@Blumchen21, niet om te betuttelen, maar misschien even nog een keer de info op internet lezen. Het afweersysteem ontwikkeld zich tot en met 7 jaar en niet 7 maanden. Hier alleen de eerste 4 prikken (DKTP) in een verlaat en vertraagd schema laten geven omdat ik vooral het vaccin voor polio erg belangrijk vind en wij veel reizen naar landen waar het, helaas, nog voorkomt.
BMR, menC, pneu etc laten we erbuiten. Na 7 jaar zal ik kind door huisarts laten testen op BMR. Als hij geen afweerstoffen heeft dan staan wij voor de keuze om het alsnog te geven. Ik neig nu er wel naar toe om het na 7 jaar wel te geven,omdat op latere leeftijd dit wel hele vervelende ziektes zijn met beduidend ernstigere gevolgen dan op kinderleeftijd. .
Reden om zolang te wachten is dat ik niet nog meer onnodig de opbouw van het afweersysteem wil belasten. Eventueel inenten na 7 jaar is vroeg genoeg. Overigens alle inentingen tot nu toe zijn begeleid met homeopathie en daarna nog via bioresonantie het laatste beetje extra ontstoord. Met name met het laatste vond ik het een beetje ongeloofwaardig verhaal, maar zag wel meteen vooruitgang bij zoon na de behandeling. Ik snap de behandeling nog steeds niet goed, maar merkte wel het verschil en dat is mij voor goed genoeg.