Trump

Mike, bedankt voor die grote tekst die je geplaatst heb , met je uitleg erin. Helemaal mee eens en je hebt het inderdaad al in verschillende topics uitgebreid hierover gehad.

Dorothé

http://worldunity.me/trump-verwijderd-dapl-pijplijn-weg-van-tribal-land-en-bouwt-het-met-amerikaans-staal-indianen-blij-maar-msm-zal-het-niet-rapporteren/

Dorothé

Wow Mike wat een mooie reactie(s)/uitleg weer, bedankt daarvoor :) .

Ik heb ook echt een positief gevoel over Trump en zal behoorlijk achter m'n oren krabben als het toch anders uitpakt. En het is echt de hoogste tijd voor positief mannelijk en zeker ook vrouwelijke energieën. Geen ogen sluiten, maar hoger vibreren.

Goeie post op de vorige pagina, Mike!
Ik snap wat jij en de auteur bedoelt en ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.

Dorothé, ik zie alleen een screenshot op Reddit over het verplaatsen van de DAPL pijplijn van heilige grond en geen andere bron. Van wat ik begrepen heb, was het altijd al 70 miles verwijderd van de heilige grond, maar zijn er zorgen over olielekkages en het effect daarvan op o.a. de watervoorziening.

De leidingen zouden nu van Amerikaanse staal worden gemaakt, wat minder lekkages zou moeten opleveren.

Mark

Ja Dorothy, dat is het boek. Ik kon hem gelukkig via MP voor een leuk prijsje overnemen.
Ik heb pas 2 hoofdstukken gelezen en kan dus nog niet zeggen of hij de moeite waard is....

Alhoewel het niets met Trump te doen heeft, schrijf ik er toch even hier over. We hadden het een paar posts terug over Icke. Ik heb nu na 3 maanden zijn boek uit. Lang geduurd, maar ja, ik heb nog vele andere dingen daarnaast gelezen. Ik beloofde nog even in te gaan op zijn weg naar vrijheid.

Het is niet zo dat het over passieve liefde gaat.
Een korte weergave:
Alles staat of valt met het ontwaken naar het superbewustzijn.
Hij schrijft verder:
...Ik zie de alternatieve media mensen vertellen dat ze wakker moeten worden, maar meestal bedoelen ze een ander soort wakker worden. Ze hebben het dan over het wakker worden om de manipulaties achter gebeurtenissen in de wereld te zien, en hoewel dat welkom zou zijn, zal dat op zichzelf niets van betekenis veranderen.
...Ik zag ergens een citaat dat luidde dat alles verandert wanneer je je eigen frequentie begint uit te zenden in plaats van de frequenties om je heen te absorberen....
Hij gaat verder:
...Superbewuste journalisten zouden nooit liegen, mislieden, proberen te kwetsen of zwijgen wanneer de waarheid gehoord dient te worden.
...In een superbewuste wereld zou geen religie bestaan...
Hij gaat verder met:
...superbewuste wetenschappers...
etc. etc.
Eigenlijk betekent superbewust volgens hem het weten van de waarheid, het goede, dus niet het verwoestende en daarnaar handelen.
In feite wat hier in de grote tekst van Mike genoemd werd als: een natuurlijke yang-correctie.

Icke gaat verder:
Niet de liefde waar de mensheid in gemanipuleerd is te geloven dat het liefde is. Een liefde die alwetend, alles-verzorgend en alles-zijnd is, met holografische expressies in de vorm van vreugde, vriendelijkheid, empathie en een viering van het leven zelf.

Hier zie ik overeenkomst met de zienswijze en leefwijze van de natuurvolkeren.

Verder zegt Icke niet dat we alleen maar passief aardig moeten zijn. Hij geeft nog een citaat weer van Albert Campus:
Albert Campus zei dat de enige manier om om te gaan met een onvrije wereld is om zodanig vrij te worden dat je bestaan zelf een optreden van rebellie wordt.
Daar geeft hij een plaatje weer met eronder de tekst:
Oproep aan alle mensen: Sta eens op! de leeuw slaapt niet meer.

Kortom, ik vind het een heel goed boek en het heeft me toch weer een stapje verder gebracht, alhoewel het forum hier eigenlijk al alles weergegeven heeft.

Dus, niet de New-Age liefde, passief gebeuren, maar ontwaken en weten en daarnaar handelen. Hierbij wordt dan ook nog onze frequentie aangehaald. Als we gezond zijn, gezond en goed denken en handelen zitten we op een goede frequentie en zijn we en de mensheid gezond. Daarmee ook het leven op aarde.

Dorothé

Bedankt voor de link, Elkedageenei.
Via de trein is dus nog erger.

Maar het punt wat terecht ook in de commentaren onder het artikel wordt aangehaald, is waarom de focus niet ligt op (onderzoek naar) alternatieve energiebronnen die effectiever en schoner zijn.

Je kan niet in één keer volledig overstappen naar een olie-alternatief natuurlijk, maar je kunt wel de intentie hebben om verder te kijken dan olie. Maar dan kom je in het vaarwater van olie-bedrijven terecht, die geen baat hierbij hebben uiteraard.

Mark

Eens Mark. In eerste instantie dacht ik ook zie je wel toch weer een die voor het grote geld gaat en wie weet heeft hij er belangen in. Maar dit lezende is het voor nu de beste optie? Naast schone energie natuurlijk.

Er is momenteel geen werkbaar alternatief. Voor zover bekend, in ieder geval, het kan best zijn dat alternatieven al wel bestaan maar onder de pet worden gehouden. Tijdens een van de drie debatten met Hillary had Trump het over 'clean coal'. Ik weet het allemaal niet, heb er nagenoeg geen research naar gedaan. Voor mij is op dit moment belangrijk dat we Trump kritisch blijven volgen, maar hij verdient zeer zeker het voordeel van de twijfel!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan