Tweede Kamerverkiezingen 2021

Of Wilders verraad echt zijn kiezers.
of wil hij op deze manier kiezers naar FVD toe leiden? Vind dit niks voor Wilders na al die jaren.

https://nos.nl/artikel/2372716-wilders-wil-best-met-rutte-maar-alleen-als-immigratie-fors-wordt-beperkt.html?fbclid=IwAR14IYjaLAvoACXNvoi2YIy1lr85g16OwyAZhJP0VMVjvmb7-5ac873ul2k

Zeggen dat ik onder de uitzondering val was genoeg om geen muilkorf op te moeten in het stemlokaal.
👍

Tddzdtad3szqyigrfcybqmabm8o6pvhvf.jpg

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2082562703/de-jonge-in-quarantaine-na-contact-met-positief-getest-persoon

hij krijgt een weekje vakantie Medusa.. Er zijn mensen die er zwaar misbruik hoor ik ook al. Oh werken komt niet zo goed uit, dan meld ik me maar voor quarantaine, pfff

Zou hier nog iets achter zitten?

Ik zag dit bericht van Dutch Digger (ik neem hem niet altijd serieus) op Telegram:

Voor een beter begrip van de stroom aan mediaberichten helpt het veel om de codering van het nieuws te begrijpen.
Vandaag werden bijvoorbeeld Thomas Gottschalk en Heiko Maas gemeld als "in quarantaine":

Zelfquarantaine:
Staat onder huisarrest (gearresteerd) of heeft een elektronische enkelmanchet.

Zelfquarantaine en coronaziek:
Is al ondervraagd door het leger.

Negatief getest op Corona:
Geen schuldbekentenis - zo gaat het voor het militaire tribunaal.

Positief getest op Corona:
De executie vindt plaats buiten het publieke oog en is vermomd als zelfmoord of iets dergelijks. De publieke reputatie blijft behouden.

17: Alle informatie en acties van "Q"
23/33: Vrijmetselaars
66/666: Satanisten

Gele krantenartikelen (vaak in BILD): allemaal afkomstig uit "Q".

Ondiepe aardbevingen vertegenwoordigen de sloop van DUMBS.
Evacuaties en sluitingen markeren zuiveringen.
Grote branden en explosies duiden meestal op het schoonmaken van ingangen van DUMBS.

Alle politicusfoto's met een rode stip, zwarte achtergrond etc. zijn ook classificaties.

Zou dit zo kunnen zijn?

Kevin

Te87n6wfcd0p8354sqe8cbgfcumppp39l.jpg
Net terug van stemmen. Ik heb het niet eerder zo druk gezien en lang in de rij moeten staan. Dat betekent in elk geval hier in het dorp een grote opkomst. Ik heb gewoon met mondkapje gestemd. Niet geprobeerd om zonder naar binnen te gaan.

Ik heb net ook gestemd en kon gewoon doorlopen zonder mondkap! Ze vroegen er niet eens naar, zo tof!

@Binc, via welke site kan je fotos uploaden? Die ik eerst gebruikte bestaat niet meer.

Wij ook net gestemd. Moest handen desinfecteren maar met eigen veilig product gedaan, wel mondkap gedragen ( voor het eerst), mijn zoon een motorbandana. Ik wilde daar geen heisa maken en dat ze mijn stem in kliko zouden gooien omdat ik eigen wijs ben. Het was daar niet druk in dorp maar bewust vanmiddag gegaan, vanavond sta je in de rij.

Taquhvvu87oo4bibd67um06w1dkrx2m17.jpg

Ik heb ook gestemd op Thierry natuurlijk! Ik deed net alsof ik m'n handen ontsmette, ik drukte de knop niet in. Ik droeg een mondkap met m'n neus eruit, pas bij de afgifte van het stembiljet zei die mevrouw er wat van, toen deed ik de mondkap omhoog en in stemhokje m'n neus er weer uit... Gewoon beetje meespelen en aanvoelen wat wel en niet kan😉

Kevin

Kevin, ook al is dit van Dutch Digger, ik neem dit heel serieus! Heb het ook al vaker in het Engels her en der voorbij zien komen.

Mike

precies Kevin, zo deed ik het ook, er zat als je binnenkwam al zo'n landverrajer, U MOET UW HANDEN DESINFECTEREN, tegen mijn zoon. En dat ding deed het niet hahaha, dus eigen spul gebruikt om tevreden te stellen.

Ik heb net ook gestemd en kon gewoon doorlopen zonder mondkap! Ze vroegen er niet eens naar, zo tof!

@Binc, via welke site kan je fotos uploaden? Die ik eerst gebruikte bestaat niet meer.

Wie weet zijn ze er zelf ook tegen dat ze niks gezegd hebben. In het meest gunstige geval zijn het forum stemmers 😃

Je hoeft geen foto’s te uploaden via een andere site. Kan via visueel afbeelding uploaden. Voor uitgebreide uitleg, zie ook test topic. Voor andere sites moet je zelf even kijken wat je het handigste vind werken. Google geeft veel treffers. In het verleden werd post images gebruikt hier.

Zelfquarantaine:
Staat onder huisarrest (gearresteerd) of heeft een elektronische enkelmanchet.

Zelfquarantaine en coronaziek:
Is al ondervraagd door het leger.
@Kevin, de Jonge is in quarantaine gegaan, bijzonder toch..

Dus Hugo gaat zaterdag een test doen. Tegen iedereen verkondigen dat ze snel moeten worden getest. Hij doet het zaterdag. Maar dat is vast afhankelijk of hij klachten krijgt of niet.

Vanmorgen met oud paspoort naar de stembus. Mooie pogingen weer om zichzelf in de picture te zetten op basis van zielige praatjes. Even de aandacht vragen voor deze verkiezingsdag ofzo? Wanhoopsdaad?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan