vaccinaties

Mijn nichtje is pas moeder geworden van haar 4e kindje een meisje .

Vorige week heeft de kleine in het ziekenhuis gelegen met (dat longvirus hoe heet dat ook weer )

Gisteren las ik op facebook dat de kleine juist gistermiddag al haar 2 prikjes had gehad omdat er weer kinkhoest heerst 8O

Mijn nekharen gaan dan rechtop staan maar ik reageer niet !

De oudste zoon heeft ADHD de 2e Dochter is nog erger en autist de 3e zoon is met 3 jaar nog steeds aan de papfles en is ook erg druk .

Hoe dom kun je zijn ?Man Man ! :twisted:

Als ik 19 jaar geleden had geweten wat ik nu weet, dan had ik mijn dochter nooit en te nimmer laten vaccineren!

Ze heeft tot 9 jaar geleden elk jaar de griep vaccinatie gehad, totdat ze met geen 10 stokken meer naar de huisarts te krijgen was.

Ze zei: Ik wil die rotprik niet, ik wordt niet ziek.

Ze is nog nooit zo goed de winters door gekomen sinds ze de vaccinatie's meer krijgt.

Ook heeft ze de HPV vaccinatie's niet gekregen.

Mijn oom ging ook elk jaar trouw de jaarlijkse griepprik halen totdat hij er een keer doodziek van werd.

Het jaar daarna belde zijn huisarts hem op om te vragen of hij het misschien vergeten was.

Hij zei tegen de arts, ik hoef die troep niet meer en je raad niet wat die arts toen zei!

Meneer, u heeft groot gelijk!!

Gaia, diep triest dat de huisarts dan wel mensen nabelt om mensen aan een prik te herinneren waar die zelf kennelijk niet achter staat als ik het zo lees.

Dan dit: is het nu zo bij vaccinaties dat als je echt blijvend ziek wordt en je gaat erover procederen: wie wordt dan aansprakelijk gehouden?

Is het echt zo dat fabrikanten hun risico bij de overheid wat dit aangaat hebben afgekocht zodat zij niet aansprakelijk gesteld mogen worden?

In een uitzending die ik net zag over articaine zei men dat de tandarts je van te voren moet vertellen voor welke risicogroepen de stof niet goed is en vertellen wat de bijwerkingen zijn.

Dit is dan toch ook belangrijk als men vaccineert, maar daarover hoor je niet vaak reguliere artsen zeggen in een uitzending dat men mensen hierover moet inlichten.

Die 'Ik ben geen watje' campagne is idd echt op zijn zachtst gezegd triest! Kinderen manipuleren en paaien met armbandjes. Worden deze posters ook op scholen verspreid dat iemand weet?

Tanja,

Ijzersterk. Wat een mooi verhaal van Anneke Bleeker. Ik heb haar boek ook hier thuis liggen en gelezen.

Het eniste verschil met de Nazi's is dat dat het nu gelegaliseerd ingespoten wordt.

Er is niets veranderd na de tweede wereldoorlog of alleen maar erger geworden.

De eugenetica is ondergronds gegaan. Er is inderdaad geen verschil met Nazi-Duitsland, behalve dat ze toen openlijk mensen als proefkonijnen gebruikten. Precies dezelfde krachten zitten nog steeds achter deze agenda.

Mike

Quote:
De vaccinindustrie raakt eindelijk in paniek, nu ze beginnen te beseffen dat ze niet meer weg kunnen komen met kwik in vaccins

Maar ze zijn creatief. Als kwik niet meer mag, stoppen ze er wel cadmium of formaldehyde in...

Ja, de energetische overdracht of iets in die trant, dat zal zeker kunnen, maar als je daar in meegaat kom je al gauw in de angst terecht en niets zo gezondheid ondermijnend als angst/stress. Ik denk zeker dat je omgeving van invloed is op jou, maar onderschat dan ook niet de kracht van de gedachte/scheppende kracht van de mens. Als je je lichaam goed voedt en vertrouwen hebt in de kracht van je cellen/lichaam kan dat je wapenen tegen dit soort omgevingsfactoren (hoop ik toch)

Krijg jij veel commentaar op het niet vaccineren van je dochters Tanja? Of heb je al mensen in je omgeving kunnen inspireren tot hetzelfde? En kun jij redelijk stressvrij blijven onder alle negatieve ontwikkelingen die gaande zijn?

Gaan jullie eigenlijk nog naar het consultatiebureau?

Ik ben er gister weer geweest,na 10 maanden niet geweest te zijn.

Het cb is verhuisd,en vond het ook gewoon onzin om er heen te gaan

Al dat geteut daar in die wachtkamer van de cb assistente tegen andere moeders over wanneer de volgende vaccinatieafspraak is( dan kook ik van woede en heb moeite mn mond te houden maar zeg niets.

En de cb assistente die helemaal in paniek is als ze ziet dat ik de 14 maanden afspraak heb gemist..'hoe moet dan nu met haar vaccinatie?'

Waarop ik antwoordde ' ik laat haar niet vaccineren'

Moet je ze dan allemaal met grote ogen zien kijken zeg

Ik zag daar gister meerdere babies en peuters,en allemaal hoesten proesten,snottebellen,rode oogjes.En maar lekker laten vaccineren.

Dankzij de grote poster van; hoe veilig de vaccins wel niet zijn..

Toen ik aan de beurt was bij de arts moest ik wel ff flink horen dat ik wel erg lang niet ben geweest.

En mn dochter was te licht volgens de grafiek

Klopt ook wel een beetje,ze is een weekje wat grieperig geweest,last van doorkomende tandjes en heeft alleen maar borst willen drinken.

En ook is ze de laatste maanden kieskeuriger met eten,dat mollige is er van af.

Wat ik haar allemaal te eten gaf?

Nou noemde van alles op,volgens wapf natuurlijk.

Wat een gefrons van de arts zeg!

Dat lijkt me niet verstandig hoor,elke dag 2 eieren en rauwe melk al helemaal niet!

Het is belangrijk dat ze vooral veel fruit en groente binnen krijgt vond ze

Heb maar kort uitgelegd dat we eten volgens wap,en heb haar de site van Lia gegeven.

Over de inentingen had ze het niet,dat weet ze nu wel.

Wat ik dan wel goed vind is dat ze even haar borstje en ruggetje luistert en haar heupjes bekijkt.

Wat weer een gezeur was was de vraag of ze al doorslaapt,nee dus ze wordt elke nacht nog een keer wakker om ff te drinken.

Of ik dat dan niet erg vond..pff nee natuurlijk niet.

Heb nu weer een afspraak in november.

Wat ik jammer vond is dat ze me.volgens mij maar raar vind,dat gevoel kreeg ik.

Alsof ik mn kind tekort doe ofzo ook al weet ik dat dat niet zo is.

Ik zou me zo min mogelijk aantrekken van die arts Danielle, maar begrijp dat het niet leuk is. Mijn moeder begon laatst ook over waarom mijn dochter geen fruit krijgt, en dat dat zo gezond is. Op het CB geef ik zo kort mogelijk antwoord trouwens. Het scheelt wellicht dat mijn dochter het vaak op een (keihard) brullen zet zodra ze op de weegschaal wordt gelegd, en pas ophoudt als we weer buiten zijn :wink: Ook is de wijkverpleegkundige iemand die ontzettend veel praat, dus eigenlijk is mijn inbreng niet zo van belang.

Heb je voor je dochter de WHO-groeicurve al bekeken? Die zouden ze op het CB moeten gebruiken, maar dat doen ze vaak nog niet. Deze is het: http://www.borstvoeding.com/groeicurve/

Wij hebben geluk met een zeer vriendelijke vrouwelijke arts en verpleegkundige. Nooit commentaar op het niet vaccineren gehad en altijd meedenkend en zeer begaan met ons en onze zoon(ruim 3 maanden nu)

Het geschreeuw van de babies en kindjes die wel gevaccineerd worden gaat bij ons door merg en been.

San,

Laat ik beginnen met te vertellen dat mijn oudste dochter 3 DPT prikken heeft gehad met één met 14 maanden met 3 en met 5 jaar. De jongste heeft met 2,5 jaar 1 DTP prik gehad, maar daar laat ik het bij. Ik heb een hele strijd met mijn echtgenoot gevoerd in eerste instantie en dit was ons poldermodel. De polio en tetanus zat hem echt dwars en ik dacht toen dat dit de beste oplossing was. Hij zat nog in de angst en ik geloofde ook nog altijd tot op zekere hoogt in de bescherming die vaccins zouden bieden.

Dat stukje dat wanneer je ervoor kiest om niet te vaccineren en je daarmee verantwoordelijk wordt gesteld voor de gezondheid van je kind, die je natuurlijk sowieso hebt, vond ik best zwaar. Laat je jouw kind vaccineren en loopt het verkeerd af, dan heb je je best gedaan, maar als je ervoor kiest om niet te prikken en je kind wordt ziek is het ineens jou schuld. Die heb ik wel gevoeld, want iedere keer als mijn dochter een hoestje had hoopte ik zo dat ze geen kinkhoest had, want ik wil niet weten wat dat voor een conflict in huis had gegeven. Gelukkig steunde mijn moeder mij volledig, ik weet niet hoe ik het zonder haar had gered. En ik had een vriendin die haar dochter ook niet liet vaccineren, dat hielp ook al. Veel commentaar heb ik niet gekregen, dat komt denk ik, omdat ik nogal stellig overkom op de meeste mensen.

Ik heb geprobeerd anderen te inspireren/informeren, vooral mijn broer en zijn vriendin, maar zonder veel succes. Er zijn wel anderen die verder van mij af staan die in ieder geval wat langer hebben gewacht met de eerste prikjes of een alternatief schema hebben gekozen.

Ik denk dat ik redelijk stressvrij blijf onder negatieve ontwikkeling, omdat ik niet zo'n stressmens ben. Natuurlijk wordt ik weleens geraakt en heb ik periodes van stress, maar van de grond af ben ik redelijk stabiel denk ik. Ik ben ook een rasoptimist je hebt er zo weinig aan om in het negatieve te gaan zitten. Ik heb vertrouwen in dat het goed komt en dat alles wel een bepaalde zin heeft.

Over het consultatiebureau heb ik het laatst al gehad met Iklustvet, die gaat gewoon helemaal niet naar het cb, dat vond ik een goede tip. Ik ben zelf met de kleinste naar een antroposofisch cb bureau gegaan, dat was al stukken beter, geen drukte/schreeuwende kindjes. Ook was ik toen blij met de tips tegen eczeem, al ging het niet over, de steun die ik kreeg en het zijde pakje die ze me hebben voorgeschreven dat was super.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan