vaccinaties

ik hoorde gisteren van iemand waar ik werkte dat zij kennissen had die hun kind hadden laten inenten ik geloof dat hij 1 jaar was. hij kreeg daarna ernstige epileptische aanvallen.

Die mensen zijn vreselijk geschrokken en laten niet meer inenten. Gelukkig is het later weer goed gekomen.

Ze vertelde dat ze een oproep had gehad om haar dochter een vaccin te laten geven tegen baarmoederhalskanker, ik heb het haar erg afgeraden.

Ze vond het wel raar dat ze normaal zeggen dat je niks tegen een virus kan doen en nu willen ze dat je er voor laat inenten??

gr sheila

Ik vraag met het volgende af. We hebben onze kinderen wel laten inenten tot op heden (met de wijsheid van dat moment laten we maar zeggen). Toekomstige vaccinaties beginnen we niet meer aan. Kan echter niet zeggen (op dit moment) dat ze er schade van ondervonden hebben. Kan het desalniettemin zinvol zijn om deze vaccinaties te laten ontstoren ? Of is dit alleen aan te raden indien er sprake is van aantoonbare vaccinatieschade ? Iemand hier wellicht ervaring mee ?

http://tinyurl.com/9gxvxgh

Of je er wel of niet last van hebt hangt ook van de geboorte zelf af wanneer die goed is zul je er minder/geen last van hebben wanneer de geboorte moeilijk/gecompliceerd is dan zul je er vlugger last van hebben of krijgen vooral de groep van te vroeg/laat geboren.

Dit ook omdat er een "grote"groep is die geen last van heeft/lijkt te hebben van de vaccinatie.

Alles heeft een of meerdere oorzaak(aken) en een of meerdere gevolg(en)kijk daar ook maar eens naar, het blijkt namelijk dat de hype van nu (het ADHD,autisme enz. stigmatiseren/brandmerken) naast deze zie je dat het ook komt omdat bij de meeste van bovengenoemde hun stofwisseling ook niet goed is. Vrijwel niets heeft maar een oorzaak zelfs hoofdpijn niet (tenzij je je hoofd stoot of je zat bent).

Neemt niet weg dat ik geen voorstander ben van vaccinatie ook omdat het een gif is.

Heb er geen ervaring mee maar elk vaccin is gif. Dus het zal zeker geen kwaad kunnen om je kind te laten ontstoren.

Ben net in een boek begonnen van Tinus Smits, die de ontstoringstherapie heeft ontwikkeld en in praktijk heeft gebracht: CEASE therapie. Hiervoor zijn gecertificeerde homeopaten in Nederland.

Tinus Smits was een autoriteit op het gebied van autistische kinderen. Hij heeft vele kinderen een beter leven bezorgd tot zelfs geheel genezen kinderen van deze 'ongeneeslijke ziekte'.

Lia

Ik zie op de site van CEASE therapie dat ze op het gebied van voeding niet alles goed weten.

Vooral op het gebied van vetten:
Quote:
Wij eten te veel geharde en verzadigde vetten en te weinig plantaardige onverzadigde vetten. Verhoog de consumptie van onverzadigde vetzuren (olijfolie, avocado's), van meervoudig onverzadigde vetzuren (MOV) (noten-, lijnzaad-, tarwekiem-, saffloer-, zonnebloem-, sesam-, koolzaad-, teunisbloem- en borage-olie). De olie moet wel koudgeperst, ongeraffineerd en biologisch zijn.

Over koolhydraten weten ze wel meer, gelukkig.

Maar het gaat erom dat de therapie om te ontstoren wel aanslaat.

Lia

Een jaar of 14 terug bij Tinus Smits (in eigen persoon) geweest voor Marieke om te ontstoren (na BMR epilepsie en autisme ontwikkeld). Ze was daarna voorgoed van haar verkoudheden af die van kleinsaf aanwezig waren. Verder heeft hij niets voor Marieke kunnen betekenen. Wel voor onze jongste (nu 16) toen 15 maanden. Dick heeft toen geen BMR gekregen, wel daarna bijna 4 jaar oud de Mazelen prik. (toen sliep ik nog) Het werd daarna een angstig kind wat heel veel struktuur en bescherming nodig had. Na 2 bezoeken aan Tinus Smits was dat geheeel verdwenen en een open en vrolijk kind wat makkelijk vrienden maakt en op dingen afstapte vanaf dat moment.

Tinus Smits was heel regelmatig in Nepal geloof ik, weet even niet meer zeker maar heeft daar ook veel voor de bevolking gedaan.

Tinus is overleden aan kanker en volgens mij was hij vegetarier. Was ook erg mager en bleek.

Ik denk ook dat hij veel stress had over wat mensen/kinderen werden aangedaan door al het gevaccineer, hij was een fel tegenstander. Op zijn website was daar destijds veel over te lezen, gevolgen van bepaalde vaccinaties en casussen van kinderen die hij succesvol behandelde.

Jaren later als dat ik bij hem kwam heeft hij het CEASE programma ontwikkeld en doorgegeven aan andere therapeuten.

Al met al had ik zeer veel respect voor deze man.

Quote:
Over koolhydraten weten ze wel meer, gelukkig.

Dit schreef ik omdat in 'wat kunt u zelf al doen' er werd geschreven over zuurdesembrood i.p.v. gistbrood.

Maar als je dan bij voedingsadviezen kijkt bij koolhydraten hapert er nog wel iets aan.

Marijan schrijft dat Tinus is overleden aan kanker en dat hij vegetariër is. Dan miste hij de verzadigde vetten die voor zuurstof in de cellen zorgde.

Maar het belangrijkste is dat hij veel kinderen heeft geholpen met de ontstoring van vaccinaties en dat hij het heeft doorgegeven aan vele andere mensen.

Lia

Jammer dat die alternatieve mensen toch zo vaak in de vegetarische valkuil trappen. Iemand met zo'n passie zou niet vroegtijdig aan ons ontrokken hoeven worden door een ziekte als kanker. Het bewijst in ieder geval dat vegetarisme geen bescherming biedt tegen kanker.

Mike

@ satfat Ik weet dat mijn fytotherapeut Lymphosan van Bonusan gebruikt. Het helpt de afvalstoffen uit weefsel te elimineren. 3 x 5 druppels totdat het op is.

Volgens mij had Viera Schreibner ook de connectie van geen vitamine C in het baby-lichaampje gelegd en vaccinatie met gevolg wiegendood/baby shaken syndrome.

Een maand geleden schreef ik:

Quote:
Vanochtend keek ik naar BBC Breakfast en vernam ik tot mijn grote schrik dat men openlijk op TV het vaccineren van zwangere (!) moeders promoot in het derde stadium van de zwangerschap, om te voorkomen dat hun baby's kinkhoest krijgen! Dit is het toppunt van depopulatie! Uiteraard verzekeren de 'experts' de bevolking dat de vaccins 'volkomen veilig' zijn. Deze waanzin moet stoppen en ik kan alleen maar hopen dat slechts zeer weinig zwangere Britse vrouwen gehoor geven aan dit advies.

In Amerika wordt de campagne inmiddels ook ingezet:

http://www.naturalnews.com/037753_CDC_pregnant_women_vaccines.html

Dit betekent dat Nederland snel zal volgen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Mike

Quote:
Cancer was practically unknown until compulsory vaccination with cowpox vaccine began to be introduced (1853). I have had to deal with two hundred cases of cancer, and I never saw a case of cancer in an unvaccinated person. - Dr.W.B.Clarke, Indianapolis, New York Press, January 26 1906

Quote:
Ik las net op nu.nl dat ze al met het idee spelen om ook een vaccinatieprogramma voor ouderen op te zetten.

Vorige week zag ik op BBC Breakfast dat er een campagne in Engeland is opgezet om de oudjes massaal weer aan het griepvaccin te krijgen. De reden? Een daling van het aantal mensen op leeftijd dat zich laat vaccineren! Steeds meer mensen trappen er dus niet meer in!

Mike

Mooi toch dat ze er niet meer intrappen ik merk het ook om me heen de mensen meer erover weten en voor degene die dat nog niet weten die vertel ik het nog even. Goed bezig.

Mijn kinderen zijn alle 3 geent omdat ik er toen de tijd geen benul van had en dacht dat het moest .

Mijn oudste kleindochter van 3 heeft alleen de DKTP`s gehad en verder niets .

Mijn jongste kleindochter van nu 4 maanden krijgt niets !

Mike,

hoe zit het dan met die pamper luiers,waarvan elk verkocht pak pampers er een inenting tegen tetanus kan worden gegeven.Helpen die inentingen aan al die kindjes uit arm landen dan ook niets?Ik weet wel dat het met slechte voeding en slechte hygiene te maken heeft,en dat dat zou moeten veranderen in dat soort landen,maar als er zo snel niets aan te doen is,lijkt mij toch wel belangrijk dat die kinderen ingeent worden iig

Nee. De satanische 'grap' hierachter is dat ze bijdragen aan het uitdunnen van de bevolking. Het zijn zgn. soft-kill-wapens, sluipmoordenaars dus.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan