vaccinaties

Ik denk dat Vaxxed snel weg zal worden gehaald van Youtube, vanwege copyright. Dus kijk hem snel als je interesse hebt!

Ik had de film gevonden via een torrent. Niet dat ik niet wil betalen voor het kijken ervan (streamen kost maar $4), maar het is alleen nog in de VS en Canada te koop of te streamen.

Mark

Je kan ook met bepaalde software de film van youtube downloaden. Dan ben je daarna niet meer afhankelijk van youtube. Mocht de docu later officieel uitkomen in Europa, kun je altijd nog $4 storten ?

Mark

In Amerika heeft de CDC een voorstel voor aanpassingen aan de quarantaine regelingen gedaan voor bij uitbraken zoals de mazelen, Ebola en MERS. Mensen kunnen in dat voorstel VERPLICHT in quarantaine worden gezet en gevaccineerd worden zonder dat je er maar iets over te zeggen hebt. Als je moeilijk gaat doen, word je behandeld als een crimineel en kun je minimaal 6 maanden opgesloten worden.

Ik verzin dit niet, ik heb het CDC voorstel deels doorgelezen en het is alsof je '1984' leest zo nu en dan.

Hier wordt het in wat begrijpelijkere taal toegelicht:
https://thetruthaboutcancer.com/cdc-unconstitutional-power-grab/

Mark

Ik denk dat Vaxxed snel weg zal worden gehaald van Youtube, vanwege copyright. Dus kijk hem snel als je interesse hebt!

Vaxxed is inmiddels verdwenen van YT, precies zoals Mark al voorspelde.

Mike

Ik heb Vaxxed inmiddels gezien. Een aanrader, iedereen moet dit zien! Wat een diepe indruk maakte waren de beelden van een babymeisje dat een neurologische aanval krijgt na toediening van een vaccin. Ook de beelden van autisten hakken er goed in. Duidelijk is dat dit het gevolg is van zogeheten 'cytokinestormen', een ontstekingsreactie van de hersenen die eeuwig voortduurt. Dit is misdadige eugenetische experimentatie met mensen!

Ook opvallend is dat het een VROUW is die aan het hoofd staat van de criminele CDC, die het VERNIETIGEN of VERVALSEN van documenten niet schuwt! Zie ook mijn topic over feminisme over waarom vrouwen boosaardiger zijn dan mannen.

Mike

@Marijan

Omdat ik meerdere kennissen met autistische kinderen heb zou ik graag meer informatie willen hierover, in die zin dat ik hier en daar lees dat jij al heel veel voor jouw dochter gedaan hebt en met positief resultaat. Echter krijg ik helaas niet helemaal op het vizier wat alle maatregelen zijn die je genomen hebt. Is hier een topic over of zou je dat hier willen delen?

Zelf denk ik (mede naar aanleiding van jouw berichten) aan de volgende 'maatregelen' om autisme te verlichten:
magnesiumbaden
kokosolie in voedingspatroon opnemen
suiker schrappen
cbd olie toedienen.

Iemand in mijn omgeving vroeg mij om raad.

Na het zetten van een tetanusspuit ervaart hij een branderig gevoel op de huid. Een andere plek als waar de injectie is gezet. Het voelt aan als door brandnetels gerold te zijn. Later ervoer hij veel spiersamentrekkingen.

Komt mij voor als een allergische reactie nav de tetanusspuit.

Ontstoren lijkt mij het devies.

Wat zou hij nog meer kunnen doen?

Heksje, jou vraag is niet makkelijk te beantwoorden, ik ben vanaf haar 8ste jaar al op zoek naar verbetering. Daar kan ik een heel dik boek over schrijven. (maar doe ik niet, ieder zijn eigen zoektocht, er is er geen een hetzelfde)
Al de dingen die je hierboven noemt doe ik en zoveel mogelijk WP voeding.
Suiker is al heel lang een no-go. Ze is 26 en er is nog nooit een gaatje gevuld.
Ze krijgt overigens ook (sinds ruim 2 jaar) thc olie bij cbd. Heeft ze ook echt nodig.

Ik vrees dat de neurologische schade wel eens permanent kan zijn, Marjan. Ben je nog steeds bezig met die speciale yogurt?

Mike

Nu het RIVM zijn propaganda-offensief voor vaccinaties weer aan het opvoeren is, wordt het tijd om dit filmpje te plaatsen, waarin aangetoond wordt dat Gardasil, het HPV-vaccin, wordt getest op BABY'S:

Mike

Dinsdag j.l (15-11) was er op TV Ned 1 - Zorg.nu info over het HPV virus, dat er wel degelijk veel meisjes klachten hadden gekregen/gehouden. Ik meen me te herinneren rond 71.000 (wereldwijd).
Dit betekent in ieder geval dat meerdere mensen dit gezien moeten hebben.
Het RIVM heeft ook wel een "bord voor zijn kop". Niet te geloven.
Nu op de Radio ook weer discussies.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan