vaccinaties

@san,

Die groeicurve is tot 12 maanden staat er.

Mijn dochter is 19 maanden,dus wordt wat moeilijk.

Zou haar graag weer wat molliger zien,maar ze eet voor geen meter.

Vandaag maar een half eitje ipv normaal 2

Ze heeft vast goed naar de arts geluisterd;)

Overal een paar hapjes van,en dan schudt ze wild haar hoofd en zegt naaiii.

Nee dus

Komt vast weer goed

ik vrees dat er misschien binnenkort nog wel een nieuw vaccin tegen tbc uitkomt.

Pas op de radio maakte ze er al mensen bang voor in het nieuws, en er was wel wat aan te doen maar dat koste 1.2 miljard. Dus ze zijn vast al wat aan het brouwselen :(

@Midori: ontstoren heeft gelukkig absoluut zin!

@Danielle: oh slim van mij, dacht dat deze tot 24 maanden ging. Komt inderdaad vast wel weer goed, kinderen kunnen best wat hebben. Als ze echt honger heeft eet ze wel. Een paar hapjes bieden ook al wat voedingsstoffen.

@Sheila: verbaast me niks als blijkt dat ze straks tegen niesen ook vaccins ontwikkelen...

ik heb 3 honden en 2 katten, de oudste hond is 15 dit jaar en is vanaf puppy 3 jaar op rij gevaccineerd, toen ben ik er mee gestopt. De jonge hond nu 3 kreeg prik van de fokker en nog 1 toen wij hem hadden als pup. Ik vond het zo stom van mezelf..

De katten hebben nooit een spuit gehad en dat blijft zo.

De andere hond is 13 en was van mijn vader 3 jaar geleden, die kreeg ook elk jaar een spuit. Bij mij niet meer.

@Marijan,

Ik krijg over 2 dagen een pup in huis, ik twijfel nog heel erg over vaccineren, als ik hier zo alles lees lijkt mij het beste om het niet te doen.. Alleen kan dat dan geen kwaad in bossen waar veel honden komen?

Je zal je hond ook goed moeten voeden Nick. Goede voeding is het beste medicijn en het recept voor een goede gezondheid, voor mens en dier.

Ja over voeding ben ik al uit, en dat wordt rauw. Brokken komen hier het huis niet in!!

Nick, maar brokken kunnen ook rauw zijn toch en als het 100% vlees is dan is dat toch geen probleem?

dan zou ik de pup niet laten enten. Ook met je hond kan je naar een homeopaat. Hier goede ervaring daarmee.

Mijn moeder heeft een hondje(13) wat elk jaar trouw haar prikjes heeft gekregen, zeker 10 jaar lang. Het beest heeft altijd jeuk op haar buik, vlooigevoelig en een beetje gedragsgestoord.

Ook altijd brok gevoerd geweest. Sinds kort vlees, dus ik hoop dat dat nog wat goeds gaat brengen.

Als ik ooit nog een pup zou nemen, zou ik mijn best doen om er 1 zonder vaccins te krijgen.

Onze jongste hond (net 3) heeft alleen maar 2 spuiten gehad als pup en wil steeds kattenstront eten. Ik las ergens dat dat ws met een soort van tekort te maken kan hebben en wel veroorzaakt door een spuit.

Een hond van mijn schoonouders ging dood met 7 jaar en altijd geent, en stierf door een nierziekte/falen. Ook gelezen dat vaccineren ws de grootste veroorzaker daarvan is.

Buiten het feit dat het vaccineren veel geld kost, en ook de kosten die je daarna krijgt voor alle behandelingen vanwege de nieren, dat heeft volgens mij ook meer dan duizend euro gekost. Bizar...

En bij mensen is het niet anders, wat bijwerkingen veroorzaken van vaccins en wat dat kost!

@Lievergezond, die ben ik nog niet tegen gekomen...

@Marijan oke duidelijk :)

Kijk maar bij www.versvoer.nl

KVV is het gemakkelijkste om te beginnen (Darf) gemalen dier, dus bot, spiervlees en bevleesd bot.

Je kan ook zelf mengen, vind ik wat lastiger.. Maar dat is persoonlijk.

Mijn katten krijgen ook gemalen vlees (klein beetje per dag) en ook wel eens muizen en hamsters uit de vriezer meegenomen bij Versvoer.nl :D

Onze katten vangen ook veel rondom de deur.

sorry foutje in voorgaand bericht van mij, ik bedoelde spiervlees, bevleesd bot en orgaanvlees

Ik ben gestopt met enten toen onze 3 jaar oud was .

Nu is hij bijna 11 en het lijkt erop dat hij niet lang meer zal leven .

Hij zit onder de bulten en dit beperkt hem ook in het lopen (ik ontdek er steeds meer ).

Hij krijgt het grootste gedeelte van zijn leven al rauw vlees .

Ik weet wel dat zijn moeder dezelfde bulten had en het opeens hard ging .

Nick, ga niet te vaccineren met je pup, en investeer in goede rauw voeding, dit zal je veel leed en geld besparen.

Kijk ook uit met ontwormen en vlooien middelen. Beste is ontlasting op wormen laten testen en dan evt ontwormen maar zeker niet preventief.

Zelf voer ik Kivo hierin zit het meeste orgaanvlees van alle kvv kijk hier ook even www.voerwijzer.com Alleen adviseren ze meer spiervlees dan orgaanvlees dit doe ik bewust niet.

Let maar op, binnenkort komt hier ook het vaccin tegen de waterpokken in het RIVM-programma. Niet lang daarna zullen de waterpokken als dodelijk worden afgeschilderd: maar het vaccin is de redding natuurlijk. Inderdaad, ik ben er vroeger bijna aan overleden. Ik mocht zelfs spelen bij een vriendinnetje dat het ook had. Mijn moeder kon het niet aanzien, dat ik bijna dood ging, vandaar dat ze me de deur uit stuurde.

Even serieus: lekker gevaarlijk voor vrouwen, als er daadwerkelijk een vaccin tegen de waterpokken komt. Want met een beetje pech krijgen kinderen de waterpokken niet meer. En tegen de tijd dat het vaccin "uitgewerkt" is, zijn de meisjes/vrouwen in de vruchtbare leeftijd, of misschien wel zwanger. En dan is het pas gevaarlijk, als ze dan alsnog de waterpokken oplopen...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan