vaccinaties

Dat al de andere vaccinaties ook verplicht zouden moeten zijn! Ik ken wel een paar mensen die er hetzelfde over denken als ik maar die ben ik tegen gekomen in het geboortehuis van ons vroedvrouwen. Die geven ook regelmatig een infoavond over vaccineren en dat is nogal een radicale lezing van Kris Gaublomme. Toch leggen heel veel mensen hier zich neer bij die poliospuit.

Geen enkele overheid, dus ook de Belgische niet, mag welk vaccin dan ook verplicht stellen. Dit is succesvol gerechtelijk aan te vechten. Mocht het ooit zo ver komen, Ikwilvet, dan zijn zowel de verplichting tot vaccineren als de gevangenisstraf aanvechtbaar.

Mike

Logischerwijs lijkt mij ook dat niemand mij een vaccin kan verplichten, zeker niet gezien het feit dat er levensgevaarlijke bijwerkingen in de bijsluiter staan. Aan de andere kant heb ik geen enkel vertrouwen in de belgische rechtspraak. Ze zeggen gewoon tegen wit zwart hoe zeer je ook gelijk hebt. Er zijn zelfs gevallen geweest van ouders die tijdelijk uit de ouderlijke macht zijn ontheven om de kinderen op die manier te laten vaccineren.

Dan zoek je het hogerop, bij het Europese Gerechtshof. Dit is pure intimidatie die geen enkele wettelijke grondslag heeft!

Mike

“Juridisch doe je bij gedwongen vaccinatie een inbreuk op de fysieke integriteit van de minderjarige. Maar die inbreuk is erg miniem. Je kan zo’n inenting plaatsen in het rijtje van het verplicht dragen van de gordel in de auto, of van een valhelm: ook daar grijp je als overheid fysiek in. De wet van 2002 op de rechten van de patiënt geeft de arts dat recht. En ook het Europees Hof staat dat toe, zolang de inbreuk niet zwaarder is dan nodig.” http://nieuws.kuleuven.be/node/12493

http://www.refdag.nl/nieuws/buitenland/britse_rechter_dwingt_vaccinatie_zussen_11_en_15_af_1_775700

Er is allerlei vreemde rechtspraak over vaccinaties. Gele koorts is ook verplicht voor een heel aantal landen. Ik weet echt niet of het op de spits drijven de moeite is.

Uiteindelijk is het allerhoogste recht dat van de Schepper. Alle mensen hebben een geboorterecht op volmaakte gezondheid en geluk. Alles wat overheden menen te mogen doen wat hier inbreuk op maakt, moet gezien worden als een misdaad tegen de Schepper en de schepping. Onschuldige kinderen injecteren met lichaamsvreemde gifstoffen is hun onschuld afnemen en dit komt neer op een van de ergste misdaden die de mensheid kan begaan tegen zichzelf. De energie van omkering (onschuld veranderen in schuld) is satanisch. Ik weet dat je hier niets mee kunt voor een rechter, maar ik wil het toch gezegd hebben.

Mike

Eens! Vanaf dat een kind geboren wordt staan ze aan alle kanten te trappelen om er van alles in te gieten en te spuiten. Vitamine K en D druppels, flesjes kunstvoeding of suikerwater, vaccinaties, liefst nog tijdens de zwangerschap (griepspuiten, mexicaanse griep destijds) We hebben dat nooit toegelaten en dat zullen we ook nooit doen! Ik kan me daar niet bij neerleggen. Ons kinderen worden ook steeds gezonder, vorig jaar waren ze nog regelmatig verkouden en eens een paar dagen grieperig, dit jaar (nu we al weer langer wapfen) zijn ze niet eens meer verkouden. Daar hebben wij geen vaccinaties voor nodig.

hoi iklustvet, zouden ze in belgie niet vooral berichten over mensen in het gevang stoppen na niet-vaccineren de media inslingeren om mensen bang te maken? Misschien zijn die mensen in het gevang gestopt omdat ze vermoeden dat die er geen rechtzaak van maken. Waarom gaan jullie niet een beweging starten en met zijn allen een rechtzaak tegen de belgische overheid beginnen hierover om dit probleem ineens de wereld uit te helpen? Scheelt geld en geeft kracht. Aan de andere kant denk ik dat je zo bang niet hoeft te zijn dat men het echt zal afdwingen bij je kind. Dat is dan volgens mij ook wel weer het verschil met de nederlandse overheid: of het is er door en dan is het er echt door in NL en uitzonderingen kun je dan veel minder hard op rekenen.

Ik heb van Kris Gaublomme begrepen dat die berichten wel degelijk echt zijn. Ik heb geen idee of je in groep zo´n rechtzaak kunt beginnen en met wie dat dan zou kunnen. Er is hier wel een organisatie zoals nvkp maar dat is hier bij lange niet zo groot.

Ik kan wel eens informeren of je per se een advocaat nodig hebt voor zo´n procedure. Ik heb totaal geen zin om iemand die zelf zijn kinderen braaf heeft laten vaccineren duur te moeten betalen.

Quote:
Ik heb totaal geen zin om iemand die zelf zijn kinderen braaf heeft laten vaccineren duur te moeten betalen.

:mrgreen:

Volgens mij is er zowiezo een rechtzaak tegen de chemtrailsburgemeester inzake vaccinaties in januari in Belgie als ik het goed begrepen heb.

(in het laatste filmpje komt het dacht ik aan bod aan het eind)

Nee blijkbaar is die Vereecke bang om serieus genomen te worden :| En dan slepen ze er een filosoof bij die in het blaadje van SKEPP schrijft en het item is klaar.

Quote:
“Complotdenkers leggen verkeerde verbanden en komen in een tunnelvisie terecht,” zegt filosoof Johan Braeckman

Wat heeft die man een toepasselijke achternaam zeg!

Proest! :D Hij zei in dat programma nog wel ergens dat complottheoristen toch wel best intelligent zijn want anders konden ze nooit zulke ingewikkelde theorieen uitdenken en onthouden.

Maar het is toch begot al te zot dat iemand van Skepp een ander tunnelvisie verwijt. Die mannen hebben de tunnelvisie uitgevonden! http://skepp.be/nl/buitenaards-leven-complotten/chemtrail/aan-de-andere-kant-van-de-spiegel

Ze zijn ook al jaren homeopathie belachelijk aan het maken, dan nemen ze met zijn allen een middel en dan roepen ze "zie, er gebeurt niks". Nee natuurlijk gebeurt er niks, als je wat voor willekeurig medicijn een keer neemt gebeurt er ook niks. Het is een hopeloze zaak met die figuren. Alleen jammer dat als er een keer iets op tv is zij altijd hun zegje mogen komen doen.

Lees dit net op FB:
Quote:
Ik ben diep geraakt... Met nadrukkelijke toestemming van Nelleke Bakker verneem ik zojuist van haar...dat zij de dappere step heeft gezet om ontslag te nemen hij haar werkgever RIVM (afdeling vaccinaties, zij deed eerst laboratoriumwerk, later had zij een administratieve functie)! Ons vaccinatie TV-debat was voor haar de druppel die de vaccinatie-emmer had doen overlopen. In haar woorden: "Ik ben ervoor om je gevoel en je hart te volgen. Ik werk bijna 25 Jaar bij Het RIVM, afdeling vaccinaties. Gisteren heb ik besloten om mijn ontslag te nemen. Omdat het voor mij niet goed meer voelt. Ik voel me nu al zo bevrijd. Misschien de beste beslissing ooit. Ik kan nu vrijuit praten, pfff. Dat alleen al voelt super. Wat een bevrijding als je je doet waar je voor staat....

En dit : "Wat bij mij echt emoties losmaakte, is de dialoog met Desiree Rover. Te zien op haar site. De dialoog duurt 3 uur, maar ik kon wel huilen, echt. Ik heb afgelopen week na het zien hiervan gisteren mijn ontslag aangeboden. Ik kan en wil hier niet meer voor kiezen."

"Ik zou deel gaan uitmaken van een studie waarbij ik mensen zou moeten bellen om mee te doen. Het zou inhouden dat kinderen jonger zouden moeten geënt tegen de mazelen"

Ik ben diep geraakt en enorm trots op de moeilijke beslissing die Nelleke heeft moeten maken, maar ben ook oprecht blij dat ons werk mensen wakker schudt en dat er positieve verandering komt. Nelleke krijgt nu veel reacties, maar was bereid om een voorbeeld functie te vormen, omdat zij als geen ander weet hoe het is hoe het is om er op je werk niet over te kunnen praten waar zij zelf voor stond. Ze voelt zich letterlijk bevrijd nu... Ik hoop dat deze daad van het losrukken van de ketens nog veel andere mensen zal inspireren om te kiezen om je "gevoel en hart te volgen". Dank je wel Nelleke, voor mij ben je een ware held, want hier is LEF voor nodig!!!...

Over lef gesproken: Arts Hans Moolenburgh schreef het voorwoord van mijn boek 'De Zoete Wraak'. Dit waren de laatse zinnen (hoe treffend): "U machteloos? Integendeel, u bent nog de enige met macht, want de hooggeplaatsten zitten in het web van misleiding en hebzucht gevangen en kunnen er niet meer uit. U hebt maar één ding nodig: lef! Dat wens ik u van harte toe. Lef berust in onze tijd op goede informatie en daar is een boek als dit een prima opstap voor.

Dr. H.C. Moolenburgh

Haarlem, 2013"

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan