Transvestigation

• Onderwerp starter Onderwerp starter JM
  • Startdatum Startdatum
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10221758737933385&set=gm.576323516333615&type=3&theater&ifg=1

mijn fout, ff zelf gezocht. kijken of hij zo wil

het zijn 2 foto's van [bill gates wife photo = mijn zoekterm] Bij mij op duckduck foto 1 en 3
Dit zijn niet dezelfde mensen. Wellicht dat hun dubbels omgesexed zijn. Als de elite zich volop laat ombouwen, hebben ze geen nakomelingen. Dus zijn er andere verklaringen? Misschien laten ze zich wel ombouwen in het uiterlijk om ons verder in de war te brengen
https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fmedia2.s-nbcnews.com%2Fi%2Fstreams%2F2013%2FJanuary%2F130130%2F1B5790255-tdy-130130-billmelindagates-1-930a.jpg&f=1&nofb=1
https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.ctvnews.ca%2Fpolopoly_fs%2F1.3801143.1518522993!%2FhttpImage%2Fimage.jpg_gen%2Fderivatives%2Flandscape_620%2Fimage.jpg&f=1&nofb=1

Beste FF-lezers,
Ik ben een nieuwe deelnemer op het forum en om kennis te maken verwijs ik je graag naar mijn introductie.
Q zegt: Think mirror, It’s going to be biblical en Symbolism will be their downfall. Ik ben van mening dat deze woorden ook van toepassing zijn bij dit thema.
Zet je I-can-see-the-Transgender-bril maar op en we gaan beginnen:
Mannen die zich voor doen als vrouwen en vrouwen die zich voor doen als mannen, dat gebeurt al eeuwen lang om verschillende redenen.
Zie PDF op deze site. In dit artikel staat beschreven dat bv. de Cocopah, Crow en Zuni indianen uit Amerika bekend waren met travestie.
Op de transgenderinfo.be website staat uitgelegd waarom:
Wanneer je door Noord-Amerika reist zit de kans er dik in dat je kennis maakt met heel wat zogenaamde two-spirit personen. Two-spirit is een parapluterm die gebruikt wordt om mensen aan te duiden die zich niet laten vangen in man-vrouw vakjes en een gender non-conforme expressie en identiteit hebben. Deze identiteiten zijn gebaseerd op hun culturele en spirituele geloof dat de geest van mensen zowel vrouwelijk als mannelijk kan zijn. In Noord-Amerikaanse stammen worden ze gerespecteerd omwille van hun ceremoniale en spirituele rol als genezers. Link naar deze site.

Oke, dus travestie, gebaseerd op een cultureel erfgoed en spiritueel geloof bestaat al heel lang. Ik kan me ook voorstellen dat travestie in het verleden werd toegepast in tijden dat homoseksualiteit niet geaccepteerd was binnen de samenleving. Dus wanneer een man zich verkleedde als vrouw en samen was met een andere man (een homo-man) dan viel dat minder op. Idem dito geldt natuurlijk voor vrouwen.
Maar wanneer werd transseksualiteit mogelijk, vroeg ik me vervolgens af? Wanneer waren geslacht veranderende operaties mogelijk en sinds wanneer werden de geslacht veranderende hormonen toegepast?
Een exact antwoord op de hormonen-vraag heb ik nog niet gevonden, maar wanneer de eerste geslacht veranderende operatie plaatsvond is wel bekend.

Eigenlijk wilde ik nu een afbeelding toevoegen die ik op mijn computer heb staan....maar dat lukt mij niet.
Dus daarom volgt nu het Youtube filmpje waarin ik de info heb gevonden. Kijk maar va. 1.10 minuten.

(...) De eerste geslachtsaanpassende operatie
Onder de liberale sfeer van de Weimar Republiek kreeg Hirschfeld in 1919 ruimte voor de creatie van het nieuwe ‘Institut für Sexualwissenschaft’ in Berlijn. Samen met dermatoloog Friedrich Wertheim en zenuwarts en psychotherapeut Arthur Kronfeld experimenteerde hij al in de periode 1920-1930 met geslachtsaanpassende operaties. Onder supervisie van Magnus Hirschfeld zal hier in 1930 een eerste ingreep plaatsvinden (kaderend in een geslachtsbevestigende operatie) bij de bekende kunstenaar Lili Elbe. Het is echter voornamelijk door het werk van Harry Benjamin dat transgender als fenomeen in wetenschappelijke kringen ruim aandacht verwerft.(...) info op deze site

Wanneer je door Noord-Amerika reist zit de kans er dik in dat je kennis maakt met heel wat zogenaamde two-spirit personen. Two-spirit is een parapluterm die gebruikt wordt om mensen aan te duiden die zich niet laten vangen in man-vrouw vakjes en een gender non-conforme expressie en identiteit hebben. Deze identiteiten zijn gebaseerd op hun culturele en spirituele geloof dat de geest van mensen zowel vrouwelijk als mannelijk kan zijn. In Noord-Amerikaanse stammen worden ze gerespecteerd omwille van hun ceremoniale en spirituele rol als genezers.

Dit is een oude discussie die hier reeds in 2013-2014 gevoerd is. Allerereerst bestaat er niet zoiets als 'de indianen', aangezien het allemaal verschillende stammen waren met zeer uiteenlopende culturen en denkbeelden. Welke stam(men) vonden dit dan? Waarom wordt er alleen maar OVER 'indianen' geschreven en zie ik nooit bronnen waarin 1 of meerdere stamoudsten dergelijke beweringen doen? Bedenk dat er zeer bedenkelijke 'antropologen' zijn als Margaret Mead die ook overal homoseksuelen zag die er niet waren en die godzijdank wel is tegengesproken door stamoudsten uit Samoa.

En zelfs als het aantoonbaar klopt dat de 'indianen' respect hadden voor 'two-spirit' personen, dan moet je je afvragen onder welke omstandigheden deze zijn ontstaan. Gaat het om 'indianen' die zich vrij konden bewegen of in reservaten? Het meest waarschijnlijke is het laatste. Mensen, maar ook dieren, vertonen in gevangenschap onnatuurlijk gedrag, waaronder travestie en homoseksualiteit. Vervolgens staat er een heel leger aan linkse activisten klaar om dit aan te grijpen als 'normaal' gedrag, zoals ook de transgender-website die jij aanhaalt. Men hanteert allerlei hersengymnastiek om maar recht te praten wat krom is en ons ervan te overtuigen dat dit al zo oud is als de mensheid zelf. In veel moderne Aziatische landen is travestie een geaccepteerd fenomeen, dat klopt, maar je moet je afvragen: hoe oud is dit werkelijk? En prima hoor, want het blijven mensen en je moet ze ook niet onmenselijk behandelen, maar het blijft wel de uitzondering van de uitzondering van de uitzondering en de heterseksuele meerdrrheid hoeft zich NIET aan te passen aan deze zeer marginale bevolkingsgroep.

Dus als de 'indianen' al 'two sprit' personen in hun midden hadden en deze ook eerden, dan toont dit aan dat ze een hoge menselijke standaard hadden en deze individuen niet uitstootten. More power to them, maar laten we vooral niet doen alsof dit heel erg speciale mensen zijn, want het is en blijft een AFWIJKING van de natuurlijke orde.

Mike

Het is ook Hirschfeld die in 1923 de term ‘transseksueel’ voor het eerst gebruikt (Hirschfeld, 1923: 14). Zijn ideeën liepen voor op het gedachtegoed van Harry Benjamin (1966) en anderen die de transseksuele conditie in kaart brengen. Het onderscheid dat zo ontstond tussen cross-dressing, cross-gender identificatie en homoseksualiteit was voor Hirschfeld en Havelock Ellis belangrijk om homoseksualiteit te normaliseren (King, 1996; Weeks, 2000).

https://transgenderinfo.be/m/identiteit/geschiedenies/seksuologie/

Zie de door mij dikgedrukte passage. I rest my case. Links-progressieve agenda en we weten hoe creatief ze in die kringen zijn met de waarheid.

Mike

Hoi EiOpener,

Dit topic gaat niet over mensen die zich het andere geslacht voelen of homoseksueel zijn. Dit gaat over cult-figuren, die dit om heel andere redenen doen, namelijk hun religie (satanisme). Zij draaien alles wat natuurlijk en Goddelijk is om, alles draait om anti-creatie.
Bij deze families wordt het eerste kind opgeofferd aan Baal o.i.d. of ze worden om-gegenderd. Michelle Obama bijvoorbeeld, zal geen jongetje geweest zijn dat zich een meisje voelde. Nee, dit is gedaan voor de cult. Dit is een offer en eer voor hem. Deze mensen denken niet zoals wij, jij kan je dit waarschijnlijk niet voorstellen (Ik ook nauwelijks). De cult en het einddoel gaan bij deze mensen voor eigen belang, dit duurt meer dan een mensenleven. Zoniet 100den of 1000den jaren. Dit zijn narcistische psychopaten zonder empathie, misschien zonder überhaupt een emotie. Buiten dat het misschien zo nu en dan voorkwam bij mensen, wordt het ons nu opgedrongen via vergiftiging en social engineering. Er zit een duidelijke agenda achter het hele transgender en genderloze gebeuren.

Joost

Dag Joost,

Dank voor jouw reactie op mijn posts.
Ik ben het helemaal met je eens: er zit een duidelijke agenda achter het hele transgender en genderloze gebeuren. Absoluut satanisme.
Daar wil ik ook heen met mijn 'verhaal'.
Na het zien van vele transvestigation films op Youtube was ik benieuwd naar wanneer die agenda is begonnen.
Ik denk iets interessants op het spoor te zijn. Als ik die info hier klakkeloos op het forum plaats, dan mist het -denk ik- een basis. Vandaar mijn historische aanloop.

Dag Mike,

Ook jij bedankt voor jouw uitgebreide reactie op mijn post.

Je schrijft: ‘het is en blijft een AFWIJKING van de natuurlijke orde’
Ja, inderdaad, dat is ook mijn visie op het hele travestie/transgender/homoseksualiteit verhaal.
Wat betreft de antropologen die beweringen doen, die vervolgens worden tegen gesproken door stamoudsten; dat geloof ik meteen. Het was dus niet zo handig van mij om deze tekst over de ‘indianen’ aan te halen. De reden waarom ik dat wel deed:
De two-spirit interpretatie bij de ‘indianen’ vond ik een interessante invalshoek, omdat hun genderidentiteit -denk ik- niet gebaseerd was op ‘misleiding’. Dit in tegenstelling tot de meeste transgenders/transseksuelen die je kunt vinden in Hollywood, de muziekindustrie en waar nog meer. Mijn gedachte is dat zij ons wél met op zet misleiden met hun transseksualiteit.

Ik realiseer me dat de lgbt-propagandisten historische gegevens aangrijpen om naar hun hand te zetten en op die manier hun lgbt-leefstijl proberen te onderbouwen met historische ‘feiten’ en dus te normaliseren. De reden waarom ik Hirschfeld heb geïntroduceerd, heeft te maken met de geslacht veranderende operaties die hij naar alle waarschijnlijkheid heeft uitgevoerd vanaf de jaren ’20 van de vorige eeuw. Ik was benieuwd wanneer dit soort operaties mogelijk werden. Als deze info klopt, dan vind ik dat ook een interessant gegeven.
Vanaf die tijd werd het dus fysiek mogelijk om van gender te veranderen en mensen opzettelijk te misleiden.

Dat omgenderen van de elite gebeurt al duizenden jaren, farao's, pausen e.d. Ombouwen d.m.v. operaties, geen idee sinds wanneer, maar misschien ook veel eerder dan gedacht. Sowieso bij de elite. Maar elke grote beschaving kende voor de val genderverwarring, homoseksualiteit e.d. onder de bevolking, zoals nu. En dan kom je weer bij The Great Awakening, gaan we de val of keren we alles ten goede? De laatste optie voor mij :)

Joost

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan