vaccinaties

toen ik klein was ben ik een keer met fiets voor de deur van de tandarts gevallen , een stuk van mijn tand eraf, en overal schaafwonden.

k kan me herinneren dat ik toen ook een tetanusprik heb gehad maar geen 4x

Dag Hilal

Wij wonen ook in België en wij zijn een stuk later begonnen met de vaccinatie van onze kinderen. Hierdoor stonden zij op 18 maanden zeker een half jaar achter op 'het schema'. We kregen op een gegeven moment een brief van het gemeentebestuur, maar daar hoef je niet bang voor te zijn. Een doktersbriefje met de vaccinatieplanning volstaat.

Vraag aan je dokter maar onmiddellijk een briefje in twee- of drievoud want eens de kindjes schoolgaand zijn, krijg je ook nog met het CLB te maken. Maar ook hier volstaat een doktersbriefje met het gevolgde vaccinatieschema in principe. Bij onze oudste nam het CLB hier genoegen mee, maar na onze verhuis kregen we voor de jongste met een ander CLB te maken en die meende dat er een polio-inenting te weinig was geweest. Doordat we later startten, waren er maar 3 polio-inentingen nodig ipv. 4, maar dat onderscheid had het CLB niet gemaakt. Dus terug onze huisarts aan het werk gezet om een afzonderlijke verklaring hierover op te stellen. Dat volstond.

De kindjes krijgen op school via het CLB ook hun herhalingsinentingen. Je hebt dan de mogelijkheid om op een formulier vooraf aan te geven dat ze niet ingeënt moeten worden. De dag zelf geef ik dat nog eens heel duidelijk op een briefje mee. Tot nu toe geen problemen mee gehad.

Kortom: het kost wat moeite, maar het is perfect mogelijk om een ander schema te volgen, zolang ze de polio maar krijgen, is het ok. Laat het je vooral niet tegenhouden om je eigen weg te volgen!

Tot slot: wij hebben onze kindjes enkel tegen polio en tetanus ingeënt. Dat was niet zo eenvoudig aangezien de vaccins standaard als cocktail worden aangeboden. Maar we hielden voet bij stuk en uiteindelijk lukte het om de cocktails te ontwijken via een bestelling in Frankrijk.

Daarom dat ik helemaal niet meer wil laten vaccineren maar van die tetanus was ik niet zeker. Als er wel degelijk een antitoxin serum bestaat dan hoeft dat ook niet meer.

Als je WAPF eet, heb je een sterk immuunsysteem die je beschermt tegen de ziektes maar hoe zit dat dan met mensen die ondervoed zijn of die heel ongezond eten? Zijn vaccins voor hun wel nuttig?

Vaccins ondermijnen je immuunsysteem dus ongezonde mensen worden er nog ongezonder van, vaccins zijn voor niemand goed.

Net weer een brief van het RIVM gehad dat mijn zoon (9) bij de vorige ronde geen DTP- en BMR-vaccin heeft gekregen en er nu een nieuwe gelegenheid is. Het is niet verplicht, maar wel verstandig voor de gezondheid van uw kind, zo staat er in de brief. Ik ga niet, maar ik merk wel dat er toch succesvol ingespeeld wordt op mijn angst. Er is toch enige twijfel in mij. Ik heb er moeite mee de brief en de oproepkaarten achteloos naast me neer te leggen. Blijkbaar zit er toch nog een vastgeroeste overtuiging dat ik hierdoor mogelijk mijn kind schade berokken doordat ik bepaalde zaken toch niet goed overzie. En ook de overtuiging dat het toch niet allemaal zo slecht kan zijn, omdat men er dan heus wel achter was gekomen, speelt mij nog parten. En ik ben ervan overtuigd dat ik er een lange studie van moet maken om enig zicht te krijgen op de waarheid omtrent vaccinaties. Nu volg ik eigenlijk alleen mijn gevoel ingegeven door de logische redenering dat de mens het niet beter weet dan de natuur in de zin dat vaccinatie hetzelfde is als bewerkt voedsel en dus gezondheidverminderend werkt.

Maar Moondust, waarom zou je bang zijn dat je kind een van de BMR-ziektes zou krijgen? Als je zoon gevaccineerd wordt kan hij die ziekte alsnog krijgen, alleen heeft hij dan door de vaccinatie minder afweerstoffen.

Quote:
En ook de overtuiging dat het toch niet allemaal zo slecht kan zijn, omdat men er dan heus wel achter was gekomen, speelt mij nog parten.

Dat klinkt vergelijkbaar met: als het echt zo slecht zou zijn, dan zou de overheid er toch wel iets aan hebben gedaan. Voor iemand die beweert een onafhankelijke denker te zijn, ben je kennelijk nog aardig beinvloedbaar door angst. Uiteraard had ik dit al veel eerder door over jou dan jij over jezelf:

Ik:

Quote:
IK voel meer dan jij ooit zult voelen, zoveel is zeker. Jij sluit je af voor je gevoelens uit pijn en angst. Ik voel het dwars door al je posts heen.

Jij:

Quote:
Wat wil je me nou vertellen? Dat jij een supergevoelsmens bent en ik slechts een armlastige starre hoofddenker?

Ik:

Quote:
Eigenlijk wel, ja. Heb ik je van het begin af aan al gezegd:

https://www.fatsforum.nl/topic/voor...en-spijsvertering-en-energieniveau#post-48176

Deze conversatie hadden we een maand geleden.

Mike

Ik heb nooit beweerd een onafhankelijk denker te zijn. Ik doe mijn best, maar ook ik wordt natuurlijk geregeert door miljoenen overtuigingen die bepalen wie ik ben. Net als ieder ander mens dus. De invloed beperkt zich in deze tot de beinvloeding van mijn gevoel/gedachten en niet mijn uiteindelijke keuze. Ik zie het als hoogtevrees. Als je je helemaal veilig op een bepaalde hoogte bevindt reageert je lichaam toch, terwijl je dus verstandelijk en intuitief prima weet wat er niets aan de hand is. De vraag is waar het lichaam op reageert. Ik denk programmeringen, oftewel overtuigingen. En de afbraak daarvan is een kwestie van tijd, afhankelijk van het bewustzijn en de moeite die erin gestoken wordt.

@Poekie

Ik ken het verhaal van Freek, maar dat is het verhaal van een ander. Ik kan niets controleren. Dat zet voor de afbraak van een bepaalde overtuiging geen zoden aan de dijk. Als er een miljoen mensen met een dergeljik verhaal komen, dan wordt het alweer anders. Dan zit er veel meer gewicht in de schaal.

Hallo Moondust, de vaccinaties zijn natuurlijk ¨het best¨ als het (schadelijke) effect dat ze hebben niet gelijk al te zichtbaar optreedt.

Bij Freek Haagoort ligt het er vrij dik bovenop.

De mens (en jij bent daarin natuurlijk geen uitzondering) is verder ook niet gevoelig voor uitgestelde of moeilijk direct traceerbare effecten van iets terugbrengen naar de bron.

Zelfs Viera Scheibner (swerelds bekendste vaccinatie-onderzoekster) heeft volgens haar eigen zeggen best lang moeten doen om het zichtbare effect dat vaccinaties bij babys hebben op de ademnhaling onder ogen te zien (ze had een zogeheten Cotwatch- een kinderademhalingsapparaat) -ze onderzocht toen het fenomeen wiegendood- terwijl de tekenen er zichtbaar waren.

Of ik heb ook een filmpje gezien van een neurowetenschapper die laat zien dat elke vaccinatie bij babys een kleine hersen-attack veroorzaken en die attack is ook zichtbaar voor de goede observeerder.

Die neurowetenschapper toonde via de mimiek van de babys hoe die attacks eruitzien.

Zie dit:

(laatste filmpje wordt interessant vanaf 1 minuut)

Er is maar een manier om met die oproepkaarten om te gaan, direct doorscheuren :-)!!!!

Vaccins maken je kind ziek! En de mijne was daardoor bijna dood...

Hoe meer ik lees over vaccinaties, hoe meer video's ik bekijk, hoe meer ik kwaad word op mezelf :( WAAROM heb ik dit allemaal niet eerder onderzocht :(

Het kan gewoon niet anders, mijn dochtertje heeft zeker en vast IETS aan schade overgehouden aan de vaccinaties ook al is er niks zichtbaar... Ik wil dat stom boekje van kind & gezin gewoon niet opendoen want daar staan al die stomme stickers op geplakt van de vaccins. Welke domme moeder laat haar baby 3 keer achtereen inenten met GIF (op 2 maanden, 3 maanden en 4 maanden en daarna niet meer..) Jawel hoor IK :(

Oh my God ik voel me zo schuldig, op zo'n momenten ben ik precies de slechtste moeder van de wereld. Ik ga nu slapen dicht tegen dat klein lijfje van haar :(

Wat leven we in een slechte wereld, ze maken onze kinderen ziek om later geld te verdienen.. Mijn moederhart zal dit NOOIT vergeven...

Ok dit moest ik even kwijt :(

Inderdaad jammer van die vaccinaties, maar ik denk dat je je beter kunt concentreren op wat je WEL kunt doen, dan jezelf een beetje zielig en schuldig ga zitten voelen.

Je wist toen niet beter, maar NU gelukkig wel. Wat je dus zou kunnen DOEN is opzoek gaan naar een manier om die vaccinaties zoveel mogelijk te ontstoren en ontgiften (bijv dmv bioresonantie).

Verder natuurlijk goed dit forum blijven lezen en haar de BESTE voeding geven die je maar kunt vinden.

In een griepprik zitten de volgende gifstoffen:

Ethyleen glycol

Dit is bekend in de volksmond als ‘antivries’… Een chemische stof die we gebruiken als koelvloeistof in de radiator van uw auto of motorfiets. Bekend is dat 30 milliliter al dodelijk is, het is dus een zeer giftige stof. Tja, wat moet je hier nog aan toevoegen?

Phenol

Bekend desinfecteringsmiddel..

Formaldehyde

Kankerverwekkende stof. Een bizarre stof die zijn weg vindt in de cocktail van een vaccin. Formaldehyde is bekend in het gebruik om dode mensen of dieren te conserveren, door het zg. ‘sterk water’. De bekende kikker in het glas met vloeistof in het laboratorium op school of universiteit ligt dus in een bad van formaldehyde. Wat doet dit in een vaccin en wat heeft dit in hemelsnaam te maken met het voorkomen van een griep? Onderzoek naar de werking van formaldehyde hebben aangetoond dat het een kankerverwekkende stof is..

Aluminium

Giftige stof in deeltjes die je hersencellen aantasten. Afhankelijk van de hoeveelheid die we binnen krijgen, kan aluminium kanker aan long, borst en blaas veroorzaken en is er een relatie met Alzheimer.

Neomycin & Streptomycin

Anti-biotisch en geeft allergische reacties.

MF59,AS04

(= squaleen) In verband gebracht met auto-immuunziekten, MS,Lupus, veroorzaker van het Golfoorlogsyndroom

Aluminium(verbindingen)

Zoals gemeld bij aluminium, geeft hersenschade, Alzheimer, ADHD

Thimerosal

De dramatisch stijging van autisme begon pas, toen de enorme hausse vaccinaties op gang kwam

Deze stof bestaat voor ongeveer 50% uit kwik! Veroorzaakt hersenschade, autisme, Alzheimer, een giftige kwikverbinding dat voor neurologische en toxische schade zorgt en het immuunsysteem aantast. Een product dat hoofdzakelijk uit kwik bestaat, kwik is zo’n beetje de meest giftige stof voor de mens. Mensen die met kwik werken (dimethyl kwik) hebben speciale handschoenen aan die voorkomen dat er kwik op hun huid komt, een druppel op je huid is al genoeg om binnen een paar maanden te sterven.

Een andere, zeer nare eigenschap van kwik is dat hoeveelheden die je niet doden zich ophopen in je hersenen en daar letterlijk je hersenweefsel wegvreten (HIER). Dit proces stopt ook niet, eenmaal in je hersenen blijft het kwik jaar in jaar uit zijn vernietigende werk doen. Wat doet dit in hemelsnaam in een vaccin?

Conserveringsmiddel..? Als reden voor de toevoeging van thimerosal in vaccins, wordt opgegeven dat dit wordt gedaan om bacteriële groei tegen te gaan in het vaccin. Inmiddels blijkt uit jarenlange studies dat kwik bovenaan de lijst staat als de veroorzaker van ziekten als Alzheimer. Een vooraanstaand onderzoeker stelt zelfs dat het opeenvolgend nemen van drie griepprikken je kans op Alzheimer met een factor 10 toeneemt. Dit kan ook verklaren waarom er de laatste 10 jaar een explosie is en het aantal gevallen van Alzheimer en de aanwezigheid van Thimerosal in vaccins. Thimerosal staat ook als hoofdverdachte in de lijst als het gaat om de explosieve toename van Autisme.

Alleen al in de Staat California tonen officiële cijfers aan dat 10 jaar geleden 1 op de 2000 kinderen aan Autisme leed, terwijl dat getal inmiddels ligt op 1 op de 165. Kinderen die door een vaccinatie Autistisch zijn geworden verslechteren met de jaren alleen maar, dit komt omdat het kwik zijn vernietigende werking in de hersenen blijft doen. (lees in dit verband het aritkel van Robert Kennedy jr. HIER)

Polysorbaat

Veroorzaakt onvruchtbaarheid

Kortom.. Werk aan de winkel voor al die pro-vaccinatiewerkers, om hier onder dit artikel uit te leggen wat deze stoffen in vaccins doen.. Of..

http://www.leefbewust.com/2011/nieuws/vaxigrip1.jpg

http://www.leefbewust.com/2011/nieuws/vaxigrip2.jpg

Lia

Quote:
The medical cartel, at the highest level, is not out to help people, it is out to harm them, to weaken them. To kill them. At one point in my career, I had a long conversation with a man who occupied a high government position in an African nation. He told me that he was well aware of this. He told me that WHO is a front for these depopulation interests. There is an underground, shall we say, in Africa, made up of various officials who are earnestly trying to change the lot of the poor. This network of people knows what is going on. They know that vaccines have been used, and are being used, to destroy their countries, to make them ripe for takeover by globalist powers. I have had the opportunity to speak with several of these people from this network.

http://www.alternative-doctor.com/vaccination/rappaport.htm

Vaccins zijn niet alleen 'soft-kill'-wapens, maar ze zijn ook nog eens RASSPECIFIEK. Vandaar dat de eugeneticus Bill Gates alle 'darkies' wil injecteren met onvruchtbaarheidsbevorderende rommel!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan