Trump

De strijd die nu gevoerd wordt is er niet een tussen links en rechts. Het is niet de strijd tussen ratio en religie. Het is de strijd tussen het collectief en het individu, tussen globalisme en nationalisme.

Collectief = links = vrouwelijk
Individu = rechts = mannelijk
Globalisme = links = collectief = vrouwelijk
Nationalisme = rechts = individu = mannelijk

Het is dus wel degelijk een strijd tussen de linkse, collectivistische yin en de rechtse, individualistische yang. We zijn te yin geworden en er vindt nu een yang-correctie plaats. Dit is geweldig nieuws voor iedereen die zich stoort aan feministische politieke correctheid en identiteitspolitiek!

Mike

Het is een definitief einde aan dit soort toxische gedachtengang:

Ik heb het natuurlijk niet over Mr Dapperton of over Milo, maar over wat ze ter discussie stellen.

Mike

Niet te geloven dwdd... ze draaien echt alles om. Alles wat Trump zegt doen ze af als nep nieuws. Hij zounzijn tijd verdoen doordat hij heeft gezegd dat de kledinglijn van zijn dochter uit de winkels is gehaald want het zou niet verkopen. De man is 3 weken bezig en heeft al veel reregeld. Hoezo zijn tijd verdoen? En kabinet Rutte dan: dat met zijn allen 3 mndp reis door NL ging aan het begin van hun regeerperiode dat noem ik pas tijd verdoen. Sjonge zijn zij zo dom of... zijn wij zo slim?

Niet te geloven dwdd... ze draaien echt alles om. Alles wat Trump zegt doen ze af als nep nieuws. Hij zounzijn tijd verdoen doordat hij heeft gezegd dat de kledinglijn van zijn dochter uit de winkels is gehaald want het zou niet f. De man is 3 weken bezig en heeft al veel reregeld. Hoezo zijn tijd verdoen? En kabinet Rutte dan: dat met zijn allen 3 mndp reis door NL ging aan het begin van hun regeerperiode dat noem ik pas tijd verdoen. Sjonge zijn zij zo dom of... zijn wij zo slim?

Ik zag dat bericht ook al voorbij komen, muis, maar had het nog niet geplaatst omdat ik wou wachten tot de deal definitief is.

Mocht die deal echt doorgaan, dan blijft die war on terror één grote, lugubere grap.

Mark

Ik heb al een tijdje niet meer zo heel veel op met Alex Jones, maar dat wil wat mij betreft niet zeggen dat we hem voorgoed moeten afschrijven als nieuwsbron. Onderstaand filmpje is m.i. heel interessant, omdat hij hier in gaat op neoconservatieve Republikeinen die druk bezig zijn Donald Trump te ondermijnen. Op de een of andere manier lijkt Alex Jones toch wel de vinger aan de pols te hebben van wat er binnen het kabinet van Trump gaande is en hij noemt Reince Priebus, Trumps huidige 'Chief of Staff', als een verrader eerste klas. Mogelijk behoort perswoordvoerder Sean Spicer ook tot dit clubje sycofanten.

De gesprekspartner van Jones in onderstaand filmpje, de alternatieve politiek commentator Jerome Corsi, geeft aan dat Trump er om bekend staat dat hij mensen zonder pardon de laan uit kan sturen. Zo heeft hij middenin in zijn campagne Kellyanne Conway benoemd als zijn DERDE campagneleider. Een goede keus, want Conway heeft hem het Witte Huis in weten te loodsen als EERSTE VROUWELIJKE CAMPAGNELEIDER (let op feministen, dit is wat een krachtige vrouw werkelijk kan bereiken!).

Jones en Corsi zijn dan ook onder de indruk van de manier waarop Trump momenteel leiding weet te geven aan zijn kabinet, ondanks de subtiele tegenwerking van mensen als Priebus. Als we hen mogen geloven, moeten we niet raar opkijken als er nog de nodige 'plotselinge' en 'onverwachte' vervangingen van kabinetsleden aan zitten te komen. De boodschap die ik meekrijg van dit interview is positief: Trump doet wat hij kan met de mensen die hij nu heeft aangesteld, maar als hij er genoeg van heeft stuurt-ie ze zonder pardon weg, zo heeft hij zich ook altijd als zakenman gedragen.

We zullen zien, maar het plaatst e.e.a. wel meer in perspectief, zo van: ga er maar aan staan. Dit is wat Poetin ook moet hebben meegemaakt in zijn begindagen en tot op zekere hoogte waarschijnlijk nog steeds, want de ratten liggen voortdurend op de loer!

Mike

CIA-baas Pompeo overhandigt kroonprins van Saoedi Arabië een medaille voor z'n bijdrage aan internationale vrede en veiligheid en het terugdringen van terrorisme.

Dit is geen grap.

http://english.alarabiya.net/en/News/gulf/2017/02/10/CIA-awards-Saudi-Crown-Prince-for-efforts-against-terrorism-.html

Denk hieraan als Trump of iemand van z'n kabinet het heeft over het bestrijden van terrorisme. Fucking bullshit.

Mark

Ik las het ook wat betreft Abrams. Dat is zeker goed nieuws, want dat was een flinke neocon. Er zitten er helaas nog wel een flink aantal. Hopelijk pakt ie nu door of heeft ie in ieder geval door wat hun agenda is.

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan