vaccinaties

Volgens mij heb ik deze op het forum nog niet gezien: 1 dag voor de verkiezingen tekende Obama een wet voor verplichte vaccinaties

De staat Californië krijgt meer zeggenschap over kinderen, waarbij het makkelijker wordt om kinderen geen toegang te geven tot onderwijs als ze niet gevaccineerd zijn. Bovendien kunnen ouders dan makkelijker de voogdij over hun kinderen verliezen.

Mark

Stel dat iemand een rechtszaak aanspant omdat hun kinderen gedwongen worden om gevaccineerd te worden - bv hier in Nederland - dan zouden dus alle rapporten op tafel moeten komen inzake de ingredienten en het feit dat het niet zo gezond is als wordt beweerd.
Tot nu toe wordt er volgens mij nog niet gedwongen in Nederland, misschien omdat "ze" dat niet durven?
Tenzij rechters ondanks alle bewijzen rechtspreken ten GUNSTE van vaccinaties.
Ook niet denkbeeldig.

Vaccins vallen niet onder de wettelijke definitie van geneesmiddelen en ontsnappen dus aan de strenge wetgeving hieromtrent. Ze hebben zich al lang en breed ingedekt.

Mike

@ Sharro

Je bent niet verplicht om in het traject van vaccinaties op school mee te lopen. Uit je verhaal kan ik halen dat het om de BMR prik gaat. Onthoud vooral dat je haar geen Gardasil laat geven ! Dit wordt in verband gebracht met onvruchtbaarheid bij jonge vrouwen na het toedienen van de inenting en het ontstaan van genetische schade bij het ongeboren kind. Volgens cijfers uit Engeland die ik raadpleegde, is er hierbij een kans op van 1 op 5.

Mijn dochtertje had onlangs ook de discussie met haar juf en klasgenootjes over de Bmr-prik. Hier hadden ze het zodanig georganiseerd dat ze pas 1 dag van tevoren wisten dat ze voor het medisch onderzoek met vaccin naar het VCLB moesten.

De verhalen die door de juf en haar collega 's naar buiten gebracht werden waren niet steekhoudend qua onderbouwing. Ze hadden zich niet verdiept in de samenstelling hiervan en bleken niet op de hoogte te zijn dat er een relatie aanwezig kan zijn met het zich voordoen van een leerproblematiek. 1 juf beweerde zelfs dat dyslexie aangeboren is !

Beste juffen op school, kijk vooral eens goed naar de samenstelling van het vaccin alvorens u een goed onderbouwde opinie hierover naar buiten brengt . Met het geven van een volwaardige vitamine C tijdens het uitbreken van b.v. de mazelen kan je ook nog aan doeltreffende preventie doen !

Interessante link voor alle mensen uit Vlaanderen die verder denken :
http://www.vaccinatieschade.be/content/algemeen

Mijn dochtertje hebben we uiteindelijk vergezeld met brief naar het VCLB laten vertrekken.

Het gaat over inenting voor baarmoederhalskanker ... Ik ben/was tegen maar helaas zei zelf en haar papa voorstander ervan .

De natuurarts waar ik ga heeft 3dochters en zijn nu 25 27 28 en hebben geen enkele inenting gekregen ...goed is het zeker niet .

Even dit nog ...men amalgaam is eruit en voel me op de een of andere manier precies sterker worden

Ziek he?

Hopelijk volgt Nederland Californie niet op:

http://yournewswire.com/autism-rates-california-mandatory-vaccine-bill/

Joost

En daarom moeten we 'nepnieuws' ook keihard aanpakken. Deze complotdenkers hebben Trump al in het zadel gestemd en nu komen ze ook nog met dit soort 'onwetenschappelijke' onzin aan!

Mike

In mijn omgeving zijn veel mensen die grootvader/-moeder worden. Als ze zelf inmiddels wat bewuster zijn vinden ze het toch moeilijk om dit onderwerp bespreekbaar te maken bij hun kinderen. Ze zeggen me wel dat ze voorzichtig moeten zijn. Best jammer want juist de ouders van nog ongeboren kindjes zouden zich er beter NU goed in kunnen verdiepen. Zouden ze deze info niet aankunnen? Ik wou dat iemand mij er 20 jr geleden op had gewezen.

Wat een zeikerds, als je zoiets niet eens tegen je eigen kinderen durft te vertellen.
Ik heb geen kinderen maar zeg dit tegen iedereen die het niet wil horen als mij dat zo uitkomt zonder enige schaamte.

Wij zitten met hetzelfde probleem. We durven het wel te zeggen, maar het wordt te weinig serieus genomen. Ook het compromis om via de huisarts om afzonderlijke vaccins te vragen en pas na het eerste jaar te vaccineren is lastig te bespreken. Wij kunnen niet veel meer dan vanaf de zijlijn toekijken en hopen dat de schade mee gaat vallen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan