vaccinaties

de angst is je aangepraat! Je bent je hele leven al gebrainwashed. Dat loslaten is ook angstig, dat geeft niets, hoort erbij. Als je de juiste statistieken erbij pakt is juist niets zo eng als vaccineren. Kennis is macht.

@Ik weet het niet:

Mijn dochtertje had ook een dikke nek

https://www.fatsforum.nl/topic/zwelling-in-de-nekhals

Mijn huisarts dacht ook dat het misschien de bof was.

Ik weet het nog steeds niet wat het was. Ze had toen al een tijdje wat onder de leden. Ik geloof dat ze daarna ook in een week 2 x koorts heeft gehad waarvan de laatste x flink. Maar niet gelijktijdig met haar nek.

Kijk ook eens hier: http://www.voedingisgezondheid.nl/vaccinaties.html

Als je ondertussen weet hoe slecht vaccinaties zijn voor iedereen dan is het toch duidelijk welke keuze te maken? Dat je het eng vind is niet meer dan normaal. Maar heb je eenmaal de juiste keuze gemaakt ga er dan voor.

Je kunt je zoontje eventueel laten ontstoren van antibiotica via bioresonantietherapie. En zoveel mogelijk probiotica geven in de vorm van: zuivel (yoghurt/kefir), bouillons gemaakt van beestenbotten (mergpijpjes, schenkel, ossenstaart), rauwe gefermenteerde zuurkool.

Verder vind je op 'mijn site' informatie van dit forum overzichtelijk bij elkaar gezet.

Ook het 'alleen lezen forum' van Mike kan heel verhelderend werken.

Lia

Ook kun je hem levertraan geven met boterolie en natuurlijke vitamine c. Allebij weerstandsverhogend.

Als virussen niet bestaan...dan klopt dit hele verhaal toch niet?

http://xandernieuws.punt.nl/content/2013/07/98-miljoen-poliovaccinaties-bevatten-kankerverwekkend-virus

In de tijd dat de Mexicaanse griep pandemie dreigde te worden en waarvan de overheid ons wijs probeerde te maken dat het verstandig was om hiertegen te inenten, ik vraag mij af: Was het doel van de Mexicaanse griep niet geweest om de farmaceutische industrie veel meer geld te laten vangen? dat zal mij niet verbazen als de Mexicaanse griep gewoon puur door de mens is gemaakt en als een soort biologische wapen gebruikt werd.

Gezondheid,

Quote:
Was het doel van de Mexicaanse griep niet geweest om de farmaceutische industrie veel meer geld laten vangen?

Ik dacht dat het nu wel bij iedereen was doorgedrongen. Geeft niet, nu besef jij het ook.

Quote:
Ik dacht dat het nu wel bij iedereen was doorgedrongen. Geeft niet, nu besef jij het ook.

Nee hoor, lang niet bij iedereen.

Toch kan ik me moeilijk voorstellen dat alle betrokken partijen (inclusief diverse overheidslagen) bewust bij deze fraude betrokken zijn. Ik kan me vergissen natuurlijk.

Absoluut, maar waar in in de hele organisatie gaat onbewust meewerken aan dergelijke fraude over in bewust meewerken? Zitten al die slimme wetenschappers die vaccins bedenken en ontwikkelen allemaal in het complot of rennen die ook maar mee in de molen omdat ze denken goed bezig te zijn? Hoe kunnen enkele kwade geesten in hemelsnaam zoveel mensen onbewust meekrijgen in al die ellende zonder dat er alarmbellen afgaan en iedereen opschrikt?

Die rennen mee in de molen en denken echt dat ze goed bezig zijn. Ergens op het forum staat dat een forumlid iemand van de farmacie heeft bevraagd. Maar waar.... Geen idee. Net als artsen denken goed bezig te zijn, zo denkt een medewerker van Greenpeace of de farmacie ook goed bezig te zijn. Gooi hier verkeerde voeding bij en je hebt al een slavenvolk bij elkaar.

Quote:

De lichtgelovige geest

Soms betrap ik mezelf inderdaad ook op een soort onbewuste nevel of mist die bij mij hangt, iets in mij die zegt dan: Kan toch niet waar zijn dat de wereld zo ziek in elkaar zit, het is dan alsof ik niet kan geloven dat de wereld zo in elkaar.

Komt denk ik omdat ik altijd goedgelovig ben opgevoed en dan ineens plotseling de keiharde waarheid ontdekte die heel grof in elkaar zat, zo erg dat ik niet geloven kan. Het heeft soms ook tijd nodig om in mij te laten inwerken en te laten wennen.

Quote:
...ineens plotseling de keiharde waarheid ontdekte die heel grof in elkaar zat

Voor mij was dat in 1995 en ik dacht ook dat het niet waar was. Maar ik dacht ook, waarom zou er zulke onzin verspreid worden? Wat is daar dan het doel van? Misinfo? (die term kende ik toen nog niet). En dan, "wat nu, als er wel een kern van waarheid in zit?"

En toen koos ik de rode pil en ging ik diep het konijnehol in. En ben ook nooit meer terug gekomen naar de staat van onbewuste mist o.i.d. (als die er al echt was).

Ik heb dat ook Gezondheid, maar ik ben door schade en schande inmiddels wat wijzer geworden en laat nu veel dingen gewoon in het midden als ik het gewoonweg niet weet. Ik heb wel mijn vermoedens, maar hang daar niet heel erg meer aan. Als je nagaat wat je werkelijk absoluut zeker weet, dan blijft er maar bitterweinig over en dat is eigenlijk wel zo prettig vind ik. Ik kom via allerlei omzwervingen altijd weer terug bij...mezelf.

Het makkelijkste voor mij is dat de 'officiele waarheid' voor mij meestal niet te rijmen is. Er zit geen logica in.

En als er dan honderden andere mensen hetzelfde zeggen en met meer logica het wel weten uit te leggen, dan heb ik daar meer vertrouwen in dan het officiele verhaal waar een handjevol mensen direct belangen hebben bij de manipulatie.

We blijven toch kuddedieren. We blijven onszelf toch toetsen aan anderen, of ze alternatief denken of niet.

Quote:
Als je nagaat wat je werkelijk absoluut zeker weet, dan blijft er maar bitterweinig over en dat is eigenlijk wel zo prettig vind ik.

Dat ben ik wel met je eens Moondust. Ik zeg ook nooit dat het zo is, alleen dat ik die of die theorie wel kan volgen.

Het absolute is altijd je eigen ervaring. Daarom moet je ook een weg bewandelen en niet enkel de routekaart lezen om er iets zinnigs uit te kunnen halen. En dat is soms even doorbijten, tegen wil en dank.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan