Tweede Kamerverkiezingen 2021

@Binc, nou dit stembureau zat in een evangelische kerk haha! Ze waren heel chill! Zelfs handen desinfecteren hoefde niet😅

Ik kreeg net een bak gal over me heen van mijn schoonzusjes die hartstikke wakker is, heel erg anti stemmen. Ze was zeer teleurgesteld dat ik meewerk aan dit systeem en burgerlijke ongehoorzaamheid is volgens haar dus ook NIET gaan stemmen.
Ze was diep teleurgesteld in alle familieleden die toch zijn gaan stemmen. Ik zei tja ieder zij/haar keus😉 wilde er niet teveel woorden aan vuil maken.

P.s mijn ouders besloten op het laatste moment ook niet te gaan stemmen, terwijl mijn ma op FvD zou stemmen. Ik heb haar nog gevraagd om te machtigen maar nee ze wilde het niet, helaas.

Oke thanks ik ga het even uitzoeken betreft de images!

Wie weet hebben ze baat bij een lever gal reiniging.
Die dingen van je ouders, als het teveel moeite kost op andere gedachten te brengen last het zitten. Heeft geen zin. Fijn dat ze niet moeilijk deden daar. Ik had er geen zin in om het gezeik te krijgen. Bij binnenkomst begon de bewaking al meteen over het mondkapje dat ik die niet op had. Stemlokaal was pas verder weg.
Bovendien, had ik de doem gedachte dat ik zo zonder mondkap meteen al een forum of pvv stemmer zou zijn en vernietigen ze mijn biljet. Ik mocht ook het potlood niet mee nemen. Moest in een rekje. Nou hoeft dat voor mij ook niet.

Volgende keer beter met je foto uploaden. Of even de moeite nemen om te lezen in het test topic.

Vanmorgen met oud paspoort naar de stembus. Mooie pogingen weer om zichzelf in de picture te zetten op basis van zielige praatjes. Even de aandacht vragen voor deze verkiezingsdag ofzo? Wanhoopsdaad?​

Already arrested. Staat in hun script voor maximale vernedering.

Mike

Sorry Mike, maar ik zie het eerder als een poging om nog even reclame te maken voor Corona. Om mensen te herinneren aan een niet bestaand virus. Astra zeneca van de week in het nieuws brengen met die stop die niet door ging en voor de verkiezingen ineens wel een stop. Nu de minster die over de Corona shit gaat nog even op de voorgrond in het nieuws. Zo van, Corona bestaat nog.

Als hij gearresteerd zou zijn en een dubbelganger zou hebben op basis dat deze dubbelganger de juiste intenties zou moeten laten zien is dat tich niet gebeurt. Ik geloof deze idioot niet.

Volgende keer beter met je foto uploaden. Of even de moeite nemen om te lezen in het test topic.

Heb ik ook al gedaan tenzij ik eroverheen heb gelezen? Ik denk dat het verschil hem zit in pc en telefoon. Ach is ook niet zo heel belangrijk. ik heb mijn vraag daar gedropt.

Oh vaag, hier moest ik zelfs het potlood meenemen!

Betreft Hugo en already arrested is mij ook nog ongeloofwaardig. Heeft ie Dutch digger vast van Charlie Ward 🤢

Binc, catch and release, gearresteerd en weer vrijgelaten, werkt volledig volgens white hat-script.

Mike

Heb ik ook al gedaan tenzij ik eroverheen heb gelezen? Ik denk dat het verschil hem zit in pc en telefoon. Ach is ook niet zo heel belangrijk. ik heb mijn vraag daar gedropt.

Oh vaag, hier moest ik zelfs het potlood meenemen!

Geen verschil hoor. Dan wellicht idd overheen gelezen. Maakt ook miet uit. Hoe belangrijk is het om een foto te plaatsen? Je hebt gestemd en dat is vele malen waardevoller dan een foto.

Of due potloden nu mee mochten of niet, de bedoeling daarvan was toch vanwege Corona? Nou, die dingen waren echt al gebruikt. Geen scherpe punten en je zag dat ze al meermalen waren gebruikt.

Binc, catch and release, gearresteerd en weer vrijgelaten, werkt volledig volgens white hat-script.

Waar baseer je dat op? Wat is de logica dan van de white hats in deze situatie om zo zijn gezicht nog even meermalen te laten zien? Welke motivatie zit hier dan achter??

2x Baudet gestemd, 1 namens mezelf en andere namens gemachtigde.

(Weet niet hoe je hier foto's upload)

Ik hoop dat gele hesjes gelijk hebben. Want wat net in de exit poll kwam is zwaar teleurstellend.

Deed vanmiddag al een voorspelling: VVD, PVV en D666
Ziet er naar uit dat ik gelijk ga krijgen.
FvD met 7 gestegen in de peilingen, wat een nep peilingen!
De meest frauduleuze verkiezingen ooit. Ik spreek mensen die niet een stempas hebben gehad en dan nog die stemmen per post pff. Zooitje!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan