vaccinaties

Pauw is net zo'n oetlul als Lubach. Wat een slappe hap. Maar het geld van de Msm is blijkbaar te aantrekkelijk om zelf na te denken.

Teveel mensen wijken nu af van wat we geacht worden te denken en doen, dus ook de Volkskrant komt nog maar eens met een filmpje dat we toch echt moeten vaccineren.

https://twitter.com/i/videos/tweet/800051445051654144

Mark

Ik heb dat filmpje bekeken Mark, nog even en ze willen dat niet gevaccineerde kinderen een oormerk krijgen... En de mensen wiens kind is ingeënt zouden zich niet zo druk moeten maken, hun kinderen zijn toch 'beschermd'? (denken ze)

Ik vrees dat de neurologische schade wel eens permanent kan zijn, Marjan

waar baseer je dat op Mike, een paar jaar geleden zei je wat anders, alhoewel ik zelf de mening ben toegedaan dat het in het geval van onze dochter niet mogelijk is om te herstellen. Ik ben al heel blij met wat ik nu heb. Een kind wat weer blij kan zijn, veel minder moe, socialer. Een kind wat lacht en een lach op haar gezicht komt als ze ons ziet. En niet zelfbeschadigend, boos, agressief/lees pijn heeft enz.
Het gaat echt een stuk beter de laatste 2 jaar. Natuurlijk heeft ze haar slechte momenten maar veel minder en veel meer goede momenten, momenten zelfs die ik heel lang, jaren en jaren, niet gezien heb.

De yoghurt ben ik mee gestopt, bederft snel, moet ik veel serieuzer mee bezig zijn. Er is bij ons de laatste maanden veel gebeurd waardoor ik niet minder gemotiveerd ben maar voor mezelf wat rust in moet bouwen en niet alles kan.

Ze krijgt wel een soort "goudwater" van Aurorscalartechnology waar ik verbetering door zie, de goede dingen zie ik uitvergroot worden, zoals bv aandacht voor een cadeautje wat ze krijgt en dat is heel bijzonder!

Ik heb wel het plan om daar weer mee aan de slag te gaan maar wil daar nog wat meer over te weten komen. De persoon van Auror... meent dat het goudwater werkzamer is als de yoghurtcultuur (die ook van hem vandaan komt)

Marijan

Ik wou nog even iets zeggen een collega. Van me haar dochter heeft
Geen enkel vaccin gekregen ...supergezond en straalt ?

Mooi Sharro, dat lees ik ook in een vaccinvrij groep op FB!
Er was een kind *15) getest op weerstand tegen de ziekten waartegen wordt ingeënt ivm chronische lyme kreeg hij dat onderzoek. Conclusie: uw kind is goed beschermd tegen deze ziekten. Leuk detail dat de moeder vertelde: het kind is nooit ingeënt.. maar dat werd niet gevraagd.

In België is het poliovaccin verplicht. Ouders kregen deze brief van de stad.

Is het poloiovaccin dan zo erg ? Deze heb ik ook niet gekregen en waar ik heel blij voor ben ... Maar wat met de griepprik ?

Juist na het poliovaccin liep mijn oudste zoontje 2 dagen mank. Een homeopaat vertelde mij later dat het dus door dat poliovaccin kwam. Gelukkig is hij er inmiddels van ontstoord.

De groep die niet laat vaccineren blijkt steeds groter te worden dus nu begint big pharma te zweten. Ouders die op tv aan het woord komen over het weigeren van kinderen bij een kinderdagverblijf als zij niet gevaccineerd zijn! En dan nog zo een vent uitnodigen in de studio die aangeeft hoe erg dodelijk de mazelen zijn, jokkebrok.

Stukje van Desiree Rover nav de laatste hysterie omtrend vaccinaties en crèches:

De waanzin heeft weer toegeslagen. Ouders, tv-presentatoren, consternatiebureau artsen, crèche hulpen, opvangjuffen, de dominee, de pasteur en de buurman kakelen elkaar weer allemaal wezenloos na....:
"Die niet-gevaccineerde kinderen zijn gevaarlijk, die steken de gevaccineerden aan. Laatst weer, met die baby die mazelen kreeg..."

De werkelijkheid is dat kinderen die een natuurlijke infectieziekte doormaken, enige tijd besmettelijk zijn en dan de kinderen kunnen 'aansteken' die er aan toe zijn om die bewuste kinderziekte door te maken. Daarom waren er lange tijd (en nog) ouders die met opzet met met hun kind een "mazelen partijtje", "bofpartijtjes", of "rode hond partijtje" opzochten.
De realiteit van gevaccineerde kinderen is dat zij tot minstens 3 weken na hun vaccinaties, de ziekteverwekkers in de gespoten vaccins rond zich heen kunnen strooien, dat heet "shedding".
Alleen strooien zij de vaccinvarianten van de virussen/bacteriën rond, niet de natuurlijke. En wanneer zij zelf vanuit de gespoten vaccins de de desbetreffende kinderziekte oplopen, heeft die een atypische vorm. De natuurlijke situatie is verstoord. Bij "atypische mazelen" bijvoorbeeld begint het vlekkenpatroon niet van achter de oren naar ht uiteinde van de ledematen, maar andersom, van buiten naar binnen. De schade van deze onnatuurlijke mazelen variant kan dan ook, door aantasting van de organen, veel ernstiger zijn...
Inmiddels is meer dan uitvoerig gebleken dat keurig volgens het RVP gevaccineerde kinderen alsnog bof of mazelen kunnen krijgen. Denk maar aan de studenten die een tijd terug bof en mazelen kregen...
Dit komt omdat zij nooit de natuurlijke ziekte doormaakten en er dus geen natuurlijke, totale mobilisatie van het gehele immuunsysteem heeft plaatsgevonden, maar ze alleen (tijdelijk) beschikten over door de vaccins mogelijk gekweekte antilichamen.
Er is een "spoorboekje" voor gevaccineerde babies (als ze niet teloor gaan door Shaken Baby Syndrome of wiegendood):
(1) Babies die worden gevaccineerd krijgen vaak diarree (hun lichaam heeft nog geen immuunsysteem en ook geen krachtig ontgiftingssysteem. De darmen zijn de eerste mogelijkheid om zo snel mogelijk van alle kunstmatige vaccinzooi af te komen. Maar babies kunnen uitdrogen, dus wordt de diarree gestopt.
(2) En dan verschijnt er eczeem, de huid is een tweede weg om gifstoffen te trachten kwijt te raken. Daar komt dan een zalfje op.
(3) En dan blijft de laatste mogelijkheid over: de longen. En dus verschijnt er astma...

Vaccinatie geeft immuunsuppressie, dus wat je vaak ziet bij peuters is dat ze groene snotladders krijgen, en als het tegenzit oorontstekingen, en daarop volgend vaak buisjes in de oren...

Moraal van dit verhaal:
Willen wij dat onze babies, peuter en kleuters worden gevlagd als ze niet zijn gevaccineerd, onder het mom dat ZIJ de brandhaard zijn van een rondwarende infectieziekte?
Terwijl de werkelijkheid precies andersom is?
En waar is de logica, dat vraag ik u af meneer Zonneberg.... Waar is de logica op heden gebleven?
De meute in de crèche, opvang, kleuterklas, school etc. was toch keurig gevaccineerd, en daardoor beschermd, zoals het RIVM beweert?
Waar maakt iedereen zich dan toch druk over?

Of zou het kunnen zijn dat die ongevaccineerde kindern zo akelig gezond zijn dat ze twee dagen over een griepje of verkoudheid doen, en dat vooral DAT niet duidelijk mag worden aan de gevaccineerde meute?

Tanja, heeft Desiree nog een website, ik vind wel e.e.a. van haar maar al een hele tijd kan ik geen website vinden/openen. Kan je evt. een link plaatsen?

Mooi geschreven stuk trouwens!

@iklustvet

“Een kleine dosis toedienen zodat het lichaam daarop reageert. Bij een volgende (grotere) dosis (door normale besmetting) heeft een gevaccineerd persoon al antilichaampjes en kan het lichaam meteen beginnen met het bestrijden van het virus en meteen beginnen met het aanmaken van nog meer antilichaampjes.”

ik heb de discussie niet gelezen maar mijn oog viel hier per ongeluk op, solly als het dubbelop is. Heb je hier wel sluitend bewijs van Tibor? want heel veel mensen maken geen antistoffen nav vaccinaties. Dit komt o.a. omdat vaccins meestal (op een aantal nasale varianten) rechtstreeks in de bloedbaan worden gebracht en de normale barriere als bijv slijmvliezen overslaan, de aanmaak van antistoffen begint bij een normale besmetting wel al in de slijmvliezen. HEt is echt niet zo logisch om een variant van een griepvirus dat een vogel ergens ver weg heeft uitgekakt hier in NL in te spuiten bij een bejaarde die nooit buiten komt en dan te verwachten dat dat lichaam antistoffen maakt tegen de griep.
post-163705

Bij bijvoorbeeld de mazelen (zeer besmettelijk) gaat de infectie via de lucht.
Je ademt in en een deel van het virus wordt opgevangen door het slijm, maar dit doet verder niks. Een deel van het virus heeft geluk (en voor ons pech) en bereikt de longen. In de longen ligt het bloed bloot aan de lucht om CO2 kwijt te raken en zuurstof op te nemen. Het virus komt op dat moment direct in contact met de mazelen.
De aanmaak van antistoffen gebeurd in het bloed. Daar zijn namelijk witte bloedcellen voor nodig, en die zitten alleen in het bloed.

Maar ook als je valt, een klein open wondje hebt wordt het bloed blootgesteld aan vanalles.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan