vaccinaties

San : sorry maar dit is een uitzonderlijk geval. Marginaal koppel, hij heeft een gerechtelijk verleden, geen geld etc. Ja ze hebben er een goed vb aan bij deze te nemen. Dit heeft meer achtergrond, geloof me. En dan het artikel, in een roddelkrant voor niet de slimste mensen hey. Bangmakerij. Dat jullie zoiets lezen, slecht voor de hersenen hoor.

haha, slecht voor de hersenen ;-) Dit artikel vond ik toevallig, maar het heeft ook nog ergens anders in gestaan, wilde het alleen snel opzoeken. Ik weet verder ook niet hoe en wat, heb dit alleen via de FBgroep gehoord. Er waren ook ouders die nepvaccinatiekaarten lieten tekenen, dus het leefde wel. Verder weet ik niet hoe het precies zit, aangezien hier in NL gelukkig nog geen dreigementen geuit worden.

super dat je het op je pagina gezet heb Lia. Het staat inmiddels op mijn fb. En al mijn kennissen maar door enten

Quote:
"At present, intelligent people do not have their children vaccinated, nor does the law now compel them to. The result is not, as the Jennerians prophesied, the extermination of the human race by smallpox; on the contrary more people are now killed by vaccination than by smallpox."

--George Bernard Shaw (August 9, 1944, the Irish Times )

En een tetanusprik hoe zit het daarmee.

Is dat ook een prik die je maar beter kan weigeren.

Omdat het meer kapot maakt dan goed doet.

Dat vraag ik me al een tijdje ook af.. Al die andere ziektes kan een kind met een sterk immuunsysteem goed aan maar tetanus is een ander verhaal. Dat kun je soms niet voorkomen (bijvoorbeeld bij een hondenbeet die diep zit en die helemaal niet bloedt) en je kunt het ook niet echt behandelen als je het eenmaal hebt... Ok je gaat er niet altijd dood van maar dat je kind dat moet meemaken (of er aan sterft) dat wil je niet.. Het is en blijft een vaccinatie met rommel er in maar er zijn er wel die alleen voor tetanus laten vaccineren (mensen die op boerderijen leven enzo waar de kinderen zich gemakkelijk kunnen bezeren aan vuile dingen)..

Oh ja ik wil nog eventjes meedelen dat we binnenkort gaan ontstoren :) heb een goede homeopaat gevonden in Arendonk :)

http://gianelloni.wordpress.com/2013/06/11/the-truth-about-tetanus/

Als je echt een diepe niet bloedende wond hebt heb je in principe niets meer aan een vaccin, (welke wel standaard wordt gegeven) want immuniteit met je van tevoren ontwikkelen, achteraf helpt geen vaccin je meer, mochten ze al werkzaam zijn, wat te betwijfelen is. Je kunt dan beter vragen om de antistof/een serum: Tetanus Immunoglobuline or TiG genoemd.

Geweldige dialoog tussen Mike Adams en Alex Jones. Misschien vind je ze allebei totaal niets, maar de informatie in deze clip is behoorlijk waardevol. Het is even een zit, maar de hoeveelheid inzichten die ze hier delen is enorm.

Tanja ik heb ergens gelezen dat die Tetanus Immunoglobuline alleen "werkt" als je al eerder enkele tetanus vaccins hebt gehad. Anders zou het niet werken. Klopt dit?

Nee dat klopt niet. Waarom zou antistof alleen werken als er een vaccin aan vooraf is gegaan? Bovendien, waarom vaccineren als het blijkbaar toch niet werkt, omdat je alsnog een antistof nodig hebt? Dat is toch niet logisch?

Deze antistof wordt juist gebruikt als de vaccinatiestatus, zoals ze dat zo mooi noemen, laag is, dus als het langer dan 5-10 jaar geleden is dat je een tetanusprik hebt gehad of je het vaccinatieprogramma niet (geheel) hebt doorlopen.

ik werk bij een client en die had zich pas in zijn vingers gesneden met peren snijden.

moest bij de dokter gehecht worden.

hij kreeg ook een tetanisprik en moet nog 3 x een prik komen halen, dat is toch raar?

Dat is standaard-protocol Sheila.

Alleen mensen die weten dat het niet werkt zullen er nee tegen zeggen. En dat worden er gelukkig steeds meer!

Het antistoffenvormingsverhaal is maar een klein deel van ons totale immuunsysteem: maar aan dat kleine deel is wel die hele vaccinatietheorie aan opgehangen.

Verder als je antistoffen hebt na een vaccin, dan heb je ook het (dode) virus of die dode bacterie in je bloed zitten.

Nou lekker dan!

Lijkt me niet gezond.

Pas als de boosdoener echt weg is, dan heb je geen antistoffen meer.

Ik heb dit zo gemerkt met de lyme ook.

Bijv. rode hond, waar ik tegen ingeent ben, dat zit nu wel ergens in mijn lichaam nog te storen: de antistoffen heb ik in elk geval.

Bah.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan