Transvestigation

• Onderwerp starter Onderwerp starter JM
  • Startdatum Startdatum
en deze dan, Monica Geuze is ook een man als ik het van deze foto zou moeten beoordelen, brede nek, en brede schouders en lijkt net een model

Ze houd haar ene arm iets naar voren waardoor het lijkt alsof de schouders breed zijn. Ik vind niks mannelijk aan deze vrouw. En als ik haar eens google, zie ik eens dun verfijnd lichaam... helemaal vrouw!

Kevin

we moeten oppassen dat we niet overal verborgen trannies gaan zien die er niet zijn (hoewel er zeker meer zijn dan wij denken). Momenteel zijn er veel heftigere dingen waar we ons druk over kunnen maken.

Mike

Volledig mee eens.

Die moet je bekijken Mike! Volgens deze video kwamen tranny's al in de oudheid voor. Sommige Romeinse Keizers en Egyptische farao's waren ook vaak mannen die zich als vrouw voordeden of vrouwen die zich als man voordeden. Dat 'omdraaien' van de natuurlijke orde werd toen al veelvuldig gedaan. Ook word er gesproken over die zogezegde "krijgersvrouwen" de Amazones... dat zouden dus mannen met een vrouwelijk uiterlijk geweest zijn.

Mike

Ja klopt dat van die Farao’s was mij ook bekend. Ook dat de mannen toen al make up gebruikten waardoor ze er vrouwelijk uitzagen, toen al kan je nagaan.

T9xg1aeykx4nj3jxdy62cwesvoue1rrnx.jpg

Mike

dat verklaart waarom onze dochter ook (overduidelijke) mannelijke kenmerken heeft. Ze is duidelijk als meisje geboren. Toen ze ouder werd en puberleeftijd begon (al jong bij 8 a 9 jaar) zie je dat ze enorm veel onderbeenhaar heeft, harenstreepje vanaf haar navel tot haar vagina, ze ontwikkelde eerst borsten maar is gedegradeerd tot bijna plat naar verloop van tijd en ze heeft een vergrote clitoris. En in doen en laten  - zover je dat kan bekijken omdat ze autisme heeft en ernstig verstandelijk beperkt - ook veel meer een jongen. Ze deed graag klimmen en klauteren, is sterk en gespierd, heeft zelfs altijd een beetje wasbordje gehad.  Aan heel wat artsen gevraagd of er iets hormonaals niet goed zit bij haar, ik heb er zelfs nooit antwoord op gekregen, er werd niet op gereageerd

Jef Bradstreet is de eerste arts in een reeks van velen - ik weet op moment niet de deathcount maar over de honderd denk ik - die gezelfmoord is vanwege het nagalase / gcmaf verhaal in vaccins. Nagalase wordt in elk vaccin gestopt express en remt opname Vit D, of eigenlijk is vit D katalysator en kan immuunsysteem niet meer of minimaal ondersteunen.

Heel interessant over dat DNA, Mike! Dat zou best wel het een en ander kunnen verklaren over al die gender shit.

Kevin

En in doen en laten – zover je dat kan bekijken omdat ze autisme heeft en ernstig verstandelijk beperkt – ook veel meer een jongen.

Over het algemeen komt autisme meer voor bij jongens dan bij meisjes. Wellicht zit hier ook een bepaalde link mee dat jou dochter mannelijke kenmerken heeft aangezien ze autisme heeft. Ik heb ook weleens gehoord dat autisme een soort van overdreven mannelijkheid met zich mee brengt in bepaalde opzichten... weet niet helemaal hoe ik dat moet opvatten, maar autistische mensen kunnen bijv wel heel erg gericht zijn op één ding en volledig uitzoeken etc... Dat zie je bij mannen over het algemeen ook... denk aan vissen, denk aan jagen etc... terwijl vrouwen vaker meerdere dingen tegelijk doen, wat natuurlijk voor het huishouden goed van pas komt.

Kevin

ja Kevin, dat is bij onze dochter ook wel, gericht op 1 ding.  Vanmiddag haar voor het eerst weer gezien en met haar gewandeld. Ik had een snack komkommer meegenomen, ze is echt dol op komkommer. Maar nee, we gingen wandelen, dus de komkommer negeerde ze totaal op dat moment. Niet 2 dingen tegelijk. Dat kan ze inderdaad niet handelen.  En het percentage was altijd 1 meisje op 4 jongens met autisme. Onze dochter is blijven hangen bij de BMR prik. Ze heeft wel een ontwikkelingsleeftijd. Praten kon ze al best goed met 15 maanden maar is allemaal verdwenen. Dus lastig om te zien wat er allemaal in dat hoofd omgaat.

Over het screenshot dat Mike met ons heeft gedeeld van Candice Lee-Bradstreet.

Ik heb soortgelijke verhalen gelezen en gehoord over mensen die met donororganen door het leven gaan. Met DNA moet men niet sollen!

Het is n 100% geval van een bewust verstoort hormoon systeem het is gecreëerd in ieder opzicht geen twijfel mogelijk.

Mensen die zich voelen tot de andere sexe is er heel lang geweest ik zeg niet dat het normaal is wel dat het bij meerdere volkeren verdeeld over de eeuwen is geweest.

Dat dit transgenderisme epidemische vormen aanneemt is daarmee HET bewijs dat het gecreëerd is.

Wie de depopulatie agenda kent hoeft niet te twijfelen nu de ouders nog informeren ....

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan