vaccinaties

Ryans story,..dit filmpje werd getoond tijdens een lezing over vaccinaties. Ik werd er eerst verdrietig en toen boos om. Wat doen we die kleintjes toch aan? Goed dat er nu meer aandacht voor komt alleen versterkt het ook de tegenstellingen. Maar hoe meer mensen wakker worden en niet meer klakkeloos volgen des te gezonder we gaan worden.
https://vimeo.com/106835235

Heb geen oliovaccin gekregen Mike ... Maar wel de andere mazelen enz ...
En ook het amalgaam wat de grootste boosdoener is denk ik

Sharro

Ik heb men kind ook laten inenten en waar ik nu veel spijt van heb
Was ik maar alerter ...toen men collega eens vertelde dat haar dochter niet ingeënt is ...dacht ik oei ben je niet bang ? Maar nu weet ik wel beter .
Ik ben tegen en men vriend voor .. Daar sta je dan he .

Een goede site vaccinatievrij.nl

Inderdaad een zooitje en troep ...maar waarom

Was gisteren bij de natuurreservaat en hij is formeel tegen inentingen
Heeft 3dochters en niemand ingeënd ...dan denkt men toch wel even na hoor en dat door een arts verteld en gezegd .

en als je dit durft te zeggen. Ben je gek ....pffff

Wou nog even iets toevoegen ... Ik denk dat de inentingen van vroeger beter waren dan nu ... Of ben ik misschien mis daarin ?

Sharro

De cocktails bedoel je denk ik waar polio mazelen enz samen zitten ?

Want de ouderen worden ouder ...daarom dacht ik direct daaraan ?!

Sharro

Vaccinaties zijn niet goed, vroeger niet, nu niet. Ken de achterliggende agenda!

Binnen nu en een week krijgen wij een zoontje erbij, nou je moet de omgeving horen omdat wij niet vaccineren. Maar wanneer je je inleest en weet waar je het over hebt, win je elke conversatie met een pro-vaxxie. Maar het blijft lastig en irritant.

Btw, de ouderen worden niet ouder dan vroeger. We worden met z'n allen steeds minder oud.

Joost

Nou echt mijn haren staan overeind bij het kijken van dat YouTube liedje wat MWtje heeft geplaatst. Ik heb het ook niet afgekeken het wekte teveel agressie bij mij op ?
Zijn ze nou helemaal besodemieterd! Heb lekker op het duimpje naar beneden geklikt.

Dus...als ik het goed begrijp ...kan men op latere leeftijd een ziekte krijgen door vaccinatie ? Misschien een heel domme vraag ...

Sharro

Vaccinaties veroorzaken neurodegeneratieve schade, die soms onherroepelijk is, zowel op jonge als oude leeftijd (denk aan de jaarlijkse griepprik voor ouderen). Sinds de komst van vaccins kennen we ineens volop ADHD, autisme, 'wiegendood', Alzheimer, Parkinson, ALS, MS, epilepsie en andere verschijnselen die te maken hebben met een aangetaste hersenfunctie. Toegevoegde suikers en chemicalien aan de voeding spelen hier eveneens een rol in.

Mike

Men dochter heeft een vaccin gekregen in de school en veel kregen barstende hoofdpijn en 1kind moest plat gaan liggen en is dan zelf op de grond gaan liggen ... Bah waarom onze kinderen dit aandoen ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan