Succesvol protocol tegen Lyme!

hoi Lampje, ik zou niet twijfelen aan de diagnose.

Bioresonantie: de ene behandeling is de andere niet.

Persoonlijk zou ik niet gaan voor bioresonantiebehandeling als het met de bicom is: die bicom is niet (meer) sterk genoeg voor de trillingen van een groot aantal bacteriemutaties.

Daarnaast is dit apparaat een vorm van een tegentrilling die de infectie niet uitroeit maar koest maakt.

Dit is wat mijn huidige behandelaar me vertelde over de bicom waarmee ik een tijd behandeld ben en die me uiteindelijk ook niet kon helpen.

Ik ken iemand met lyme met een bicom thuis en bij haar is het een kwestie van telkens bijhouden en dat bevestigt wat ik denk en gehoord heb over de bicom.

Een naaste van mij werd toen ook getest met de bicom en die behandelaar zei dat zijn borreliagehalte aan de max kwam van wat het apparaat kan meten.

Dit bevestigt wat mijn huidige behandelaar zegt.

 
Bedankt voor je antwoord Lievergezond. Kan je aangeven bij wie jij in behandeling bent? De twijfel voor de diagnose is met name dat ik niet kan doorgronden of hetgeen wat we gezien hebben wel écht Lyme is. Ik zag een klein flupsje (zo zag het er uit :-) ) en hij zei dat het Lyme was. Maarja, dat belang is gewoon heel erg groot. Stel dat hij niet de behandeling deed dan was dat misschien anders.

Maar jij bent ook ook nog bezig met beter worden van de Lyme? En heb je enig idee hoe lang je die behandeling nog moet volgen? En met welk apparaat wordt jij dan behandeld? Wat ik begrepen heb is dat in Almere je op een soort van deken ligt. Je hoeft geen dingen meer in je handen te hebben en de behandeling duurt per keer zo'n 50 minuten. Bicom is degene waarbij je wél iets in je handen moet hebben toch of kan je dat niet zo zeggen?

 
hoi Lampje, ik ben hier in behandeling: www.lymebehandeling.nl

Ik ben daar heengegaan omdat er mensen zijn die ik ken die er goed opknapten.

Het is inderdaad zo dat als je ergens op gericht bent, wat het ook is, dat je het dan vaker aantreft.

Dit jaar heb ik mijn jubileum qua proberen mijn immuunsysteem weer opvijzelen.

En de borrelia aanpakken was daar zeker onderdeel van en ik ben daarmee ook al aardig ver gekomen, maar nog steeds ben ik niet waar ik wezen moet jammer genoeg.

Ik denk dat je misschien ook bij een bicom wel met een mat kan werken: dus zonder die dingen in je handen.

Mijn behandelaar doet ook de levend bloed analyse, naast dat hij de vegatest gebruikt, waarmee de borrelia ook kan worden geidentificeerd (maar ook niet altijd).

De behandeling zelf bestaat uit energetische korreltjes.

Ik ben nu een half jaar bezig en het heeft me tot nu toe 1 ding opgeleverd: pijn aan mijn longen bij koude lucht in de ochtend: die is (gelukkig) weg.

Mijn huidige behandeling is gericht op mijn irritante sinusitis.

 
En hebben ze daar mensen ook echt genezen van Lyme? Ik wil mij nog een keer laten testen in Weert om er zeker van te zijn en afhankelijk van die uitslag kijk ik weer verder. Als ik het wil laten behandelen dan wil ik gaan voor een behandeling die de bacterie helemaal weghaalt en niet zorgt voor verlichting.

Ik denk dat ik met goede voeding, mms en dmso, de zapper en nog wat meer al voldoende kan doen om het leefbaar te houden. Sterker nog ik voel mij nu met de dag nog steeds beter. Dus als ik een behandeling wil doen dan moet die gericht zijn op het doden van de bacterie en niet zorgen voor verlichting verlichting of om de bacterie in toom te houden, want voor mijn gevoel heb ik dat nu al (grotendeels dan).

In Almere wordt mij gezegd dat hun beandeling dit kan doen, maarja, garantie heb je nooit. Als je een televisie koopt van 3000 euro en de winkelier zegt dat hij deze misschien wel/niet kan lezen dan doe je dat immers ook niet :) Vandaar mijn twijfels, hoewel ik weet dat in de gezondheidssector (alternatief of niet) er nooit garanties zijn. Als de behandling rond de paar 100 euro was geweest had ik het zo gedaan trouwens, maar het bedrag is helaas vele malen hoger.

Lievergezond, ga jij ook naar het congres trouwens? Ik zag dat je behandeld wordt in Leusden dus mocht je in de buurt wonen dan zou ik je op kunnen halen, dan kan ik in de auto nog wat ervaringen uitwisselen. Op het congres of via dit forum kan uiteraard ook gewoon. :-)

 
Hoi Lampje, 1 van de mensen die ik ken die bij die behandelaar van mij liep die is gewoon weer een gezond leven aan het leiden. Lymeloos door het leven is misschien niet haalbaar omdat er zoveel besmettingsbronnen zijn of omdat de bacterie te veel overlevingstactieken heeft.

Dus als de inzet is: de bacterie kwijtraken: dan zijn er nauwelijks garanties.

Almere kan vanalles beloven natuurlijk: doen ze dat met een handtekening erbij en zwart op wit en een niet-goedgeldteruggarantie?

Ik woon niet in de buurt van de behandelaar trouwens.

 
Quote:
De dramatische dood van een Lyme-patiënt

Hij reisde vanuit zijn woonplaats Lelystad per trein naar Etretat in Normandië (Frankrijk) en sprong van een klif. Volgens zijn moeder wilde hij niet meer leven door de gevolgen van de ziekte van Lyme, waaronder hij al twaalf jaar gebukt ging. Jeroen Link uit Lelystad werd 27 jaar.

Lees het schokkende verhaal van Jeroen

 
Heftig verhaal hoor. Ik heb vandaag het ziekenhuis nog gebeld en ik heb toentertijd de Elisa test gehad gaven ze aan. De verhalen hierover zijn wisselend waarbij deze test mogelijk 40% onterecht negatief geeft. Alleen wanneer deze test positief gegeven had dan was er nog een vervolgtest gedaan. Bij (onterecht?) negatief wordt dus geen tweede test gedaan.

Bij de huisarts ga ik morgen vragen om nog een test, mogelijk in Weert om een bevestiging van de andere test te krijgen. Daarna ga ik verder nadenken over een behandeling in Leusden of Almere. Overigens geeft Almere geen garanties, die krijg je inderdaad nergens. Wel de garantie dat het minimaal 3000 euro kost, dat dan weer wel :)

Ik heb overigens nog geen écht argument gezien tegen een levend bloedanalyse. De argumenten die voorbij kwamen waren dat het veel tijd en dus geld kan kosten, maar dat is niet een argument die de kwaliteit ervan in twijfel trekt.

 
Quote:
Ik heb overigens nog geen écht argument gezien tegen een levend bloedanalyse



Ik dacht dat LBA een diagnose methode was en geen behandelmethode?

Wat zou je gaan doen als je wel een positieve lyme test zou hebben?

Quote:
Daarna ga ik verder nadenken over een behandeling in Leusden of Almere. Overigens geeft Almere geen garanties, die krijg je inderdaad nergens. Wel de garantie dat het minimaal 3000 euro kost, dat dan weer wel



Welke behandeling is dat dan?

 
Lievergezond, echt vreselijk dat zo'n jongen helemaal geen adequate hulp heeft gekregen.

Om de haverklap natuurlijk te horen gekregen van "dokters" dat het allemaal psychisch is lees: je moet een trap onder je kont hebben.

Echt heel erg dit soort dingen.

 
LBA is inderdaad een manier om een diagnose te stellen. De behandeling in Almere bestaat uit bioresonantie aangevuld met (volgens mij) homeopatische supplementen. En dat dan elke week minimaal 52 weken zonder één week uitzondering, wel heftig dus.

Wat ik zou doen als de andere test ook positief is weet ik nog niet precies. In elk geval gelijk weer beginnen met MMS en evt DMSO, omdat ik denk dat dit een goede combinatie kan zijn en volgens mij zijn er meer mensen die dit protocol volgen.

En uitzoeken wat eventuele schade zou kunnen zijn als ik niet ga voor een bioresonantie/homeopatische behandeling. Verder veel rondvragen naar anderen om te zien hoe die omgaan met Lyme. Ik heb het gevoel dat er veel patiënten zijn die antibiotica genomen hebben en er uiteindelijk niet (langdurig) mee geholpen zijn maar vaak er juist veel slechter van geworden zijn. Ik wil in dat geval dus mijn imuunsysteem sterk maken en houden. Verder de zapper, H2O2 enzovoort.

 
hoi Pike, ja het is idd vreselijk.

Het lijkt me een hele lieve jongen geweest.

Ik ken hem een beetje van een forum.

Ook zo erg is: dat hij zijn goede geld heeft gedragen naar artsen die hem niet beter gemaakt hebben en dan las ik ergens zijn posting bij een engelstalig youtubefilmpje over ozon doe het zelf therapie: 2 maand voor zijn einde: zijn hulpkreet.

Hij heeft echt gezocht naar verlossing zeg.

Als het gaat over artsen word ik soms wel echt heel zwart van binnen als ik denk hoe ze mensen structureel de verkeerde kant opsturen.

 
Lampje: nog een overweging ivm je eigen dokter worden: je kunt hetzelfde geld (of zelfs minder) ook besteden aan een ozon stoom sauna:



 
Wel een gedoe Liever gezond! En wat een apparatuur allemaal, kan het niet simpele?.

IK ging googlen ook op ozon generator en dat wordt gemaakt voor aquariums?? Ook erg duur!

Onze jongste dochter is dus gemeten door bioresonantietherapeute.

De borrelia zit in haar (wat ik al licht vermoedde) en verstoort haar.

Ze zegt eerlijk dat de bacterie heel moeilijk weg te krijgen is.

Ze is nu 3 x behandeld. Maar zie toch al een paar aardige verbeteringen. Bv dat ze gewoon moe wordt s avond s in plaats van wakker.

Haar energie is veel beter. Voorheen was ze smiddags vaak moe. Maar goed ze was ook 4 en sliep vaak te laat. (ook stopte ze met 1.5 jaar al met middagslaapjes).

Als zij al die bacterie heeft hoeveel kinderen zullen er wel niet rondlopen. Ik denk dat half nederland hem wel bij zich draagt. Ik ben heel erg ingelezen dus was heel alert. Ze was niet ziek/ziekerig ook ofzo maar ze heeft altijd van die kleine dingetjes die ik niet bij haar zus zie.

Ik heb zelf antibiotica gehad tijdens mijn zwangerschap met haar omdat ik hele erge bronchitus had en het dreigde over te slaan naar een longontsteking. Ik heb toen wel probiotica genomen maar misschien heeft het toch haar darmen aangetast waardoor ze iets bevattelijker was voor de bacterie.

Wel raar toch dat ik die teek ontdekte dat die kleurentherapie praktijk zei dat ze nog niks konden doen als er geen klachten waren, Liever gezond? https://www.fatsforum.nl/topic/dikke-teek-op-hoofd-van-mijn-dochter

Ik heb trouwens ook gebeld met ozonbehandelaar en die doet geen jonge kinderen of ze moeten echt heel ziek zijn. Verder zei hij dat die bacterie met ozontherapie ook geen garantie geeft dat hij weggaat maar wel dat een lichaam hem soms zelf opruimt.

 
Lampje,

Al deze dingen kan je nu ook doen.

Ik vraag het even want ik lees vaak dat mensen denken dat ze lyme hebben en na een negatieve (reguliere) lyme test alles in het werk stellen om maar ergens een positief testresultaat te krijgen.

Ik snap dat ze dat willen om te weten wat "het" is maar ik denk ook dat mensen denken dat ze met een positieve test "bewijs" hebben voor hun aandoening en dan ook bij de werkgever of UWV sterker staan.

Dan komen ze bedrogen uit want je krijgt dan een anti biotica kuur en that's it.

Je bent genezen, ook al voel je je nog net zo slecht.

Verder testen heeft volgens de dokter geen zin want ook al ben je dan weer positief dat betekent volgens de arts niet dat je lyme hebt maar dat je lyme hebt GEHAD.

Je hebt namelijk antibiotica gehad dus is het weg.

Ik ben 4 keer getest op lyme en alle keren positief. Alleen na de eerste keer heb ik AB gehad.

Toen was het weg volgens de dokter.

 
Al mijn klachten zijn nu nagenoeg weg.

Wat ik gedaan heb is door dieet en enkele supplementen mijn lichaam zo gezond mogelijk te krijgen zodat deze de infectie zelf kan bestrijden.

Wat ik gedaan heb is in het kort:

bottenbouillon's (darmen herstellen)

lever eten (super Multi vitamine)

Geen granen

Pro biotica

WAP eten in het algemeen

Supplementen die mij hier enorm hebben geholpen en dat nog doen;

Jodium

Magnesium (magnesiumchloride)

Selenium

 
maar de borrelia gaat in principe nooit weg uit iemands lijf of wel?

Heb je nooit resonantietherapie gedaan?

 
Ja ik heb bicom therapie gedaan. Maar dat heeft niet geholpen.

Quote:
maar de borrelia gaat in principe nooit weg uit iemands lijf of wel?



Geen idee. Toen ik nog bij de dokter over de vloer kwam zeiden ze altijd dat je alleen kan testen of je anti-stoffen in je bloed hebt. Deze anti-stoffen blijven gewoon in je bloed ook nadat je AB gehad hebt.

Dus er bestaat bij mijn weten geen reguliere test waarbij je lyme direct kan zien/aantonen in het lichaam of bloed.

 
hoi Debsy hierover:
Quote:
Wel raar toch dat ik die teek ontdekte dat die kleurentherapie praktijk zei dat ze nog niks konden doen als er geen klachten waren, Liever gezond? https://www.fatsforum.nl/topic/dikke-teek-op-hoofd-van-mijn-dochter


Ja idd Debsy!!

Zo zie je maar dat mensen (niet alleen artsen) nogal eens de neiging hebben uit hun nek te kletsen.

Het goede is dat het ons dwingt over onze eigen gezondheid na te denken, waardoor we ons niet meer zo afhankelijk hoeven te voelen van anderen daarbij.

Energetische therapie slaat trouwens veel sneller aan schijnbaar bij dieren en kinden wat ik me heb laten vertellen.

Tot slot hierover:
Quote:
Ik heb trouwens ook gebeld met ozonbehandelaar en die doet geen jonge kinderen of ze moeten echt heel ziek zijn. Verder zei hij dat die bacterie met ozontherapie ook geen garantie geeft dat hij weggaat maar wel dat een lichaam hem soms zelf opruimt.


Als er al een therapie is die de lyme doodt of op zijn minst uitschakelt, dan is het denk ik zeker niet de ozontherapie.

De borrelia kan zich terugtrekken in weefsels met zijn spiraalsnuit ipv in het bloed, plus hij of zij verstopt zich in zeer veel gedaantes (waaronder de cystevorm) en in bacteriele biofilms (maar dat is niet typisch voor de lymebacterie).

En zo overleeft het beest.

Allerlei vormen van vernietiging die bij andersoortige bacterien werken tot en met verbranding aan toe, werken niet bij de borrelia.

Maar de ozontherapie kan je verder wel een goed gevoel geven, en daar gaat het mij inmiddels om, naast dat het wel makkelijk andere infecties doodt en helpt bij ontgiftiging, en dan is het wel alleen nog maar een kwestie van goed bijhouden die handel.

Luchtreinigers die geven te veel ozon tegelijk en je moet ook een uitgang hebben waar een slangetje aankan zitten voor insufflaties (lucht in je gaten blazen).

Dus lage uitstroom van ozon moet je dan kunnen doen, aangedreven ozonapparaat door zuurstof.

Dat is idd een georganiseer!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.551
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan