Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou weet ik eigenlijk niet of ik deze al geplaatst had. Misschien kun je contact met haar krijgen door te reageren op dit bericht via TG? (zie ook andere reacties).Weet iemand hoe ik in contact kan komen met die Scarlet Francini op TG? Waarom schrijft ze niet meer over de vele vraagtekens die er nog zijn rondom.de dood van Janet Ossebaard?
Mike
Goed, Kuipers naar CEPI Daar kun je van alles van vinden. Wat mij vooral opvalt is, dat iedereen nu ziet wat er gebeurt. Mijn vraag is... Hoe gaan ze, CEPI, Gates Foundation, de WHO, DoD, WEF, de mensen opnieuw zo gek krijgen om te buigen voor een medische en of klimaat dictatuur met ID's, curfews, angstcampagnes, kampen? Zouden mensen zich opnieuw vrijwillig laten prikken of ophokken? Is militaire dwang het volgende waar we rekening mee moeten houden? Zij lijken gewoon door te pushen in een wereld die hen niet meer gelooft. En voor een groot deel verantwoordelijk houdt voor prikschade en oversterfte. Hoe lang gaat dat goed? Gaat dat goed?