Quote:
Door squaleen in te spuiten probeert men het organisme te verplichten om een immuunreactie te produceren.
Als die er komt gaat dit meestal gepaard met een depletie van ergosterol, en dit 'hormoon' is een precursor in de synthese van vitamine D.
Tekorten daaraan veroorzaken rachitis en ook de neurologische aandoening GBS, die als ongeneesslijk wordt beschouwd.
Waarom komt die afweer er niet steeds?
Squaleen is een molecule die veel groter is dan de celwanden van viruseen of ander levend materiaal waar men dit probeert in te persen, om met een grotere zekerheid toch een boost te veroorzaken.
Vandaar die nanotechnoligie.
Met die techniek raken partikels van die grote molecule dan toch binnen, waar dit vroeger niet zo vlot mogelijk was.
Nu experimenteert men op een relatief 'onschuldig' virus, waarvan al bekend is dat een spontane immuniteit al redelijk moeilijk tot stand is gekomen (na 10 jaar vaccineren ermee).
Noteer dat het de bedoeling is om een synthetisch biologisch agens te maken, waartegen geen immuniteit mogelijk is.( eerdere bijdragen op mijn blog)
Maar weet dat in de pijplijn ook nog H5N3 beschikbaar is, dat massaal dodeliijk is, maar dat een gelijkaardig genetisch patroon bezit als H1N1.
Als boosten met nanotechnologie ook geen immuniteit zou opleveren tegenover dit 'onschuldig' H1N1-patroon, dan heeft men met het H5N3-griepvirus een nieuw militair wapen, waartegen de vijand zich zelfs niet met een vaccin, verrijkt met nanotechnologie , kan vaccineren of beschermen.
Het testen van deze militaire techniek gebeurt nu door onze bevolking.
En het risico daarbij is de geschetste ergosteroldepletie, en de gevolgen ervan.
Vandaar de geheimzinnigheid waarmee alles omgeven wordt.
Lees ook even het document, dat werknemers van GSK in Frankrijk hebben moeten tekenen, alvrens zich te laten vaccineren.
Ik publiceerde dit op 7 november op mijn blog.
http://www.adhdfraude.net/blog/?p=1486