Trump

http://climategate.nl/2017/01/28/ineens-begrijp-paniek-trump/
Leuk stuk!

Zou Trump misschien met 'clean coal' doelen op thorium?
http://climategate.nl/2016/08/30/59230/

Trouwens Dorothé, ik had vanmiddag weer even tijd om lekker te lezen en ben nu bij hoofdstuk 7 van het boek over Trump van Hajo Smit. Volgens mij spreekt het jou ook wel aan. Er komen veel onderwerpen aan bod die hier ook langs fietsen: LGBTQ, politieke correctheid, de invloed van links enz.

YES!!! Trump houdt niet van sporten:

Trump doesn’t like to read books, those who know him say. And he doesn’t work out because he believes it’s an energy drain, according to the 2016 book “Trump Revealed.”
“When you’re making speeches for 25,000 people and shouting and screaming and having fun with everybody and making America great again, you get a lot of exercise,” he told People magazine last summer.

http://thehill.com/homenews/administration/316204-trump-sets-dizzying-wh-pace-in-first-days

Mike

Als je Trump bezig ziet, zie je een super-macho. Een showman die zelfverzekerdheid en zelfgenoegzaamheid uitstraalt. Heel anders dan het Europese ideaal-man beeld. Dat roept weerzin op, zijn ‘type’ schrikt veel mensen af. Dat snap ik.

Ik snap het ook. Dat is nu precies wat er mis is met Europese mannen! Daarom kunnen ze hun vrouwen ook niet beschermen tegen geimporteerde verkrachters en geweldplegers.

Mike

Medusa, dank je. Ik zal eens kijken wat ik doe. Hier liggen nog wel wat boeken die gelezen moeten worden :-) Maar het lijkt me inderdaad goede stof.

Dorothé

Goede video van StormCloudsGathering. Hij neemt geen stelling in, maar geeft gewoon een goede analyse van wat we mogelijk kunnen verwachten van Trump en de reactie daarop:

Mike

Trump steekt in ieder geval de handen uit de mouwen. Er gebeurt veel, maar die moslim-ban voor moslims uit 7 specifieke landen is belachelijk. Vrijwel alle landen die in die lijst voorkomen, zijn landen die de VS verwoest heeft voor regime change.

Vergelijk zelf:

De VS/NAVO heeft de volgende landen verwoest:
Irak Syrië Libië Somalië Sudan Jemen en heeft Iran nog steeds in het vizier als volgende doelwit.

Landen die op Trumps moslim-ban lijst staan:
Iran Irak Syrië Libië Somalië Sudan Jemen

Precies dezelfde landen dus.

Als er 1 land is die recht heeft op steun, is het Jemen wel waar een ware genocide aan de gang is met Amerikaanse en Engelse bommen. Als je die mensen op een zwarte lijst zet, ben je echt niet goed bij je hoofd.

En waarom staat Saoudi Arabië, het grootste Arabische land die de meeste mensenrechten schendt niet op de lijst? Omdat de VS daar volop zaken mee doet (olie, wapens), net als met Qatar, die ook niet op de lijst staat. Deze staten steunen ISIS, met hulp van de VS.

https://www.rt.com/usa/375360-trump-executive-order-syrian-refugees-waiver/

Natuurlijk moet je streng controleren wie er je land binnenkomt, maar dit slaat nergens op. De 'terreuraanslagen' die in Amerika en Europa hebben plaatsgevonden zijn vrijwel allemaal false flag aanslagen. Juist om de schuld bij de moslims te leggen, zodat er weer een land in het Midden-Oosten kon worden binnengevallen. We hebben dit op dit forum allemaal behandeld.

Mark

Op de luchthaven in Parijs zijn de namen van moslims die niet mee mogen naar de VS publiekelijk zichtbaar.

C3VdPNkXUAA3TTl.jpg

Moslimvervolging?

Mark

Guess what: Trump had Giuliani gevraagd om een manier te vinden om de Moslim-ban legaal voor elkaar te krijgen. Fucking Giuliani! Ik wist niet eens dat hij nog deel uitmaakte van de adviseurs van Trump.

Anyway, Giuliani ging met een groep advocaten bespreken hoe ze die moslim-ban konden aanpakken en kwamen op het idee om de focus te richten op 'gevaar!' en niet op religie. "Perfectly legal" Het is dus gewoon een juridisch trucje waardoor moslims uitgebannen kunnen worden!

C3UO7LbWAAI0O5-.jpg:large

Luister ook naar de lulkoek over Saoedi Arabië en de verwijzing naar Israël:

&feature=youtu.be&t=3m7s

Mark

Op de luchthaven in Parijs zijn de namen van moslims die niet mee mogen naar de VS publiekelijk zichtbaar.

Dat kun je Trump toch niet aanrekenen? Dat is een beslissing van de Fransen, die in een never-ending staat van beleg verkeren.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan