Trump

Goed artikel! Dit betekent dat ruim driekwart van de Nederlanders dom links is, wat volgens mij nog (te) laag ingeschat is.

Mike

Weet je, deze mensen weten niet wat wij weten. Natuurlijk is liefde het hoogste goed. Alleen worden wij om de tuin geleid door de elite en die willen dat net dmv. een geheel, een wereldorde. Deze mensen weten dus niet dat dit nu juist verkeerd uitpakt. Als we de elite verslagen hebben, kunnen we weer over een geheel gaan nadenken, maar niet op de manier van de world order.

Dorothe

Ik heb een leuke vergelijking.

Wat er gebeurt kunnen we vergelijken met het sprookje van sneeuwwitje.

Ze kreeg een mooie appel aangeboden. Maar die was vergiftigd.

Ja, de onwetenden krijgen ook mooie verhalen aangeboden, maar die zijn ook vergif voor ons. En dit op allerlei gebied: overheid, farmacie, gezondheid, voeding, politiek. onderwijs, wetenschap. Allemaal mooi gepresenteerd, maar een vergiftigde appel.

Alleen de wetende doorziet de mooie boodschappen en mooie aangeboden informatie!

Dorothe

Vrije wil en de energie van medeplichtigheid, dat is wat mensen niet doorzien. Je HOEFT die giftige appel niet te eten, waar is het zelfstandig denken en handelen? Ik snap het tot op de dag van vandaag niet, ben altijd anders geweest. Ik moet denken aan het spreekwoord 'in het land der blinden is eenoog koning'. Zij die het een beetje doorzien, zijn al gauw 'deskundig', maar er zijn er maar weer weinigen die met beide ogen zien!

Mike

Daarom vertrouwt men ook nog veel te veel op de medische wetenschap. In de veronderstelling dat de dokter je probleem wel oplost. Maar die kan alleen opereren of pillen geven (waren meen ik jouw terechte woorden Mike) en anders 'moet je er maar mee leven'.
Dat mensen pas alternatieven zoeken als de dood al in hun straat rijdt... tjsa dan kan die vaak ook niet veel meer doen.
Ook daarin moeten mensen wakker worden! Bizar dat mensen tassen vol pillen mee krijgen. Dat maakt de zorg minstens zo duur als het graaien van de verzekeraars. Maar het wijst zo lekker naar de graaiers en zelf geen verantwoording voor de gezondheid te nemen.
Mensen die zich prima voelden, krijgen door de mammografie de diagnose en zijn binnen 3 maanden een wrak. Zeer triest en ze durven gewoon niet op hun lichaam te vertrouwen, ik kan daar zo boos om worden.

We worden van jongs af aan geïndoctrineerd en geacht gehoorzaam te zijn aan de regels die ons worden opgelegd, oftewel massahypnose. Creativiteit en kritisch nadenken worden door het systeem als minderwaardig beschouwd en niet gestimuleerd.

We worden zo goedgelovige volgers. Als je dan wat afwijkt, ben je al gauw raar, complotgekkie, niet gezellig, etc.

sheeple.jpg

Mark

De neocons in Trump z'n kabinet (plus Netanyahu wat betreft Iran) blijven oorlogsretoriek spuien richting Iran, China en Rusland. Gelukkig zitten er in die landen nog wel regeringsleiders met gezond verstand, maar die zullen ook niet oneindig lang met zich laten sollen.

Het vervelende is dat Trump hier compleet in meegaat, getuige z'n uitspraken en tweets. Dit staat haaks op de belofte die hij eerder maakte:

We will stop racing to topple foreign regimes that we know nothing about that we shouldn't be involved with,” Trump said on Tuesday. “This destructive cycle of intervention and chaos must finally come to an end. We want to strengthen old friendships and seek out new friendships… … We seek harmony and goodwill among the nations of the world,” he said.

Niets van te merken op het ogenblik.

Paul Craig Roberts verwoordt het uitstekend in dit artikel:

http://www.paulcraigroberts.org/2017/02/06/trump-administration-already-paul-craig-roberts/

Mark

Het ziet er inderdaad naar uit dat het business as usual is onder Trump.

Lees dit verslag van de mislukte inval in Jemen door Amerikaanse Special Forces waarbij 57 burgers om het leven kwamen:

https://www.facebook.com/pepe.escobar.77377/posts/10154912514356678

Ik ben benieuwd in hoeverre Trump bewust instemt met al deze oorlogsvoering en dreiging (en dan dus net als z'n voorgangers gelogen heeft in z'n campagne) of dat hij wordt meegezogen door de moordlustige types in z'n kabinet en op 1 of andere manier niet inziet dat de adviezen die hij krijgt, de verkeerde zijn. Zoals Ron Paul zegt in het filmpje, herhaalt Trump letterlijk wat de generaals eerder hebben gezegd.

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan