The Great Awakening

En hoe kan het dat Biden hier op deze foto ineens helemaal rechts staat en niet aan de kant van Harris? Een deel van zijn hoofd is zichtbaar helemaal rechts. In de live beelden staat ie soms achter haar linkerhand. Sorry, maar ik weet niet hoe ik markeringen moet maken op fotos. De foto komt van hier.
UCICEWDREFARPK7UQLSELJQRWY.jpg
T1jgi06bqm6468l2nvtee2508q4rawgb2.jpg

Ja, dat is ook al standaard zo ingesteld op de iPhone. Maar in dit geval kan dat ook. Maar hoe zijn die verschillend achtergronden dan te verklaren? Fotoshop zegt iedereen. Zou ook kunnen. Behalve als video’s live te zien zijn lijkt me zo.

Ik heb alleen gereageerd op links-rechts.

Tegenwoordig is 'live' niet meer live. Er kan real-time ge-edit worden.

Er zou een verplichting moeten komen een analoge 35 mm camera te laten meedraaien bij elke opname bij belangrijke gebeurtenissen. Daar is moeilijker mee te knoeien. Liefst 3D.

Dick

Zoals beloofd mijn update.

Trump heeft geen zogenaamde 'concession' gedaan, d.w.z. hij heeft zijn verkiezingsnederlaag niet toegegeven. Tot aan het eind heeft hij volgehouden dat Biden op illegale wijze de verkiezing heeft 'gewonnen' en recentelijk zei hij dat hier nog meer werk van zal maken, zonder daarbij aan te geven wanneer en hoe dan precies. Zowel Trump als Pence hebben de woorden 'the best is yet to come' voor en na de 'inauguratie' van Biden in de mond genomen.

Dan de plechtigheid op 20 januari zelf. Joe Biden werd ingezworen NA Kamala Harris, zijn vice-president, en VOOR 12 u 's middags. Dit is ONGRONDWETTELIJK. Biden haalde zijn hand van de bijbel en Harris had een zwart tasje of een boek bovenop haar bijbel liggen. Deze satanisten geloven in een heel andere god, zoals we allemaal weten. Wie was die Chinese man achter Biden? Was dat werkelijk alleen maar een Secret Service-agent van Aziatisch-Amerikaansde afkomst? En dan zien we ook nog beelden van twee mensen die achter Biden staan en het ene moment wel in beeld zijn en het andere moment zijn ze plotsklaps verdwenen. Zitten we naar een film te kijken? Is die inauguratie eigenlijk wel echt gebeurd?

En waarom is in het Witte Huis van Biden plotsklaps het behang veranderd en zien we bomen en andere zaken niet meer door het raam? Waarom heeft het Duitse Ministerie van Buitenlandse Zaken een tweet gestuurd met een foto met daarop een FILMSET van het Witte Huis? Q-posts 4413 en 4414 noemen Castle Rock. Dat is de naam van een productiemaatschappij in Hollywood, die voor diverse films nog zo'n filmset hebben liggen! Bovendien bestaat de term 'castle rock' ook in het schaken, in het Nederlands: rokade. Het is de enige zet waarbij je TWEE STUKKEN VAN DEZELFDE KLEUR mag verplaatsen. Hebben we hier te maken met twee presidenten, 1 echte (Trump) en 1 neppresident (Biden)?

Hoe kan het dat veel van de presidentiele decreten (executive orders) van Biden niet te zien zijn op de officiele pagina van het Witte Huis die hierover gaat? Hoe kan het dat camerabeelden van Biden die deze decreten ondertekent laten zien dat hij tekent met een PEN ZONDER INKT? Waarom is Biden het ene moment linkshandig en het andere moment rechtshandig? Waarom heeft Biden de BELANGRIJKSTE executive orders van Trump niet ongedaan gemaakt? Waarom nam Trump de nucleaire codes mee op 20 januari? Waarom is Biden met een privevliegtuig ingevlogen naar Washington DC op 20 januari i.p.v. een officieel overheidsvliegtuig? Waarom waren er zoveel National Guard-soldaten aanwezig die dag en waarom blijven ze tot halverwege maart daar nog? Wie is er nu werkelijk de baas in Amerika?

Er gaan theorieen rond die stellen dat Amerika vanaf 20 januari weer een constitutionele republiek is i.p.v. de corporatie onder maritiem recht die met de Act van 1871 is vastgelegd. Washington DC is een van drie steden die een aparte staat vormen, compleet met eigen bank en rechtssysteem, de andere twee zijn The City in Londen en het Vaticaan in Rome. Deze 3 ondemocratische 'city states' zijn nauw met elkaar verbonden en vormen samen de as van de New World Order van de wereldwijde Deep State. De aanhoudende militaire aanwezigheid in Washington DC zou een teken kunnen zijn van wat in feite een BEZETTING is van deze 'city state'. Gaan we op afzienbare termijn massa-arrestaties zien, gevolgd door berechting via militaire tribunalen? Wordt dit de 'March madness' waar Q over schrijft, gevolgd door 'April showers'? Zo ja, dan moeten we ook beducht zijn op 'the Pope will have a terrible May' en 'JA June ETA' (Julian Assange wordt in juni op Amerikaanse bodem verwacht)? Als dit allemaal uitkomt staat ons een spannende lente en een hete zomer te wachten!

Tot slot nog de aankomende impeachment van Trump. Waarom zijn ze toch zo geobsedeerd door Trump? Trump heeft toch 'verloren' en Biden heeft toch 'gewonnen'?  Proberen ze alsnog Biden legaal tot president te maken en is de afzetting van Trump een poging om hem te dwingen nu echt af te treden? Ik moet ook denken aan Q-post 3850: How do you introduce evidence legally? Trumps tweede afzettingsprocedure gaat beginnen op 6 februari. Gaan zijn advocaten bewijs van stemfraude en buitenlandse inmenging introduceren in dit proces? Gaan ze Trump zelf oproepen als getuige? Wat voor gevolgen zal dit hebben voor de geldigheid van Bidens 'presidentschap'? Maak je op voor een interessante maand februari!

Mike

Declassified memos detail effort to get McCabe to step aside in Russia probe over conflict
https://justthenews.com/accountability/russia-and-ukraine-scandals/declassified-memos-detail-effort-get-mccabe-step-aside

Mike

If the 45th President of the United States is serious about addressing the 2020 election fraud that deprived him of another four years of service to the republic of the United States, then his legal team should begin to pursue a new legal strategy using a writ of quo warranto.

A writ of quo warranto is used in court to challenge a person’s right to hold a public or corporate office. This phrase is Latin for “what authority?” What authority does Joe Biden have serving as the 46th President of the United States? Is the Biden presidency a legitimate, representative form of government? Has the Biden regime entered into a lawful compact with the people of the United States, or is there enough proof of fraud to revoke his authority and dismantle the Democrat’s newfound regime?
https://www.naturalnews.com/2021-01-22-important-legal-pathway-trump-reclaim-presidency.html

Mike

Bedankt voor je update Mike! Je hebt het nauwkeurig verwoord en in elkaar gezet en ik hoop dat het idd allemaal goed gaat komen.

Helaas kreeg ik wél een filmpje vandaag waaruit blijkt dat Biden wel met inkt heeft getekend op papier met tekst.

https://www.france24.com/en/americas/20210121-biden-signs-covid-19-orders-requiring-quarantine-widening-mask-mandate

Je gaf aan dat de executive orders niet op de site staan. Ik zag net dat ze er wel op staan. Site van het Witte Huis.

Ik heb alleen gereageerd op links-rechts.

Tegenwoordig is ‘live’ niet meer live. Er kan real-time ge-edit worden.

Er zou een verplichting moeten komen een analoge 35 mm camera te laten meedraaien bij elke opname bij belangrijke gebeurtenissen. Daar is moeilijker mee te knoeien. Liefst 3D.

Bedoel je te zeggen dat de live beelden in real time zo gemaakt kunnen worden dat er mensen van het toneel verdwijnen? Stel dat dat zo is, dan is nog steeds de vraag waarom ze dat doen. Volgens mij is deze hele show 1 grote poppenkast.

Bedankt maar weer voor je update Mike!

Onderstaand nog een nieuw artikel van Ella Ster:
https://www.ellaster.nl/2021/01/24/de-coup-is-volbracht-maar-het-politieke-spel-is-nog-langer-niet-over/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan