Ik weet dat het niet kan om zomaar te stoppen omdat dat idd gevaarlijk kan zijn. En heb het hem ook uitdrukkelijk gezegd dat niet te doen. Hij doet dat ook niet maar wil het wel. Ik had eerlijk gezegd de hoop dat het te vervangen zou zijn voor adrenal cortex.
Vind het ook jammer dat ie door de prednison eigenlijk geen betaine kan nemen terwijl ik toch wel denk dat ie het goed kan gebruiken. Vanavond was toch zijn buikpijn weg. En ook zijn dorst gevoel was een stuk minder want daar klaagde hij ook over.
Ik hoop niet dat er dan ook nog eens sprake is van diabetes.
Moeilijk dit. Het blijven oudjes en snappen zo een omschakeling ineens niet, en geeft voor hun ook stress. Desondanks klonk ie erg vrolijk aan de telefoon vanavond. Hij zou proberen als hij paniek aanvallen heeft om aan de magnesium te denken. Ik zei probeer is dat iplv oxazepam. Wamt die neemt ie wel als ie een aanval krijgt in lage dosering. Dus hopelijk gaat ie dan met magnesium aan de gang em lavendel olie. Hij neemt wel voetenbadje met magnesium voor het slapen. Alleen begrijpt hij niet dat het ook tussendoor op de dag zelf kan. Hij is in de veronderstelling dat het ene om due tijd moet en het andere om een andere tijd. Hij zit volgens mij nog iets teveel in de etiketten van de dokters. 2 keer daags, 3 keer daags. Dat zijn zijn vragen over de spullen zoals de yoghurt, kefir etc.
Hij ziet het nog niet als voeding maar als medicijn. Wat op zich goed is natuurlijk. Maar die richtlijnen, zou fijn zijn als hij dat laatste los kan laten.