Succesvol protocol tegen Lyme!

Bedankt voor de helderheid. Je krijgt tegenwoordig bijna voor alles een antibioticakuur, dat vind ik een slechte zaak. Mijn huisarts noemt het geen eens antibioticakuur maar een pilletje, omdat hij weet dat ik er tegen ben.

Zou een test op lyme zinvol zijn, want wat maakt het uit of je weet dat je lyme hebt of niet?

 
Quote:
Zou een test op lyme zinvol zijn, want wat maakt het uit of je weet dat je lyme hebt of niet?


@ Charade: er zijn toch wel specifieke kruiden die bij lyme helpen.

Plus bij lyme zit je veelal met de lastige biofilms (stevia schijnt een goede biofilmoplosser te zijn) en cystekrakers (serrapeptase en nog zoń -ase) die je dan ook goed kunt gebruiken.

 
Ok geen antibiotica, maar wat is het alternatief dan als je het krijgt voorgeschreven?

 
@ Snah, hierboven heb ik aan Zonne in elk geval de middelen geschreven die ik inzet tegen o.a. de lyme.

 
Dankje Lievergezond, maar het is voor mijn dochter van 6 jaar en ik weet niet wat dat allemaal doet...

 
Dank je Lievergezond.

Al tijden geleden had ik me bedacht dat ik colloïdaal zilver in huis wil hebben, voor het geval er eens iets is waarbij ik het zou willen inzetten. Het was er nog steeds niet van gekomen (en soms wel gemist...) Inmiddels heb ik die van Trace Minerals in mijn online winkelmandje geplaatst bij iHerb. Dus bij mijn eerstvolgende bestelling kan ik het niet meer vergeten :roll:

Helder trouwens zo, al deze informatie over Lyme zo overzichtelijk bij elkaar!!!

Wat heb jij al een lange ervaringsweg afgelegd zeg. Ik hoop voor je dat je er een keer definitief doorheen breekt!

 
Ik heb toevallig ook net gisteren deze gehaald. Goed te horen dat dit merk bevalt. Ben benieuwd wat het voor mij gaat doen. Doe je af en toe een kuur of neem je het elke dag?

Je ziet wel eens mensen op internet die er echt zilver van zijn geworden. Dat vind ik dan weer minder.. Ik vraag me af hoe dat is gekomen en hoe je dat kan voorkomen.

 
Dat van die zilverblauwe mensen schijnt bedrog te zijn. Daar is in andere topics op dit forum al eens op ingegaan.

 
Hoi Asaya, ik neem sochtends en savonds voor het slapen gaan zoveel als een theelepeltje colloidaal zilver sinds ongeveer anderhalf jaar. Het bevalt mij goed. Eerst twee minuten in de mond houden (kan het via het mondslijmvlies opgenomen worden) dan doorslikken. Als ik het een tijdje overslag voel ik het bij sommige halzen van mijn kiezen een beetje en dan weet ik weer hoe laat het is. Mijn weerstand is niet echt goed en zo hou ik het een beetje op peil.

 
@Indigo O gelukkig als dat inderdaad een fabeltje is. Lijkt me niet fijn zo te moeten rondlopen om eerlijk te zijn.

@lievergezond Gebruik je ook h202? Het is dus behoorlijk veilig als je het CZ al zo lang kan nemen en niet blauw bent geworden :)

 
hoi Asaya ja ik gebruik ook h202, maar alleen sochtends. Op andere tijdstippen op de dag moet ik teveel nadenken wanneer ik wel niet kan eten/gegeten heb. Ik zit nu op 9 druppels 35%. Nooit gedacht dat ik dat nog zou halen.

Colloidaal zilver, dat is zeker veilig volgens mij.

Ik heb het ook een tijdlang zelf thuis gemaakt van electrodes, maar dat vertrouw ik zelf niet. Ik ben bang dat die partikels te groot werden.

 
Zitten in Cat's Claw thee (gezet van normale cat's claw) ook TOA's?

 
cham,

Bedankt voor deze link! Rauwe melk lijkt wel de nieuwe boosdoener te zijn in de alternatieve wereld voor Lyme. Terwijl rauwe melk aantoonbaar een zeer probiotische werking heeft. Ik kan me hier bijzonder boos om maken. Don't knock the milk!

Mike

 
Laatst ben ik bij de praktijk in Almere geweest en ook ik heb de diagnose Lyme gekregen van 7 op een schaal van 1-7. Het was een live bloedanalyse en een test waarbij ik een koptelefoon op had en via frequenties konden organen doorgemeten worden. Uit beide tests kwam het resultaat dat ik de Lymebacterie zou hebben. Ik heb deze tests gedaan omdat ik het gevoel heb dat ik mij nu zo'n 80% voel ipv 100% en er dus nog niet helemaal ben. De behandeling die voorgesteld werd is inderdaad bioresonantie van één keer per week gedurende minimaal een jaar. Ik heb echter nog wat twijfels en ik hoop dat hier mensen zitten die die mogelijk weg kunnen nemen of kunnen beantwoorden.

Je leest op meerdere plekken dat de borrelia bacterie relatief makkelijk overdraagbaar is. Kan het niet zijn dat we inmiddels allemaal niet deze bacterie bij ons dragen, maar dat deze normaal gesproken zo weinig kans krijgt om invloed uit te oefenen dat er maar weinig mensen last van hebben?

De afgelopen twee jaar ben ik begonnen met mijn voeding aan te passen en gedurende die periode ben ik mij véél beter gaan voelen. Volledig WAPF eet ik dus nog niet twee jaar omdat ik het opgebouwd heb. Zoals de link van Cham aangeeft kan het zijn dat oa rauwe melk/kefir en periodiek vasten dit kan veroorzaken (naast gezond/wapf eten). De kans bestaat dat wanneer ik deze levensstijl voortzet, wat ik uiteraard doe, ik mij nog beter ga voelen en ik hiermee de borrelia bacterie verder kan onderdrukken. Kan het zijn dat ik heb gezorgd dat de omgeving beter is geworden waardoor het effect van de borrelia bacterie verminderd is?

Ik wil denk ik nog een andere test doen, mogelijk in een laboratorium in Weert om wat meer uitsluitsel te krijgen. Echter ben ik benieuwd of het dus kan zijn dat iedereen de borrelia bacterie bij zich draagt, maar dat deze doorgaans zo weinig de kans krijgt dat deze daardoor niet opgemerkt wordt of geen klachten veroorzaakt. Via een live bloedanalyse is eentje al genoeg en heb je hiermee niet de kans dat je zorgt voor 'overdiagnose'?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan