vaccinaties

http://www.nu.nl/binnenland/3726792/creche-moet-niet-ingeent-kind-kunnen-weigeren.html

'Crèche moet niet-ingeënt kind kunnen weigeren' vindt voorzitter van oudervereniging Boink.

'Aanleiding voor de uitspraken is een zaak waarbij een baby uit Den Haag doodziek in het ziekenhuis belandde, nadat op zijn crèche een bewust niet-ingeënt kind met mazelen was geweest.'

Oh, wat had dat kind dan? Zetten ze er niet bij. Wat is overigens 'doodziek'? Bedoelen ze mazelen? Dus heeft de inenting niet geholpen. Dus werkt de inenting niet. Zou het kunnen zijn, dat dat kind ziek is geworden ván de inenting?

Zou het Volkskrant- nu.nl publiek ook zo kritisch zijn?

De logica ontgaat mij volledig. Je wordt ingeent om juist niet ziek te worden. Zou het niet ingeente kind dan niet 'doodziek' in het ziekenhuis moeten liggen??

Mike

Ik las het op teletekst, het ging om een kind van 8 maanden dat nog niet ingeent was tegen mazelen (ik geloof dat die vaccinatie op 14 maanden is?). Dat zou ziek geworden zijn van contact met een ouder kind dat bewust niet gevaccineerd was.

Wij hebben eergisteren de brief gehad dat we nog 8 dagen tijd hebben om het bewijs van poliovaccinatie binnen te brengen, daarna wordt het gerechtelijke vervolging.

Dan nog zegt zo'n bericht mij niet veel. Ze zullen eens berichten over de drama's die vaccineren veroorzaken.

En die ouders van het niet ingeente kind brengen hun kind met mazelen gewoon niet naar het ZIEKENhuis.

Edit: wat bizar trouwens iklustvet, gerechtelijke vervolging... de wereld op z'n kop

Ik kwam zojuist mijn eigen vaccinatie paspoort tegen. Paar jaar terug nog dtp en hep a en b gehad. Wat daarop volgde was een reeks van ziek zijn en 'depressie'. Ik snap nu wel waarom.

Toen ik dit net zag ging er ineens een lampje branden. Ik ben nog aan het peinzen hoe dit nou precies door kan werken dus als iemand daar zijn licht op wil laten schijnen graag :). Mijn zoon reageerde heftig op zijn eerste vaccinaties...dat was dktp, pneu en hep b. Dat is in mijn ogen geen toeval. (Uiteraard is hij daarna niet meer gevaccineerd en baby 2 wordt zeker niet gevaccineerd!)

Ga je het doorzetten iklustvet? Vast wel, goed zo. In geval dat wil ik je steunen voor als je een boete krijgt

Ik vind dat een goed idee naïef, ik had hetzelfde en sluit me daar dus bij aan, hoorde laatst op gezondheidsradio:

http://www.why-not-me.eu/mp3/slog-18022014.mp3
Quote:
De strijd tegen de vaccinatie waanzin: Peter Vereecke voor de rechter, de beschuldiging, de reactie van Peter op de uitspraak en tevens een reactie van Marcel Messing.

In de (mooie) reactie van Marcel Messing (vanaf ongeveer -26 min tot -20 min.) heeft hij het over hoe we ons als massa/bevolking kunnen inzetten tegen onrecht door samen te gaan en iemand die zijn nek uit steekt met zijn allen te dragen en te steunen door de boete te delen, zodat dit geen 'wapen' meer is van de overheid/rechterlijke macht, en ik ben het daarmee eens.

Sterkte, Iklustvet. Had ik je al eens verwezen naar de Facebookgroep van Vaccinvrij? Daar zitten meer Belgische ouders die anti-vaccinatie zijn. Misschien heb je er iets aan?

@Kamama: bedoel je hoe de vaccins van jou doorwerken naar je zoontje?

Quote:
Ga je het doorzetten iklustvet? Vast wel, goed zo. In geval dat wil ik je steunen voor als je een boete krijgt

Dankjewel dat is lief van jullie maar we verzinnen er wel wat op. Als we van plan waren meteen braaf de boete te betalen dan hadden we beter een dokter gezocht die een papiertje wou schrijven (hoewel dat ook niet simpel meer is). We zullen ook wel moeten doorzetten, er is niks meer aan te doen, zelfs al zou ik het nu in orde willen maken dat gaat niet meer, je kunt je kind geen 3 entingen laten krijgen in 8 dagen. (want dat is ook nog zo, polio is verplicht, maar wel 3 keer! het zijn echt 3 vaccinaties)

En het zal wel meer worden als een boete, tegenwoordig is er altijd gevangenisstraf bij. Dat is nooit zo lang en de gevangenissen zitten hier zo vol dat ze toch geen plaats hebben. Ik weet dat er mensen zijn (in Doornik) die waren vrijgesproken, in hoger beroep zijn ze toch nog veroordeeld, die zijn in cassatie gegaan dus ik heb zo´n vermoeden dat ze naar het europees hof gaan want waarom ga je anders in cassatie? (cassatie hebben ze ook verloren) Ik vraag me alleen af of het nut heeft. Maar goed, we zullen zien.

Ja San die vaccinvrij pagina heb ik me onlangs voor afgemeld, ik weet het nu onderhand allemaal wel, elke keer als ik mijn facebook open deed kwamen daar die gruwelijke verhalen van vaccinatieschade voorbij, of ouders die voor shaken baby syndrome naar de gevangenis moeten. En elke keer weer die twijfelende ouders, ik twijfel helemaal niks, ik vind het moeilijk daar elke keer weer begrip voor te vinden.

Ik snap het. Ik heb me er toen ook voor afgemeld, maar adviseerde het je meer om in gesprek te komen met ouders die hetzelfde "traject" als jij volgen. Ik vond het ook een ramp, die moeilijke verhalen over vaccinatieschade. Ook inderdaad veel twijfelaars en angstige types.

In ieder geval nogmaals sterkte. Dit moet een keer ophouden, die verplichte vaccinaties.

Quote:
In de (mooie) reactie van Marcel Messing (vanaf ongeveer -26 min tot -20 min.) heeft hij het over hoe we ons als massa/bevolking kunnen inzetten tegen onrecht door samen te gaan en iemand die zijn nek uit steekt met zijn allen te dragen en te steunen door de boete te delen, zodat dit geen 'wapen' meer is van de overheid/rechterlijke macht, en ik ben het daarmee eens.

Precies! Dat vind ik ook. Ik ben niet dapper genoeg om in de 1e linie te lopen, maar wil de mensen die dat wel doen steunen. Ieder forumlid die een polioboete moet betalen, roept u maar!

Het heeft met dapper toch niks te maken. Het is voor mij geen optie om te vaccineren, ik moet er niet aan denken! daar zou ik pas dapper voor moeten zijn! Ik zou eerlijk waar nog eerder verhuizen dan vaccineren, dus ik denk dat ik eigenlijk een grote angsthaas ben :-)

Nee angsthazen verstoppen zich achter het argument dat het verplicht is. Ik begrijp wat je bedoeld, dat je bang bent voor vaccinatieschade, maar toch vergt dit wel een soort moed om voor je kinderen op te komen. Naja, als je dan moet brommen, dan kom ik wel op bezoek, met een vette stoofpot ;)

Een vriend van mij is 2x ingeënt tegen kinkhoest. Een keer als kind, en een keer voor een vakantie naar Turkije.

Op dit moment heeft hij last van.......KINKHOEST

Jonge aapjes krijgen autisme nadat ze zijn ingeent met menselijke vaccins:

http://mynaturesmedicine.com/2014/04/04/baby-monkeys-develop-autism-symptoms-after-getting-popular-childhood-vaccines/

Hoeveel bewijs wil je nog hebben voor een rechtstreeks verband tussen vaccins en autisme?

Mike

Uit een opzienbare studie blijkt dat maar liefst 42% van de negatieve bijwerkingen van medicijnen het gevolg zijn van vaccins:

http://naturalsociety.com/43-drug-reactions-vaccine-related-groundbreaking-new-study/

En het is hier al vaker gezegd: vaccins verspreiden juist de ziektes waartegen ze je zouden moeten beschermen:

http://news.sciencemag.org/health/2014/04/measles-outbreak-traced-fully-vaccinated-patient-first-time

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan