vaccinaties

heb mn vraag nog even bewerkt,net voor jij antwoord gaf.Dus er zullen ondanks inentingen,niet minder kinderen sterven?

Ik had trouwens graag hebben willen komen vorige week zondag,ik baalde er ontzettend van.Maar er was sinterklaas intocht,plus feest.Ik moest daar wel heen met mn kinders.Jammer dat er geen rekening is gehouden met de Sint,die datum was al lang geleden bekend.Jij kon dat niet weten,maar Lia jij wist dat toch wel.Ik denk dat er anders nog wel meer mensen zouden zijn gekomen.Lia,was het een succes?Veel bekenden uit het dorp?

Groetjes Danielle

Quote:
Hallo hier ook ff een kleine bevestiging van insiderinfo over de slechte gevolgen van vaccinaties voor de gezondheid: een dochter van een vaccinatieonderzoeker die zelf haar eigen kind niet vaccineert:

&feature=related (bij 4 min 12 praat de man in het vliegtuig hierover)

Link is helaas verwijderd. Ik ga deze topic nog helemaal doorlezen. Ik heb mijn kinderen sinds twee jaar ook niet meer laten inenten. Helaas heeft mijn oudste van 9 jaar wel alle inentingen gehad. Behalve de tbc vaccinatie. Daar was ik zo op tegen.

Degene met pdd nos. Ik ben met hem naar een cease therapeut geweest. Heb honderen euro's er neer gelegd. Maar geen enkel voorruit gang geboekt.

Ik vind dat eigenlijk ook een kwalijke zaak. Ouders krijgen door zulke therapieen hoop dat het goed komt met hun kind.

In mijn zoektocht ben ik ook nooit iemand tegen gekomen die van autisme is genezen. Was het maar zo makkelijk. En ik vermoed dat degene die zeggen dat ze van autisme zijn genezen niet eens werkelijk autischtisch waren. De jongste van mij moet er ook op getest worden. Maar ik weet nu al dat hij geen autisme heeft ook al zou hij misschien zo'n lebel krijgen. Nu ik meer bewuster met voeding om ga merk ik dat hij er heel goed op reageer. De oudste krijgt precies hetzelfde maar ik merk dat het hem niets doet. Ik ben bang dat hij meer een hersenaandoening heeft. Hij heeft namelijk ook bij de geboorte zuurstof tekort gehad.

@Danielle,
Quote:
Jammer dat er geen rekening is gehouden met de Sint,die datum was al lang geleden bekend.Jij kon dat niet weten,maar Lia jij wist dat toch wel.

Wij hebben zelf geen kinderen dus we hebben hier totaal niet aan gedacht. Toen het ons ter oren kwam hadden rolde de publicatietrein al.

Er waren 54 mensen en maar 1 iemand uit het dorp. Ondanks het st.nicolaasfeest zou je zeggen dat er meer mensen van het dorp zouden moeten zijn. Niet iedereen heeft kleine kindertjes zoals jij.

Lia

Quote:
Degene met pdd nos. Ik ben met hem naar een cease therapeut geweest. Heb honderen euro's er neer gelegd. Maar geen enkel voorruit gang geboekt.

Ik vind dat eigenlijk ook een kwalijke zaak. Ouders krijgen door zulke therapieen hoop dat het goed komt met hun kind

Dat kan ik me heel erg goed voorstellen. Ik had zelf een buurmeisje met PDD NOS dus ik kan me wel indenken wat je bedoeld. Ook zei had een heel problematische bevalling. (en in haar 1e jaar al 3 antibioticakuren). Zij heeft ook CEASE therapie gehad maar ook niet sterk verbeterd ofzo. Misschien met het totaalplaatje een stukje verbeterd. Maar ze zijn ook verhuisd naar een rustigere (veel minder kindjes) buurt.

Bedenk dat de gedachte achter vaccins min of meer gebaseerd is op het principe van homeopathie, nl. een klein beetje van de ziektekiem in het lichaam introduceren, om het lichaam aan te zetten tot een verhoogde afweer hiertegen. Dat de afweer van het lichaam juist verlaagd wordt door de toevoeging van allerlei uiterst giftige, lichaamsvreemde stoffen gaat natuurlijk weer volledig tegen deze basisgedachte in. Waarom niet gewoon homeopathie gebruiken? Dat is vele malen effectiever en kent geen bijwerkingen:

http://www.naturalnews.com/038096_homeopathy_whooping_cough_vaccines.html

Mike

Hier een briefwisseling van 'terrier' (goedbedoeld) Anneke Bleeker met journalist Simon Rozendaal van Elsevier over vaccinaties.

Hij beweerde het volgende:
Quote:
'Querulanten en complotdenkers als Hans van der Linde, Micha Kat en Anneke Bleeker ten spijt, is de vaccinatiegraad in Nederland in internationaal opzicht nog steeds ongekend hoog: meer dan 70 procent (zo'n 3,5 miljoen mensen) van de zestigplussers laat zich inenten. Het weinige onderzoek dat is verricht naar de effectiviteit van het vaccin geeft aan dat de prik een bescherming van 50 tot 60 procent biedt. Het aantal griepgevallen wordt dus met minstens de helft gereduceerd'.

In een antwoord op haar brief zegt hij ook nog:
Quote:
U gaat zelfs helemaal niet in op het nieuwe wetenschappelijke argument dat ik in mijn artikel noemde, dat het wellicht ook bescherming tegen hartaanvallen biedt.

Een vermakelijke briefwisseling.

Ik heb Anneke een mailtje gestuurd met daarin de volgende spreuk:
Quote:
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.

Lia

Bill en Melinda Gates hebben een foundation opgericht om de kinderen in Afrika te kunnen laten inenten. Mooie filmpjes op internet met kleine kinderen met Melinda enz.

Tegelijkertijd vind je ook filmpjes op youtube waar Bill Gates openlijk toegeeft, ik weet niet meer zijn letterlijke woorden, dat we teveel bewoners op deze aarde hebben en het vaccineren "helpt"!

Sorry, je hebt gelijk. Ik heb het artikel hier meteen gepost en nog zelf niet gelezen. Dit soort artikelen parkeer ik in mijn bookmarks en lees ik later, als ik meer tijd heb.

Mike

Over het bestanddeel squaleen in de vaccinaties ¨tegen¨ de zogenaamd verwachte mexicaanse griep in 2009 in relatie tot vitamine D-aanmaakonderdrukking het volgende van de hand van apotheker Fernand Haesbrouck:

Quote:
De tragische grap uit 2009 is veel te snel vergeten.

Toen diende het uitroepen van een grieppandemie om een wereldwijd proefproject mogelijk te maken, waarbij het inspuiten van patroontjes ter grootte van een miljoenste van een millimeter van een molecule (squaleen) die in normaal formaat nooit veranderingen aan het DNA zouden kunnen aanbrengen, juist om een depletie te veroorzaken van ergosterol.

Ergosterol is een precursor in de vorming van vitamine D.

Toch merkwaardig dat ook hier lafheid en hypocrisie regeren door de echte werking en de bedoelingen van georganiseerde fraude te verbergen.

Quote:
Door squaleen in te spuiten probeert men het organisme te verplichten om een immuunreactie te produceren.

Als die er komt gaat dit meestal gepaard met een depletie van ergosterol, en dit 'hormoon' is een precursor in de synthese van vitamine D.

Tekorten daaraan veroorzaken rachitis en ook de neurologische aandoening GBS, die als ongeneesslijk wordt beschouwd.

Waarom komt die afweer er niet steeds?

Squaleen is een molecule die veel groter is dan de celwanden van viruseen of ander levend materiaal waar men dit probeert in te persen, om met een grotere zekerheid toch een boost te veroorzaken.

Vandaar die nanotechnoligie.

Met die techniek raken partikels van die grote molecule dan toch binnen, waar dit vroeger niet zo vlot mogelijk was.

Nu experimenteert men op een relatief 'onschuldig' virus, waarvan al bekend is dat een spontane immuniteit al redelijk moeilijk tot stand is gekomen (na 10 jaar vaccineren ermee).

Noteer dat het de bedoeling is om een synthetisch biologisch agens te maken, waartegen geen immuniteit mogelijk is.( eerdere bijdragen op mijn blog)

Maar weet dat in de pijplijn ook nog H5N3 beschikbaar is, dat massaal dodeliijk is, maar dat een gelijkaardig genetisch patroon bezit als H1N1.

Als boosten met nanotechnologie ook geen immuniteit zou opleveren tegenover dit 'onschuldig' H1N1-patroon, dan heeft men met het H5N3-griepvirus een nieuw militair wapen, waartegen de vijand zich zelfs niet met een vaccin, verrijkt met nanotechnologie , kan vaccineren of beschermen.

Het testen van deze militaire techniek gebeurt nu door onze bevolking.

En het risico daarbij is de geschetste ergosteroldepletie, en de gevolgen ervan.

Vandaar de geheimzinnigheid waarmee alles omgeven wordt.

Lees ook even het document, dat werknemers van GSK in Frankrijk hebben moeten tekenen, alvrens zich te laten vaccineren.

Ik publiceerde dit op 7 november op mijn blog.

http://www.adhdfraude.net/blog/?p=1486

Debsy, echt bizar dat mensen toch het vaccin kiezen boven het verliezen van hun baan. Het verliezen van je baan kom je wel weer te boven waarschijnlijk.

Ziek worden van een vaccin kan ook je baan kosten en daarnaast je leven als het echt raak is.

Niemand die mij 'zomaar' kan laten tekenen voor zo'n flutcontract, waarbij er zeker geen gelijkheid is tussen partijen. Dat dit uberhaupt wettelijk is toegestaan allemaal... Niet dat je nu nog wat van het rechtelijke systeem kunt verwachten want die is ook al zo rot tot op het bot.

Interessante tekst Debsy!

Quote:
Noteer dat het de bedoeling is om een synthetisch biologisch agens te maken, waartegen geen immuniteit mogelijk is.( eerdere bijdragen op mijn blog)

Dat is met de ziekte van lyme ook al zo: er is met deze bacterie gerotzooid door een nazi-onderzoeker in DL tijdens WOII op het Baltische eiland Riems en daarna ging men in de VS verder. Ons immuunsysteem herkent deze bacterie ook niet zo goed en denkt dat deze bacterie een eiwit is dat het al kent en helpt de weerstand van mensen achteruit schoppen en onderuit halen.

Maar het zal altijd beter kunnen nog dan de lymebacterie.

Het is bijna zover.. onze kleine moet voor zijn vaccinatie..

Nu heb ik het volgende dilemma.

Ik ben al wat langer bezig met voeding en wat wel en niet goed is voor je lichaam. Maar...mijn vrouw is wat minder fanatiek hierin en lift voornamelijk mee op mijn eetgewoonte.

Nu kunnen we het niet helemaal eens worden over het wel of niet vaccineren. Zij kan niet loslaten dat ze risico's neemt als we niet vaccineren..

Nu ben ik haar aan het bestoken met alle sites die hier genoemd zijn (en meer) maar ik zoek eigenlijk sites/ onderzoeken (mag ook in engels) die met wetenschappelijk bewezen onderzoeken / argumenten komen. Er moeten toch genoeg medisch onderwezen mensen (niet alternatief) zijn die onze meningen delen en hier ook onderzoeken naar doen?!

Ook meer informatie over het gedeeltelijk vaccineren (de mogelijkheden) is welkom!

Wie kan mij helpen?!

In dit experiment kreeg een groep apen de standaard vaccins toegediend en een andere groep apen niet. De gevaccineerde groep kreeg autisme. Autisme bllek dus 'aan' of 'uit' te zetten aan de hand van wel of geen vaccinatie!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan