vaccinaties

@SK:

Bekijk de prikken afzonderlijk dan kunnen jullie samen waarschijnlijk al een deel wegstrepen. Dit is ook een manier om een voet tussen de deur te krijgen als mensen niet durven niet te vaccineren.

Als je wel gaat vaccineren:

Vaccineer zo laat mogelijk, zeggen dat de kleine ziek is kan wat extra uitstel geven.

En ga met een goeie homeopaat praten, deze kan ondersteuning geven.

Beste SK,

Ik wijs de laatste tijd mensen op het gevaar van vaccineren. Het is inderdaad heel moeilijk om dan niet op 'alternatieve' sites te belanden voor argumentatie c.q. bewijs er tegen.

Ik kwam onlangs deze site tegen en ik hoop voor je dat je daar voldoende wetenschappelijk onderbouwde argumenten zult vinden. Het is in ieder geval een site die statistieken kan weergeven over vaccinatie.

Meld je anders aan voor de nieuwsbrief zodat je op de hoogte gehouden kan worden van nieuwe posts op hun blog.

Je vind de site hier.

Een overzicht van statistieken vind je hier.

SK dit is een heel goed gedocumenteerde webiste.

www.vaccinvrij.nl

Laat je vrouw deze website lezen, het gaat immer ook om JOUW kind.

Quote:
http://www.vaccinvrij.nl

Dit is echt een goede site.

Deze vrouw wilde haar kindje niet laten inenten maar vervolgens kreeg ze heel veel schuldgevoelens; wat als mijn kind nu...... dan is het mijn schuld.

Daarom ging ze uitzoeken waarom er gevaccineerd moet worden en of het wel nodig is.

Ze kwam er achter dat de meeste ziektes/epidemieën veroorzaakt werden door slechte leefomstandigheden: hygiëne, slecht voedsel en drinken, slechte sanitaire voorzieningen, noem maar op.

Toen dat eenmaal aangepakt werd daalde de sterftecijfers aan infectieziektes met 90%. Dat was net voor het rijksvaccinatieprogramma (RVP) ingevoerd werd. Maar de doktoren en hun leerboeken zeggen: mede door de vaccins hebben de infectieziektes kunnen bestrijden en houden we het in de hand. Maar wij leven niet meer in de omstandigheden van 60/70 jaar (en langer) geleden.

Dus hoe bang moet je nog zijn voor infectieziektes.

Bovendien zijn de symptomen (koorts, diarree) een helingsmechanisme van je lichaam om bepaalde stoffen eruit te werken. En daar moet je doorheen.

Zij geeft bijvoorbeeld ook aan dat tijdens oorlogen er altijd epidemieen zijn:
Quote:
Soms breken ze vanzelf uit – omdat bacteriën nou eenmaal goed gedijen naarmate de troep, de viezigheid, de angst en de chaos die mensen om zich heen creëren groter wordt terwijl de weerstand van het organisme door honger en uitputting kleiner wordt.

Ze zegt ook:
Quote:
1. Er is een duidelijk, logisch verband tussen de lichamelijke conditie en levensomstandigheden waaronder mensen leven en het ontstaan van epidemieën.

2. Ons denken – van artsen én ouders - wordt geconditioneerd in de richting van het aanbieden of accepteren van vaccins.

Het is bijzonder interessant om te lezen. Het bestaat uit vier hoofdstukken die je onderaan de hoofdpagina vind: http://www.vaccinvrij.nl

Dank Debsy voor het plaatsen.

Lia

Dank voor alle berichten!

@poeki

Heb het gelezen en mijn vrouw ook! Vonden het een heel goed stuk, dat ook nog eens een goede afspiegeling is van de voor en tegens...

@rest

Zoek alleen nog naar meer informatie en vooral wetenschappelijk "bewijs" voor het niet vaccineren.

Hoe ik het nu zie (naar aanleiding van alle informatie tot nu toe):

Kinderen die gezond zijn en van gezonde ouders (lees juiste voeding) komen hebben weinig risico op complicaties door vaccinatie. (niet vaccineren is bij deze groep ook niet echt een risico in mijn ogen)

Kinderen die al een slechte start hebben en geen juiste voeding krijgen hebben een groot risico op complicaties. (niet vaccineren is hier eigenlijk net zo slecht als wel vaccineren lijkt mij)

Maar..... wat als je niet vaccineert en je kind eet gezond zolang hij thuis woont maar de periode daarna gaat het fout met zijn/ haar leef- en eetgewoonte..

Alle vaccinaties zijn niet gegeven maar het kind (dan bijna volwassene) komt opeens wel in de risicogroep! (veel ziektes zijn minder relevant als volwassene maar dat zijn ze niet allemaal lijkt mij..)

Het dilemma is niet alleen voor nu maar ook voor later...

Begrijp me goed hoor ik ben een voorstander van niet vaccineren (of deels) maar het is helaas niet zo simpel als het lijkt als het om een ander leventje gaat! En je wilt het beste voor je kinderen!

SK,

Je moet het heel simpel houden, zoals Mike Adams dat doet in zijn filmpje: je wilt niet moedwillig uiterst giftige stoffen als kwik, aluminium, formaldehyde en MSG in het bloed van je kind laten injecteren. Zoals hij terecht stelt: als je wel het bewustzijn hebt om te kiezen voor geen of zo weinig mogelijk gifstoffen in voeding, waarom laat je je dan wel overhalen om gifstoffen te laten injecteren in het bloed van zeer jonge mensen, die nog geen volledig ontwikkeld immuunsysteem hebben en daardoor een gifbelasting krijgen, die permanente schade kan aanrichten? Denk ook aan het verhaal van Freek Hagoort!

Mike

SK:

Ik heb destijds een middenweg gedaan.

Ik heb gevaccineerd met bijna 2 jaar en heb er steeds 6/7/8/ maanden tussen gelaten. Ipv de DKTP de DTP. De rest weggelaten.

Op www.tinussmits.nl kun je trouwens ook veel goede info per ziekte lezen.

Tevens heb ik 2 weken voor en 2 weken na de vaccinaties mijn kinderen lymphosan van Bonusan gegeven.

Let op!! vanaf dit jaar geven ze met 0 maanden de hep B. (ook met 2 3 en 4 maanden) ik zocht naar het vacciatieschema en stuitte hierop. Een vriendin vertelde al dat ze dat op medische opleidingen ook geven standaard. Ze had haar zusje gewaarschuwd omdat in vaccinatie doorgeprikt ook wordt gewaarschuwd voor bijwerkingen.

Deze link gaat over een baby die was overleden na een allergische reactie na de hep b vaccinatie

http://geenvaccinatie.hyves.nl/forum/3891806/88r-/Over_bijwerkingen_gesproken/?pageid=D2DYML1FOZS4W4G8

Mijn kinderen zijn ook niet gevaccineerd. Voor mij was dat helemaal niet zo´n moeilijke keuze. Je kunt je kinderen niet voor alles behoeden hoe graag je dat ook zou willen. Persoonlijk maak ik er geen moreel dillemma van. Je kunt geen hersenvliesonsteking voorkomen door een vaccinatie voor één variant terwijl er tientallen zijn. Ik heb ooit een kat ter plekke zien sterven aan een shock na een vaccinatie, dat kan met elke gevaccineerde mens ( en dier) gebeuren, het staat als bijwerking in de bijsluiter.

Ik heb een oudere huisarts die niet meer vaccineert, hij doet het gewoon niet. Hij kent ook alle ziekten omdat ze vroeger nog voorkwamen en vindt het grote flauwekul om mensen doodsbang te maken voor bijv mazelen. Hier in Belgie is polio trouwens verplicht, iets waar ik niks van begrijp, zolang ze mij niet kunnen garanderen dat mijn kinderen aan poliovaccinatie niks overhouden vind ik niet dat ze mij kunnen verplichten die vaccinatie te geven, helaas kun je hier uit de ouderlijke macht gezet worden als je echt weigert. Ik heb het anders opgelost. Ik ben er van overtuigd dat kinderziekten doormaken nuttig en gezond is. Je hebt minder kans op allerlei soorten kanker als je als kind hoge koorts mag maken omdat je lichaam zo leert kwalijke cellen op te ruimen. Zoveel kinderen krijgen bij een halve graad koorts al een koortsremmer omdat de ouders bang zijn voor koortsstuipen (iets dat je juist krijgt door koorts te remmen). Het is allemaal angst, en angst is een slechte raadgever. Ik heb liever vertrouwen in het gestel van mijn kinderen.

Nog even een voorbeeldje van www.vaccinvrij.nl hoofdstuk 3:
Quote:
Ik neem aluminium als voorbeeld.

Aluminium: zit in bijna elk vaccin, functie: hulpstof: het moet erin, anders worden er niet genoeg antilichamen geproduceerd. N.Z. Miller heeft de hoeveelheden die op de bijsluiters staan opgeteld en kwam tot een cumulatieve blootstelling van 4,925 mcg aluminium op de leeftijd van 18 maanden.

Wat is het effect van bijna 5 milligram aluminium in het lichaam van baby's?

Wat zeggen onafhankelijke experts? De aluminium die geïnjecteerd wordt, zit binnen 15 minuten in de bloedbaan, en dat betekent dat het gaat circuleren door het hele lichaam. baby's kunnen aluminium niet uitscheiden en het lichaam gaat het opslaan. Waar? In vetweefsel, m.n. in het vettige weefsel in de hersenen. Dit is een gevaarlijke situatie. Waarom? Bij de geboorte is het hele organisme nog 'onaf': bv. het spijsverteringssysteem is nog niet voldoende ontwikkeld om vast voedsel te verteren, baby's kunnen nog niet lopen; het spierstelsel is nog niet sterk genoeg en ga zo maar door. Het zenuwstelsel is ook nog niet helemaal 'af'. In de eerste twee jaar vindt er zeer veel ontwikkeling plaats op het gebied van het aanmaken van synapsen en myeline schedes. Synapsen zijn overgangen tussen de verschillende zenuwen, en zéér belangrijk voor een goede coördinatie. Kort door de bocht: Ik zie wat – de oogzenuw brengt de boodschap naar de hersenen - en ik pak het – van de hersenen brengen zenuwen de boodschap weer naar de spieren van de arm en hand. Een schijnbaar simpele handeling vergt de verbinding tussen talloze zenuwuiteinden. Bij een baby zijn de bewegingen nog erg schokkerig, want de synapsen zijn nog niet aangemaakt, met andere woorden de 'paadjes' tussen de verschillende zenuwen zijn nog niet gebaand. Ook het proces van het aanmaken van myelineschedes is nog lang niet af. Myelineschedes zijn vettige, isolerende hulzen die – net zoals de rubber tape om een electriciteitsdraad – ervoor moet zorgen dat de verschillende impulsen niet van de ene naar andere, ernaast liggende zenuwen kunnen springen, want dan krijg je 'kortsluiting' en dat geeft problemen met de motoriek.

En wat doen wij? Op een moment dat deze ontwikkeling (het aanleggen van de beschermende, isolerende myelineschedes om de zenuwen heen) nog lang niet voltooid is introduceren wij bijtende, gevaarlijke agressieve stoffen in het onvolgroeide organisme!

Onafhankelijke wetenschappers waarschuwen voor de beschadigingen die kunnen optreden, want beschadigingen van zenuwen kunnen de oorzaak zijn van problemen met de motoriek... de zintuigen... de organen... of wat dan ook, afhankelijk van waar die beschadiging plaatsvindt.

En voor veel ouders die de wegen vinden naar onafhankelijke wetenschappers vallen de muntjes opeens op hun plek.

Lia

Quote:
Zoek alleen nog naar meer informatie en vooral wetenschappelijk "bewijs" voor het niet vaccineren.

Dat zal er nooit komen want de industrie is hier niet bij gebaat.

En wetenschappelijke onderzoeken kosten heel veel geld.

Je zult het moeten doen met de info die er bekend is.

Ik moet je zeggen dat daar zeer veel (overtuigend) materiaal bij zit.

Lia

Hoeveel bewijs heb je nodig? Iedereen kan toch op zijn vingers natellen dat het rechtstreeks in het bloed injecteren van uiterst giftige substanties als kwik, aluminium, formaldehyde en MSG niet echt positief gaat uitwerken? Dit is geen hogere wiskunde of zo!

Mike

@Poekie: Het is nog erger:

Onderzoek en bewijs is er, de rechten op onafhankelijke onderzoeksartikelen worden opgekocht en zijn dan alleen nog in te zien tegen betaling, publicatie is niet toegestaan. Sowieso is het zeer lastig zoeken als je niet precies weet waar je naar zoekt.

Of het wordt gewoon helemaal niet gepubliceerd, aangezien het grootste deel van het onderzoek gedaan wordt door de makers van de vaccins.

@Mike: een probleem is dat op het moment dat er bewustwording optreedt over kwik in vaccins ze de vaccins iets veranderen, ook omdat de kwik-variant in o.a. Denemarken verboden is. Zo denkt de meerderheid dat het zonder die kwik wel veilig is. De rest wordt voor het gemak even vergeten.

Vergeet daarnaast de kracht van een angstcultuur niet.

Ook van www.vaccinvrij.nl hoofdstuk 4 (vind je onder aan de homepagina):
Quote:
Zoals we in de eerste drie hoofdstukken gezien hebben: Vaccins zijn niet primair verantwoordelijk voor de daling in infectieziekten. Als men het heeft over een effectief vaccin betekent dat niet dat je kindje de ziekte niet meer kan krijgen. Er is niet bewezen dat vaccins veilig zijn. Bijwerkingen zijn geen zeldzaamheid. En toch worden onze baby's nog steeds ingespoten met 28 dosissen in de eerste 14 maanden van hun leven. Want we geloven in de mantra 'bescherming'.

Lia

Dag Lia,

Vorige week was het op school van mijn dochter de herhalingsronde van DKTP met de opvolger van de Infanrix Hexa. In Vlaanderen worden ze in groep 3 (leeftijd 6 tot 7 jaar) opnieuw ingeënt. Alles wordt in 1 centraal register hier digitaal bijgehouden. Mogelijkerwijs dat dit alles nog een vervolg zal krijgen.

Wat ons bevreemde is dat er geen uitsluitsel gegeven kon worden over de bijwerkingen van dit nieuwe middel op lange termijn. De vraag heb ik neergelegd en we kregen hierop gewoon geen antwoord. Via het internet heb ik bijsluiters met de bijwerkingen vooraf kunnen inzien en het zag er echt niet beter uit met betrekking tot de ontwikkeling van het zenuwstelsel.

Wij waren de enige ouders die geen toestemming gaven en de vertegenwoordigers van de centrum van Leerlingenbegeleiding VCLB konden er duidelijk geen weg mee. Eén van de dames dacht zelfs dat we het door de huisarts gingen laten doen,...

Ons dochtertje en mijn man heb ik achteraf uitgelegd waarom we hiervoor hier niet gekozen hebben.

Trouwens 1 van de 10 ingeënte kinderen was de dag na de inenting op school afwezig. Blijkbaar had het meisje er last van. Wat wij hier niet begrijpen is dat de ouders hier zo gemakkelijk overstag gaan.

Wat mij uit de professionele bijsluiters van de Infanrix opvalt dat de daadwerkelijke samenstelling daadwerkelijk verzwegen wordt. Ook heb ik in de links die jullie doorgaven de bijwerkingen gecheckt en er worden naast gevallen van autisme ook gevasllen gerapporteerd van problemen met het middenoor, het zien en de ontewikkeling van de motoriek. Er valt door het zien van deze informatie hier nog meer op zijn plaats.

Wat nog meer opvalt dat ik hier vanuit Vlaanderen geen toegang krijg tot de site www.vaccinvrij.nl. Dit noem ik nu het saboteren van toegangsrecht tot vrije informatie.

Dat is toeval denk ik want ik zit ook in Belgie en ik kan hem wel openen. Dat je er voor kiest om niet te vaccineren mág geen staartje krijgen, behalve polio is er in belgie niets verplicht! dus laat je dat niet aanpraten!

Dan zal het aan de internetprovider liggen. Dat wordt thuis inloggen. Daar hebben we een andere,...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan