Dit is waar Milo en Gavin anno 2017 mee te maken - een stelletje ongewassen, asociale en hyperemotionele schreeuwers en geweldplegers die iedereen die het niet met hun infantiele politieke mening eens is een 'nazi' noemen en op welke manier dan ook het zwijgen willen opleggen:
Op een gegeven moment zegt McInnes volkomen terecht dat universiteitsstudenten zo geindoctrineerd worden in deze communistische verzetshaarden waar ze veel geld betalen voor een OPLEIDING en er dommer uirollen dan voordat ze eraan begonnen.
Rond 11:50 noemt Gavin de 'cuck' die de luidruchtige 'demonstranten' zojuist heeft verzocht naar achteren te gaan en te gaan zitten 'belachelijk', omdat deze 'mangina' er van uit gaat dat dergelijke aso's daadwerkelijk in staat zijn tot beschaafd gedrag. Waarom is daar geen politie aanwezig? Die lui hadden allang verwijderd moeten zijn! Als ik Milo of Gavin was zou ik in het vervolg afdwingen dat er politie- en veiligheidsmensen aanwezig zijn bij zulke evenementen en tevens mijn eigen mensen meenemen. Nu is het nog geschreeuw, straks zit er een onverlaat bij die gaat schieten of een mes gebruikt!
Bekijk die hysterische vrouw rond 17:30. En zoiets moeten we stemrecht geven? Deze types luiden VRIJWILLIG de ondergang in van onze beschaving! Blijf kijken. Er staat wel degelijk politie achterin, maar die ondernemen geen enkele actie! Opvallend is ook hoe rustig de jongens en mannen blijven. En zijn zijn vrijwel uitsluitend in discussie met VROUWEN!
Mike