vaccinaties

Mark, ik waardeer je dappere pogingen om Tibor zijn gezonde verstand weer te laten gebruiken, maar getroost jezelf de moeite niet. Deze jongen is te ver heen en alles wat je aandraagt is voor hem weer aanleiding om op zijn geliefde Google Scholar hele wetenschappelijke verhandelingen op na te slaan. Parels voor de zwijnen...

Mike

Je hoopt dat er iets blijft hangen van wat je hem vertelt, maar het lijkt er vooralsnog niet op.

Het kwartje kan nog vallen, maar kan wel even duren. ?

Mark

Dit is typisch gedrag voor een autist. Zij nemen alles letterlijk, hebben geen humor en duiken overal volop in.

Toen hij begon met de officiele AGW-bullshit te verkondigen maakte ik de vergelijking met 9/11, om duidelijk te maken dat dit eveneens BS is die tegen alle fysieke realiteit indruist. En meteen gaat hij daar op in en duikt in zijn Google Scholar.

Toen ik hem een autist noemde dook hij in GS en zocht op dat trefwoord. Als jij of ik nu zouden zeggen dat hij obsessief-compulsief is kun je een post verwachten vol met resultaten van studies over dat onderwerp.

Dat is dus typisch autistisch gedrag, ik heb er genoeg mee te maken gehad, zowel op dit forum als daarbuiten. Metaforen ontgaan hen, ze maken de connectie niet tussen A en B maar zien A en B als twee aparte punten waar ze uiteraard weer fanatiek op in moeten gaan. Zeer vermoeiende types, dit.

Mike

Mike

au·tis·me (het; o) 1ontwikkelingsstoornis waarbij contact met de buitenwereld en communicatie niet of moeizaam plaatsvinden

Autisme is een stoornis,
iets dat is aangeboren, in het DNA zit en iets dat je niet kan veranderen.
Je kan het gedrag veranderen, maar gaat moeizaam, en je blijft autistisch.

Op de pvv stemmen heeft te maken met een mening, je kan nu op de pvv stemmen en later op iets anders.

Jij zei dat (het erop lijkt dat) ik een stoornis heb,
Ik zei dat jouw mening (mogelijk) de pvv steunt.

Beide is gebaseerd op berichten op dit forum.
In berichten kun je een stoornis niet lezen (daarnaast maak ik nu contact).
Een mening komt naar voren in je berichtgeving.
Je bent tegen EU, je geloofd niet in klimaatverandering en je steunt een Nexit.
Dat zijn 3 onderdelen van het nieuwe pvv programma.

De conclusie van het rapport is:
Er zijn meer vaccinaties nodig omdat het maar tijdelijk werkt.

Ja de mens kan zelf ook die ziektes bestrijden, maar dankzij vaccinatie worden de symptomen minder of merken we er zelfs helemaal niks van.

Een vaccinatie is tenslotte niks anders dan een eerste keer de infectie oplopen. Echter is de dosis van deze infectie minder hoog dan normaal ziek worden. Hierdoor maken we wel al de antilichaampjes aan, zonder de ernstige gevolgen
Van bof bijvoorbeeld:

De bof kan leiden tot de volgende complicaties:

hersenvliesontsteking (meningitis)
hersenontsteking (encefalitis)
ontsteking van de eileider (oöforitis)
ontsteking van de testikel (orchitis)
ontsteking van de alvleesklier (pancreatitis).
blindheid
doofheid

Pokken is op deze manier geheel bestreden, het komt niet meer voor sinds jaren 70:
266px-Child_with_Smallpox_Bangladesh.jpg

Misschien is het beter om eens naar de oorspronkelijke bronnen van jullie websites te kijken.
Zodat je zeker weet dat het niet een onderzoek is over 12 kinderen, of 16 personen, of een totaal andere conclusie (en oorzaak gevolg) wordt getrokken.

Tibor

Tibor,
Je blijft maar achterhaalde meningen verkondigen, zoals dat autisme alleen aangeboren kan zijn. Maar een klein percentage is aangeboren. De hoeveelheid kinderen met autisme is werkelijk geëxplodeerd de afgelopen decennia. Niet te verklaren volgens genetische veranderingen, want dat kan niet in zo'n korte tijd. Dus komt het van een externe bron, zoals kwik. Is al genoeg onderzoek naar gedaan en er is ook genoeg empirisch bewijs voor. Niet voor niets is er vaak progressie te zien bij autistische kinderen als ze een (kwik)ontgiftingsprogramma volgen.

Maar goed, je zal ook deze bevindingen niet geloven want ze kloppen niet met jouw wereldbeeld.

Ik ben er wel een beetje klaar mee nu.

Mark

Ik zei dat jouw mening (mogelijk) de pvv steunt.

Beide is gebaseerd op berichten op dit forum.

O ja? Gebruik de zoekmachine van dit forum eens en typ 'Geert Wilders' in en lees wat ik over hem schrijf en vertel me dan nog eens dat ik een PVV'er ben. Een goede onderzoeker gaat grondig te werk en trekt geen overhaast te werk!

Mike

Je bent tegen EU, je geloofd niet in klimaatverandering en je steunt een Nexit.
Dat zijn 3 onderdelen van het nieuwe pvv programma.

Jij neemt alles letterlijk, bijt je als een pitbull vast in allerlei zaken, maar kunt zelf geen verbanden leggen en herkauwt kritiekloos alles wat je vindt op Google Scholar. Kortom:

http://imgur.com/O9zvH28

Mike

Ik ben zelf niet voor vaccineren maar ik ben er ook niet voor om mensen die met andere argumenten komen als idioot te bestempelen en zo de discussie te frustreren. Ik was de discussie vol belangstelling aan het volgen. Waarom is die emotionele knierefelex toch altijd nodig?

Aart, dit is geen discussie. Tibor is gewoon aan het trollen. Overigens denk ik niet dat hij dit bewust doet, hij is gewoon een autist. Bevalt dat woord je beter?

Mike

Vanaf mei 2013 tot maart 2014 heeft in Nederland een mazelenepidemie geheerst in gemeenten met een lage vaccinatiegraad (onder 90 procent) tegen mazelen.
RIVM

De laatste keer dat er een echte mazelenepidemie was in Nederland, was in 1999 en 2000. Ook toen werden er vooral mensen ziek in de zogenoemde biblebelt. Door de ziekte kwamen toen drie kinderen om, 150 belandden in het ziekenhuis.
nu.nl

Vóór de invoering van mazelenvaccinatie in Nederland in 1976 maakte vrijwel iedereen op de kinderleeftijd mazelen door. Er waren dan ook ieder jaar honderdduizenden mazelenpatiënten in Nederland. Sinds de invoering van mazelenvaccinatie komt de ziekte veel minder voor, doorgaans rond de 10 gevallen per jaar. Onder bevolkingsgroepen die zich niet laten vaccineren, breken echter van tijd tot tijd nog epidemieën uit.
RIVM

De overheid en de media zijn natuurlijk niet te vertrouwen.
Maar ik vond ook dit bericht:
Mazelen verspreid door… Mazelenvaccinaties..!!
Helaas dat ze die berekening verkeerd hebben gedaan.

Dit foutieve denken heeft geleid tot het idee dat mazelen-epidemieën hun oorsprong zouden vinden bij niet-gevaccineerden. Onlangs nog kwam het Disney-mazelenverhaal in de publiciteit, als zouden ongevaccineerden de oorzaak zijn van een mazelenepidemie, die uitbrak rondom Disneyland. (reported at Disney) Maar het blijkt dat maar liefst 18% van de ziektegevallen optreed bij mensen die wél waren gevaccineerd. Daaruit blijkt sowieso dat van de beweerde 99% effectiviteit al helemaal niets klopt natuurlijk. De vaccinaties falen, en daarom eisen de ‘Centers for Disease Control and Prevention’ (CDC) nu een dubbele dosis…! Jaja, hoe maak je van een nood een ‘deugd’..?

Ten eerste staat er al dat van de mensen die besmet zijn geraakt, 82% niet ingeënt was.
Die 99% effectiviteit betekend dat er van de 100 mensen die in aanraking komt met het virus, er 1 het virus zal overnemen.
En nergens staat het totaal aantal mensen dat contact heeft gemaakt met het virus.
Zeker in een pretpark maak je erg veel contact met mensen, bijvoorbeeld in de rij van een attractie.

In totaal waren er 125 mensen besmet geraakt, 23 (18%) waren daarvan wel ingeënt. Het totaal aantal mensen waarmee contact is geweest, en die het over hadden kunnen nemen is 2300 mensen.
In 2015 waren er 18.2 miljoen mensen naar het park gegaan, dat zijn er gemiddeld 50 duizend per dag.

Het aantal mensen waarmee contact is geweest kun je alleen schatten, niemand kan het weten.

Maar in een park met 50 duizend mensen maakt 1 persoon makkelijk met 20 personen contact: 20x de 125 besmette personen = 2500 mensen.
Het middel werkt zeer effectief.

Bij mensen met autisme werkt de informatieverwerking in de hersenen op een andere manier. Met autisme word je geboren, en blijft gedurende je hele leven een rol spelen. Het wordt niet veroorzaakt door de opvoeding.

Het zit zeg maar in je DNA... Je kan niet op latere leeftijd al je DNA veranderen. Dat is ongeveer hetzelfde als een muur metselen, en later bedenken dat je een ander soort cement wilt gebruiken. Dan kun je de hele muur afbreken en opnieuw bouwen. Dit gaat niet bij mensen.

De hoeveelheid kinderen met autisme is werkelijk geëxplodeerd de afgelopen decennia

In de middeleeuwen had niemand autisme gediagnosticeerd, maar waren er toen geen autisten?
Het begrip is namelijk verbreed de afgelopen decennia.
Ook het aantal dyslectici neemt toe, ook dit is een vrij nieuw begrip.

Tibor

Mike
Je leest alleen maar Conspiracies
Dit zijn mogelijke alternatieve op de werkelijkheid.
Sommigen kunnen kloppen, maar de meeste niet.
Dat is heel simpel:
Elke waarheid heeft tig conspiracies.
Daarom zijn je argumenten tegendraads.
Jij zoekt niet naar bronnen die de waarheid (of conspiracy) bevestigen, maar naar bronnen die de waarheid tegen spreken.

Heb jij de bof, mazelen of rodehond gehad?
en vraag je ouders of je bent ingeënt.

Het zijn feiten dat het aantal BMR gevallen zijn gedaald sinds het invoeren van het BMR-vaccin.
Een vaccin werkt door ziektes in lagere dosis in te spuiten.
Je lichaam weet het verschil niet tussen een inenting en een ziekte.
In beide gevallen worden er antilichaampjes aangemaakt die je beschermen.

Hierdoor neemt de kans op een besmetting af, en zijn de gevolgen minder groot. Omdat er al antilichaampjes zijn.
Als je die antilichaampjes nog niet hebt, moet het lichaam deze eerst maken. Dit kost tijd, en die tijd gebruikt het virus om zich verder te verspreiden over het lichaam, zich te vermenigvuldigen.

Dit is middelbare school biologie. 4 Havo/Vwo.
Dit is hetzelfde als de abc formule van wiskunde, of atoommassa bij natuurkunde en scheikunde. Feiten.

Tibor
P.S.
Bedankt Aart, mee eens.

Dit is middelbare school biologie. 4 Havo/Vwo.

Je zou van een ingenieur-in=opleiding toch wel iets hoogstaanders verwachten.

Mike

De stof is middelbare school biologie.
Ikzelf heb mijn diploma inderdaad al.
Maar een 4de klas leerling gaat het dit jaar leren of weet het al (afhankelijk van het schoolprogramma).

Tibor

Een oude tegelspreuk luidt 'van het concert des levens krijgt niemand een program'. Ik constateer dat je een ernstig gebrek aan levenskennis probeert te compenseren met academische kennis. Dit maakt jou wereldvreemd.

Mike

Ik wijs je erop dat je eigen bronnen elkaar tegen spreken en jij begint over autisme, levenskennis en tegelspreukjes?

En vervolgens heb je geen enkel weerwoord op je eigen bronnengebruik?
Je bent er dus gewoon stil van dat zelfs je eigen betrouwbare bronnen door elkaar lopen?

In Nederland is de regering niet tegen de bevolking.
Kijk naar Syrië, regeringsleger, IS en rebellen met z'n alle tegen elkaar. Vele burgerdoden tot gevolg.
Hier wordt de oppositiepartij niet opgepakt zoals in Rusland.
Er zijn in Nederland geen 1800 drugsdoden sinds het kabinet Rutte II, zoals in de Filipijnen.
Je bent hier onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
We hebben het recht om te protesteren en we hebben het recht een eigen mening te hebben en te geven.

Uiteraard maakt ook de overheid fouten.
En je kan ze gewoon aanklagen voor dit.
Waarom anders moet Nederland een schadevergoeding betalen aan de nabestaande die hebben geleden aan de oorlogsmisdrijven op Java in 1947.
Of dat de staat verplicht is om de uitstoot van broeikasgassen te verlagen.

Omdat de overheid niet onschendbaar is.

Tibor

Ik ben sprakeloos door al deze 'verpletterende argumenten'. Een overheidsapologist, daar kan ik niets tegen beginnen, behalve dat 'goverment' betekent: govern = heersen; ment = geest. Mind control dus.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan