij zonder enig bewijs gebrek aan discipline bij de burgers en verboden feestjes aanwijzen als aanjager van het virus.

Maatregelen die enkel zijn gebaseerd op vermoedens zijn meer dan een jaar na het uitbreken van de pandemie niet langer gerechtvaardigd, aldus de rechter, die het dan ook niet gepast vindt om een avondklok op te leggen aan alle inwoners.
https://www.ninefornews.nl/rechtbank-zet-streep-door-avondklok-in-hannover-slaat-fundament-onder-lockdownbeleid-weg/

Het Museumplein vandaag wordt een test. Wat gaat de Deep State doen na de uiterst succesvolle demo van Police for Freedom in Baarn?

Mike

Heeft iemand nieuws van het Museumplein? Ik zit niet meer op Twitter en FB en nauwelijks nog op Telegram. Onze 'hofleverancier' Medusa houdt neem ik aan de vinger aan de pols van wat er in Amsterdam gebeurt vanmiddag?

Mike

Hier uw hofleverancier.

Zit overigens ook niet op Twitter of Fuckbook hoor maar kijk vaak mee.

Beelden uit den Haag, oudjes pesten:

Voor mij op dit moment ook nog wat onduidelijk.

Gelukkig heb ik nog geen politiegeweld gezien, behalve dan die vrouw van 85 die werd gearresteerd.

Het Museumplein krijgt binnenkort een nieuwe grasmat. Vanaf 20 april wordt het veld volledig afgezet en kan het zeker tot in juni niet meer worden betreden – ook niet door demonstranten.
Tuuuuuuuuuuurlijk. Politievoertuigen rijden de complete grasmat stuk en nu moet er nieuw gras gezaaid worden. Nee hoor, dit heeft helemaaaaaaal niets te maken met het op slinkse wijze onmogelijk maken van koffiedrinkers om daar wekelijks te zijn. :roll:

Mike

Ze houden ons weer een worst voor.

Zou er daarom bij de Duitsers de volgende spreuk zijn:

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Das Sprichwort soll zum Ausdruck bringen, dass man sowohl die günstigen als auch die ungünstigen Seiten einer Sache betrachten sollte und dass auch Dinge, die zunächst positiv erscheinen, auch negative Aspekte haben und umgekehrt. Es kommt bei allem auf den Standpunkt an, von dem aus man es betrachtet.

Nou, dus geen einde in feite en dat heeft positieve effecten voor de heersende macht en negatieve voor ons.

:-)

Dit is natuurlijk even een klein grapje. We moeten ondanks alles toch het positieve van het leven blijven zien en voor vrijheid blijven vechten.......

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan