vaccinaties

'Wie dit niet kan of wil begrijpen is een slaaf. Kruip dus maar terug in je kooi, doe de ketens om en roep: ik ben vrij, ik ben vrij!'

bah! ben blij dat ik mike niet persoonlijk ken.

Ik denk dat er maar bitterweinig mensen zijn zoals "ik weet het niet" die serieus onderzoek doen naar iets, omdat ze de waarheid willen weten, maar niet zomaar overtuigd zijn van wat mensen links en rechts roepen. Chapeau zou ik zeggen! Gewoon doorgaan.

We gaan hier niet lopen soebatten over het 'afwegen van ricio's' als het om vaccins gaat. Het vaccin zelf is een en al risico! We zijn geen roodkapje die pas na het bestuderen van alle vreemde delen van de anatomie van de wolf tot de conclusie komen dat we met een wolf te maken hebben. We gaan meteen naar de kern: DE WOLF! Vaccins zijn schadelijk! Vaccins zijn dodelijk! Vaccins maken onvruchtbaar! Moet ik het nog verder voor jou en voor iedereen die nog 'twijfelt' uitspellen?

Mike

Mike wrote:
Het begrip 'vrijheid' betekent niet dat je maar alles kan doen wat jij wil, het betekent dat je ook rekening moet houden met de vrijheden van anderen.

Je kan maar van één ding vrij zijn en dat is van overtuigingen. Dit is namelijk het enige wat de mens gevangen houdt. De omgang met anderen is irrelevant in het licht van vrijheid.

Vaccins zijn volgens 1 van de grootste pushers ervan: Bill Gates, een effectief middel om de mensenpopulatie uit te dunnen.

Hoezeer op een presenteerblaadje willen we het hebben?

De psychopaten wrijven het zelfs in ons gezicht.

Quote:
Vaccinaties zijn in werkelijkheid levensgevaarlijk, en alleen effectief in het creëren van levenslange patiënten, profijtelijk voor artsen en Big Farma. Vaccins zijn niets anders dan biologische wapens die het menselijke genoom vervuilen met dierlijk DNA en RNA en zo permanent veranderen.

Quote:
VACCINATIE = VERKRACHTING

want:

PENETRATIE + EJACULATIE…

*

GEEN ENKEL ONDERDEEL VAN EEN VACCIN

HOORT THUIS IN HET MENSELIJK LICHAAM!

Quote:
“Het heeft meer dan drie jaar aan onderzoek gekost

voordat we elkaar aankeken en zeiden:

‘Vaccins doden baby’s’.”

Viera Scheibner PhD, wereldwijd expert van vaccinatieschade,

www.vierascheibner.org

Quote:
“Eén enkel vaccin,

gegeven aan een baby van zes pond,

staat gelijk met 30 vaccinaties

op dezelfde dag toegediend

aan een volwassene van 90 kilo.”

dr. Boyd Haley, 2001, professor, voorzitter van de faculteit chemie, universiteit van Kentucky

Quote:
“Tot de invoering van de verplichte koepokvaccinaties

was kanker nagenoeg onbekend.

Ik heb te maken gehad met 200 gevallen van kanker

en ik heb nog nooit een geval van kanker gezien

in een niet-gevaccineerd persoon.”

dr. W.B. Clarke, geciteerd door Morris A. Bealle in ‘The Drug Story’, 1949, p.143

Desiree Rover http://www.desireerover.nl/vaccinaties/

Lievergezond,

Weet je dat Desiree ook weer te beluisteren is op argusoog?

Ik kwam er gisteren achter dat ze zondag weer begonnen zijn. Leuk om weer wat van haar te horen en dat het wat beter gaat met Arend Zeevat.

Hoi Pike, ja ik zag het.

Hoopvol!

Die laatste uitzending van Desiree en Arend heb ik nog niet beluisterd.

Jij wel?

http://www.sott.net/article/264880-You-Want-To-Vaccinate-My-Child-No-Problem-Just-Sign-This-Form
Quote:
100% of Physicians approached with this form have so far declined to sign it.

Quote:
If vaccinations are a condition of employment, school attendance, etc, then it is only fair that whoever is demanding the vaccinations take full responsibility and liability for them and any side effects that result.

Ik besef nu dat gezien de laatste passage: dat verplichte vaccinaties zullen uitblijven: immers vanaf dat moment zal de kwestie van de aansprakelijkheid te groot worden voor de personen die niet in (kunnen) staan voor de eigen daden.

In elk geval haal je met het aansprakelijkheidsformulier voor vaccinaties gelijk alle pressie en discussie weg als je er bang voor bent.

En als verplichting er niet inzit dan maar zo: http://www.sott.net/article/264857-...-get-vaccines-to-receive-free-school-supplies :
Quote:
The program, which is part of National Immunization Awareness Month, will provide supplies such as crayons, pencils, highlighters and jump drives, to each child who receives a vaccination.

Hier in België krijg je een papier mee bij de geboorte van je kind die je moet laten invullen door een arts. Je moet dus bewijzen dat je kind voor zijn 18 maanden alle 4 polio vaccins heeft gehad. Dit papier moet je bij de bevolkingsdienst van de gemeente binnenbrengen. Ook staat op dit papier dat als je je kind de verpichte polio niet laat inenten dat je dan een geldboete + gevangennisstraf krijgt.

Mijn dochtertje is nu 11 maanden oud. Ze heeft de eerste 3 polio vaccins gehad omdat ik toen niet beter wist. Normaal ging ze deze maand de 4de krijgen maar ik heb geen afspraak bij kind en gezin en ook niet bij de kinderarts omdat ik haar absoluut niet wil laten inenten :(((((

Ik heb nog tijd tot ze 18 maanden oud is maar wat dan?? Ben ik nu echt de enige moeder in gans België die haar kind NIET wil laten vaccineren!? Geldboete vind ik niet erg maar wat als ze mijn kind zouden afpakken omdat ik zogezegd een slechte moeder ben omdat ik haar niet "bescherm" tegen polio..? :'(

Ik heb ergens gelezen dat sommige holistische artsen dat papier wel willen invullen zonder daadwerkelijk die inentingen te doen. Dit overweeg ik dus echt he... Ik voel me soms zo hulpeloos en onmachtig, ik mag zelfs niet beslissen voor MIJN kind.. Kan het nog erger?? Precies nazi's dat ze zijn...

Pfff wat moet ik doen?

Geldboete + gevangenisstraf? Dat zeggen ze ook als je niet gaat stemmen in België en ik ga nooit stemmen bij de verkiezingen.

Denk je nou echt dat ze je een geldboete of straf gaan geven? Kan je je inbeelden wat dat zou betekenen als dit gebeurde en je het in het nieuws brengt bv krant of tv?

Neen, niet doen. Heeft alleen te maken met je eigen onzekerheid anders zou je gewoon njet zeggen.

Hoi Hilal,

Ik ben op Facebook een tijdje lid geweest van de groep Vaccinvrij. Daar zaten ook een aantal Belgische moeders (en vaders) die net als jij hun kind niet wilde laten enten. Ik weet niet precies hoe zij het nu uiteindelijk opgelost hebben, maar misschien kun je je daar aanmelden en je vragen stellen, zij zullen de ervaringsdeskundigen zijn.

@Converted: helaas is er wel een gezin in Belgie recentelijk beboet voor het niet enten van hun kind... Blijkbaar kan dat in Belgie...

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...straf-voor-niet-vaccinatie-van-kinderen.dhtml

Sorry Hilal, maar dan weet je iig hoe de zaken ervoor staan.

hoi San in die Belgische krant zal niet te lezen zijn hoeveel mensen in Belgie en op welke manier zij het voor elkaar kregen dat zij hun kinderen niet vaccineren.

Ze proberen met zoń casus mensen af te schrikken in de media.

Ik bedoel te zeggen dat het niet perse de realiteit van alledag is: dat iedereen die de kinderen niet vaccineert in Belgie daadwerkelijk in de gevangenis belandt.

Nee dat is het ook niet denk ik. Daarom zal Hilal wel wat hebben aan de ervaringen van de moeders op die Facebookgroep, want daar zitten genoeg Belgische moeders tussen die er volgens mij ook wel iets op gevonden hebben. Wat een ramp toch, dat vaccinatiegedoe. Laat ons gewoon met rust, denk ik dan.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan